Vraag over onderzoeken ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Skip, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skip

Skip Actief lid

13 dec 2012
    238
    0
    0
    Kapster
    Hoofddorp
    Ik had een vraag ik ben bang dat ik gisteren een vmk heb gehad had overdag wat bloed verlies maar vanacht flinke bloeding en erlang een soort vlies ongeveer 3 cm groot heb vandaag de huisarts gebeld voor door verwijzing ( zijn nu een jaar bezig ) maar hij zei dat eerst mijn vriend onder de loep moest ik had gedacht dat dat bij de gyn gebeurde en niet eerst voor dat ik naar de gyn moet is dat bij iedereen zo ?

Gr. Desiree

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi skip

Wat ontzettend rot dat je een vmk hebt gehad. :(.
    Volgens mij verschilt dat per ha. Ik heb een verwijzing voor de gyn en toen ik de afspraak maakte zei de assistente van de gyn dat mijn partner wel mee moet komen.
    Sterkte

3. Skip

Skip Actief lid

13 dec 2012
    238
    0
    0
    Kapster
    Hoofddorp

Ik heb gewoon de huisarts gebeld voor een verwijsbriefje waar ik het er vorige keer ook met hem over gehad heb maar de assistente moest even overleggen en moest morgen maar terug bellen nou heeft hij mijn vriend gebeld dat voor dat we naar de gyn gaan dat hij onderzocht moest worden nou was ik er van uitgegaan dat ik vrijdag de verwijzing kon ophalen omdat ik het er al met hem overgehad had dus heb vandaag meteen de gyn gebeld en afspraak gemaakt en ze zei dat we inderdaad dat we met zijn 2jes moesten komen!
    Ik ga morgen gewoon de ha bellen en zeggen dat ik de gyn afgesproken heb ik heb een beetje rare ha altijd al geweest !

4. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Heel verstandig om gewoon naar de gyn te gaan. Wanneer heb je een afspraak? Lijkt me ook handiger om alles via gyn te doen ipv via de ha en de gyn. De gyn doet niks anders en wee veel meer dan een algemeen geschoolde ha. En dubbelop je man te laten testen lijkt me ook niet nodig. Ben benieuwd meis. Ik moet 8 januari. En denk eerder dat als er iets is het aan mij ligt. M'n vriend heeft al kids dus zijn zaad doet het. :)

5. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Ik heb een bloedonderzoek gehad en mijn statistieken van het tempen laten zien. Op het eerste gezicht zag dat er goed uit. En ook de bloeduitslagen waren prima.

Nu moet eerst mijn man naar zijn huisarts. Dat heeft even op zich laten wachten. Als hij onderzocht is gaan ze bij mij verder kijken...

6. Skip

Skip Actief lid

13 dec 2012
    238
    0
    0
    Kapster
    Hoofddorp

Nou ik ben benieuwend ik ga ze morgen nog even bellen want denk dat ik dus een vmk heb gehad dus weet niet of we dan nog mogen / moeten komen en wij hebben een dochter van 3 en denk ook niet dat het aan hem licht maar bij mij maar het kan ook zijn dat ik iets niet goed doe of voel ik heb het idee dat ik er met mijn huisarts niet echt over kan praten dus dacht dat ik er bij de gyn aan een beter adres ben

7. Skip

Skip Actief lid

13 dec 2012
    238
    0
    0
    Kapster
    Hoofddorp
    O ja we hebben 27 Jan een afspraak

8. Skip

Skip Actief lid

13 dec 2012
    238
    0
    0
    Kapster
    Hoofddorp
    Willen ze altijd de temp status zien of ovulatie testen ik was daar eindelijk nog niet mee begonnen maar omdat de huisarts toen over de gyn begon dacht ik nou ik wacht tot Jan dan maar afspraak maken

9. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Hier werd idd eerst mijn mans zaad getest via de huisarts. Vond dat verder wel prima. Toen dat slecht bleek te zijn meteen doorverwezen naar de fertiliteitsarts, vervolgens is het zaad nog meerdere keren getest en heb ik ook allerlei onderzoeken gehad. Inwendige echo, bloedprikken, hsg, kijkoperatie.
    De huisarts en de gyn wilden wel allebei temperatuurkaartjes zien van 3 maanden overigens.

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik heb 2 Jan mijn eerste afspraak bij de gyn.. Toen ik de afspraak maakte vroeg de assistente ook of mijn man mee wilde komen.
    De huisarts heeft verder dus niets gedaan dan alleen een verwijsbriefje gemaakt...

11. Skip

Skip Actief lid

13 dec 2012
    238
    0
    0
    Kapster
    Hoofddorp

Ben jij ook wezen temp en ovaluatie testen ? Huisarts zei hier niets over nu denk ik een vmk gehad te hebben dus ga morgen wel de gyn bellen misschien dat we eerst nog verder moeten proberen omdat ik dus in elk geval wel zwanger wordt mijn huisarts is een beetje een vreemde vogel mijn vriend zou het prettiger vinden dat we bij gyn alle opzoeken kunnen doen maar dat hoor ik morgen wel !

Deel Deze Pagina