En maar kijken naar die 2 strepen!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door deborah73, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deborah73

deborah73 Lid

30 okt 2010
    93
    1
    0
    NULL
    gelderland
    Ongelofelijk,na 17 maanden turen naar witte testen tuur ik nu de hele dag al naar 2 testen met 2 streepjes,ik kan het niet bevatten!!Kan het echt nog niet geloven!

Matig optimisme hier vanwege bloedverlies sinds afgelopen maandag,ben ontzettend bang dat het fout gaat.Morgen 12-11-2010 krijg ik een echo,we hopen zo dat alles goed is maar houden toch rekening met dat er iets niet goed is...

Wanneer neemt hcg af in de urine?
    Nu lijkt het alsnog te stijgen omdat de test steeds duidelijker word maar misschien wil dat wel helemaal niks zeggen,heb ook getest met 2 verschillende testen,het enieg wat we kunnen doen is afwachten,denk niet dat we vannacht veel zullen slapen!

Gr.Deborah

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

het HCG neemt pas af wanneer je neit meer zwanger bent :p
    Gefeliciteerd!
    Oja en bloedingen in het eerste trimester zijn niet ongewoon, zolang het maar niet veel is...
    je baarmoedermond is namelijk beter doorbloed, waardoor er een vaatje kan knappen.

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D

4. deborah73

deborah73 Lid

30 okt 2010
    93
    1
    0
    NULL
    gelderland
    Pfff ik durf nog niet toe te geven aan felicitaties,ben nog veels te onzeker over de voortzetting (of niet) van deze zwangerschap...
    Ik hoop morgen op iets meer vertrouwen in mijn lichaam!Thanks meiden,kom hier graag op het forum!

5. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Suc6, hopelijk mag je snel plaats nemen op die grote roze wolk :)

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Heel veel succes vandaag bij de echo!! Hopelijk goed nieuws!!

7. proudmommyof2

proudmommyof2 Actief lid

3 nov 2010
    192
    0
    0
    Verzorgende IG
    Nederland
    Voorzichtig gefeliciteerd dan!En succes vandaag met je echo!

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Heerlijk dat jullie eindelijk een positievetest hebben:). Gefeliciteerd en geniet ervan!

9. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hoe ging de echo? xx

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben ook benieuwd hoe de echo was.... hopelijk goed nieuws! :)

11. deborah73

deborah73 Lid

30 okt 2010
    93
    1
    0
    NULL
    gelderland
    Hoi meiden,

Héhé ik zit eindelijk met de laptop op de bank,onverwachts een drukke middag en avond gehad maar ik had beloofd iets te laten horen(later dan oorspronkelijk de bedoeling was)maar de echo is goed gegaan.Durf dan nu ook heel voorzichtig felicitaties aan te nemen.Het vruchtzakje was goed zichtbaar,en er zat veel dik baarmoederslijm wat betekende dat het erop leek dat de zwangerschap nog intact was,het was nl niet uitgestoten.Dat was alles wat we vandaag wilde horen dus we zijn super opgelucht.Zekerheid hebben we natuurlijk niet want bloedverlies blijft toch eng,het kan natuurlijk nog alle kanten op maar voor nu zijn we wel degelijk zwanger:)

Over 2 weken terug komen voor een nieuwe echo,dan is waarschijnlijk ons kindje,het vruchtje,zichtbaar en kunnen we al wat meer zien,dus aftellen tot de 25ste.Spannend!Vandaag was het vruchtje nog niet zichtbaar maar dat kan ook nog niet,de bevruchting was vermoedelijk pas 17 dagen geleden.Volgens de berekeningen zou ik nu 4 weken+ 3 dagen zijn.voorlopige uitreken datum is 19 Juli 2011.

Heel erg gelukkig maar ook nog ongeloof hoor,ik kan het maar niet bevatten,ik hoop dat ons kindje lekker blijft zitten.

Bedankt voor jullie medeleven!!

Liefs Deborah

12. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    meid wat geweldig voor je. probeer er stiekum toch van te genieten ondanks je zorgen. van harte gefeliciteerd. ikduim voor je

13. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd meid met je zwangerschap.

14. deborah73

deborah73 Lid

30 okt 2010
    93
    1
    0
    NULL
    gelderland
    Dank jullie wel,zeg ik met grote gelukstranen in mijn ogen.
    Het is zo onwerkelijk nog,kijk nog steeds 3x per dag naar alle testen met 2 streepjes en heb gisteren ook maar even een digitale test gedaan van clearblue en er staat toch echt zwanger 1-2.

Heb en banner gemaakt met een code maar hoe zet ik die hier neer?

xdeborah

15. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd!! super voor jullie

Deel Deze Pagina