weer een zwangerschapsbevlieging vandaag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door henkie24, 29 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik heb ineens mega zin in pizza. dit eten wij echt nooit maar zag toestraks een reclame op tv van dr oetker en nu MOET ik pizza vanavond :p

maar omdat ik dus nooit eet weet ik niet welke lekker zijn. welke eten jullie? dr oetker? mora? of is een zelfgemaakte ook niet zo veel werk om te maken?
    en kaas op diepvriespizza? moet ik daar ook nog opletten? of is dat altijd gepasteuriseerd?

hmmmm kan bijna niet wachte tot het avond is :p

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind zelf die van dr. Oetker Ristaurante pizza erg lekker. Deze heeft een lekkere dunne bodem.
    Ze zijn nu in de aanbieding bij de (super)coop.
    De kaas op de pizza mag je gewoon hebben.

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oe, lekker pizza. Ik vind Dr. Oetker Restaurante ook erg lekker. Vooraldie met mozzerella!

4. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Pizza casa di mama, volgens mij van dr oetker.

Je hebt verschillende smaken, maar die met de verschillende kazen mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, krijg er nu ook zin in!

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Heb er een in de vriezer liggen van Good Fellas, BBQ Chicken. Verder ben ik ook erg van de Hawaii pizza.
    Of ik neem een salamipizza en doe er zelf ananas op!

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hihi, ik heb al sinds het begin van de zwangerschap zin in vet en hartig (en dus ook in pizza...) :)

Ik vind zelfgemaakte pizza heerlijk, maar da's best wat werk. Niet belachelijk veel, maar toch al gauw een halfuur. Maar goed, dan kun je er wel precies opgooien wat je lekker vindt... Mjam.

Wat diepvries betreft: ik vind ze vrijwel allemaal lekker... :oops:

Eet smakelijk vanavond. ;)

Deel Deze Pagina