1e/ 2e zwangerschap 24/7 overgeven nu alleen wat misselijk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovewinnie, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    tis dat ik weet dat ik zwanger ben maar anders :( . smorgens ben ik misselijk als ik niks een maar meestal zorg ik dat ik zo snel mogelijk iets naar binnen duw om dit te voorkomen en verder heb ik nergens last van. in het begin wat overgeven en super misselijk maar nu ik dus eet is dit voorbij. het is wel eten met kotsnijgingen maar gewoon doorzetten en het is over.

ik snap er niks van en soms zou ik wel zieker willen zijn zodat ik zeker weet dat het goed is maar wete nog goed dat ik met mijn 1e 2 zwangerschappen weer van dit droomde haha.

ik heb met 5 wk en 8 weken een echo gehad en bijde waren ze prima. dus met de baby gaat het prima.

de eerste zwangerschap (mk) was een jongen maar had een virus waardoor ik heel ziek was dus lag waarschijnlijk niet aan de zwangerschap en de misselijkheid begon toen pas veel later en was over zodra kindje verwijderd was dmv curetage terwijl ik nog wel vol hormonen zat.

zwangerschap van alicia misselijk en overgeven vanaf dag 1 tot week 16 en daarna alleen nog misselijk heel de dag tot aan de bevalling.

nu dus niks of ik moet niet eten maar dan vraag he er ook wel om :)

ik heb echt het gevoel dat ik nu een jongen in me heb groeien en bij alicia wist ik zeker dat het een meid was.

herkennen de moeders met meerdere kids van verschillende geslachten de verschillen in de zwangerschappen?

o wat ik nu wel heb zijn zeer pijnlijke borsten een er naar kijken doet al zeer. ook heb ik al vocht verloren uit me borsten :(( wat ik bij alicia helemaal niet heb gehad voor de bevalling ) en zijn ze al 1 cupmaat gegroeit. ook dit had ik niet zo erg en vooral niet zo vroeg met alicia

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik kan me best voorstellen dat je enerzijds graag wat meer signalen van je lichaam zou willen zodat je weet dat de zwangerschap gevoelsmatig goed zou zitten. Anderzijds zou ik zeggen wees blij dat je nu een stuk minder misselijk bent dan de vorige zwangerschappen.

Mijn ervaring staat het los van meisje of jongen. Ik ben alledrie keer de eerste drie maanden van smorgens vroeg tot 's-avonds laat aan het spugen geweest. En ik heb 2 meiden en 1 jongen. Hier dus geen verschil.

Succes met je zwangerschap.

Kwebbel

3. hittepetitje

12 mei 2008
    36
    0
    0
    groepsleerkracht
    Ha meid,

Bij de eerste twee ook 24/7 misselijk. Bij de tweede in het ziekenhuis beland wegens uitdroging.
    Bij de derde alleen ''ochtends misselijk en nu in het begin in de ochtend en komt er steeds onverwacht iets,ook niet handig,laatst zat de hele auto onder. Volgens mij heeft het deze keer met vermoeidheid te maken. Sterkte en geniet ervan dat het nu minder is.
    Oh en ik heb trouwens drie jongens en deze keer weer een jongen,dus heeft niks met geslacht te maken.

4. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Bij mijn dochtertje was ik ook heel erg kotsmisselijk.
    Bij mijn zoontje niet.
    Deze zwangerschap weer wel.
    Misschien dat zoiets niet voor iedereen geldt, maar bij sommige wel ;)

5. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik ben bij me zoontjes nooit ene dag ziek en zwak geweest,en nu voor het eerst heb ik wel is dagen dat ik denk,phfff
    dus ik denk dat elke zwangerschap niet vergelijkbaar is,en al helemala niet om je zorgen om te maken
    al ben je 10x zwanger,geen van de 10 zal op mekaar lijken,zo wel,ben je ene uitzondering dacht ik zo :D

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook heel erg veel overgegeven! Na 9 weken is dat een miskraam geworden.

Deze zwangerschap ben ik af en toe een klein beetje misselijk, maar lang niet zo erg als vorige keer. En vooralsnog doet de baby het prima ;)

Ik weet nog niet of t een jongen of een meisje wordt, maar als ik t weet laat ik t horen oke ;)

7. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Nou, heerlijk toch? Ze zeggen dat iedere zwangerschap anders is, dus..

Ik hoop t ook heel erg dat een eventuele volgende zwangerschap bij mij ook minder misselijk zal verlopen als deze...
    Ben tot wk 12 zwaar misselijk geweest incl opname, tot wk 19 misselijk. Week 24-28 weer misselijk en tussendoor constant maagklachten. En t wordt idd een meisje :D. Pff, vind t maar zwaar hoor!

Deel Deze Pagina