Hallo allemaal!! Ik ben nieuw hier op het forum en ben sinds september gestopt met de pil! Mijn man was er eindelijk klaar voor de stap ook te nemen. (ik was al wat jaartjes eerder klaar, maar wilde wachten tot hij er ook klaar voor was). Sindsdien nog geen succes, onregelmatig ongesteld, te graag willen en wat toch als mezelf blijven vragen. Afgelopen week mijn vruchtbare dag gehad en sinds vrijdag tot nu toe bloed verlies. Eerst donkerbruin en soms helder rood. Komt dit iemand herkenbaar voor? Graag hoor ik meer van lotgenootjes die ook zwanger proberen te worden en hopelijk kunnen we elkaar steunen en helpen tot we allemaal die roze wolk zien verschijnen! Groetjes!!
Tempraturen en ik houd bij wanneer mijn laatste ongesteld heid was en bereken dan ongeveer de vruchtbare dagen.
Je kunt het best temperaturen elke dag zelfde tijd rectaal anders is het onbetrouwbaar. Zou het geen ongesteldheid kunnen zijn?
Ik heb wel altijd week van tevoren wat bloedverlies en bruine/zwarte afscheiding voordat het daadwerkelijk losbreekt. Dat schijnt vaker voor te komen. Dus misschien was je eisprong iets eerder? Hopelijk dat het voor je geen voorbode is natuurlijk!!!
Wij zijn ook voor de eerste bezig, zitten in ronde 6 nu. Wat jij beschrijft heb ik zelf nog niet eerder gehad, maar kan per persoon verschillen natuurlijk. In dit topic zijn meerdere meiden die bezig zijn voor de 1e, misschien leuk om mee te praten . http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/637811-gaan-voor-de-eerste-47.html
Ik heb het nog nooit eerder gehad afgelopen rondes dat ik vroeger "bloed verlies had" geduld is een schone zaak zegt mijn moeder altijd maar das lastig dat wachten haha!!
Hallo allemaal, Ik ben ook nieuw en bezig met ronde 2. 11 maart is mijn nod. Babytime1991 zou het innestellingsbloed kunnen zijn?
Spannend blijei84!! Hopelijk is het raak voor je. Ik hoop het wel innestelingsbloed maar zeker weten doe je nooit natuurlijk...