Zeurende pijn in onderbuik, slapeloosheid en het warm hebben

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sweetvienna, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Tja, ook ik heb een vraagje. Ik heb sinds een paar dagen een zeurende pijn in mijn onderbuik, slapeloosheid (nee, ik lig niet te piekeren) en heb het veel warmer dan normaal. Ik heb helaas een erg onregelmatige cyclus dus ik schat dat ik ergens eind volgende week ongi moet worden. De pijn in mijn onderbuik is echt irritant aanwezig! en het lijkt alsof ik meer moet plassen, ik kan het ook niet goed ophouden. Zouden dit symptomen kunnen zijn? Vind het maar raar, een zwangerschap dient zich toch meestal aan met misselijkheid, pijnlijke borsten e.d.? We zijn trouwens nog niet zo lang bezig, dit is de 2e ronde zeg maar ;) . Ik hoor het graag van jullie!
     
  2. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb het juist heel erg koud de hele tijd! ;)

    Ik duim voor je! ;)
     
  3. Amsy

    Amsy Bekend lid

    8 jun 2007
    559
    0
    0
    Zeurende pijn en moeilijk slapen zou kunnen, maar wat Pooh ook zegt, ik heb het continu koud en zeker niet warm. Er zijn al veel dames geweest op dit forum die willen horen dat ze misschien zwanger zijn, maar de enige manier om erachter te komen is testen. Soms ben je wel zwanger en soms houdt je lichaam je voor de gek, dus ik durf geen uitspraken meer te doen op basis van symptomen, het is net zo vaak loos alarm als dat het raak is. En los van dat, jij kent je eigen lichaam het beste.
    Heel veel succes, hoop voor je dat het raak is!
     
  4. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    nou meid, welkom bij de club! ik heb dat dus ook allemaal heb al een keer negatief getest..maar kan zijn dat het te vroeg was vogens assistente dus dit weekend nog maar een keer..huisarts denkt dat het van het ontpillen is en gister heeft ie lichtjes een blaas onsteking kunnen vinden in mijn urine..t gekke is, als ik dus plas zijn het niet kleine beetjes en tis niet pijnlijk..?....ahfijn na het weekend heb ik meer zekerheid, als het dan weer negatief is, dan ben ik gewoon echt niet zwanger en is het maar afwachten tot mijn menstuatie doorzet! erg frusterend dus...ik weet hoe je je voelt! doe anders een test joh! wie weet....ik hoop het voor je...wij zijn ook nu pas in de 2e ronde dus ach...geen paniek! geef het de tijd...
     
  5. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    als ik een blaasontsteking heb heb ik ook geen kleine beetjes plassen pf pijn bij het plassen alleen pijn in n zei rug en buik
     
  6. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Join the club hihi, klinkt leuk! Maar ik ben vorig jaar februari gestopt met de pil dus ontpillen heb ik al gehad (had trouwens nergens last van, niets van gemerkt!). Ik ben al weer bijna anderhalf jaar van de pil af. Heb net mijn mams aan de telefoon gehad, zij adviseerde me om maar even mijn urine te laten controleren op een blaasontsteking morgen..dus dat ga ik maar doen! Bij mij is het plassen ook niet pijnlijk en ik plas ook geen kleine beetjes, zelfde als bij jou. Ik heb al vaker blaasontstekingen gehad en toen wist ik altijd meteen dat ik een ontsteking had! De klachten waren toen ook heel anders. En nu voelt het gewoon anders..ja, ik weet niet...Misschien is zoals iemand al opmerkte, de wens de vader van de gedachte en houdt mijn lichaam me gewoon voor de gek....

    Testen...ik heb een onregelmatige cyclus, moet ergens eind volgende week ongi worden dus dan heeft testen toch nog geen zin?
    Nou, jij ook sterkte, hopen voor je dat het positief is!
     
  7. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Tja, misschien is het wel een blaasontsteking...Punt is dat de vorige keren ik wel pijn bij het plassen had, heel veel pijn zelfs! Durfde niet meer te plassen en moest echt om de minuut. Ik voelde ook heel duidelijk dat mijn urineleider ontstoken was zeg maar..beetje vreemd om te zeggen :oops: maar het deed 'daar' ook echt pijn. Naja, morgen toch maar even mijn urine laten controleren op een ontsteking. Beter het zekere voor het onzekere nemen en helemaal voor het weekend!
     
  8. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wel verstandig om het te laten controleren
    je weet maar nooit
    Hoop voor je op ander nieuws maar je moet ook nog ff wachten duim
     
  9. lobke6

    lobke6 Lid

    12 jul 2007
    10
    0
    0
    moeder, verzorgende, opleiding schoonheidsspeciali
    hoi, ook ik heb toen ik een week overtijd was een test gedaan deze was negatief, drie dagen later nog een gedaan ook geen streepje, en vandaag een heel vaag streepje terwijl ik al bijna drie weken overtijd ben. maar ik ben wel snel zwanger want dit is pas de eerste maand dat we bezig waren, was bij mijn andere 2 kinderen ook binnen een maand zwanger.
     
  10. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    wow wat een mazzel zeg, gefeliciteerd! maar durf je wel echt blij te zijn, omdat een vaag streepje is..?

    ik wil dus eigenlijk t weekend voor de 2e keer gaan testen dat is dan 6 dagen na mijn eerste test..alleen slik ik nu een soort antibiotica, zal dat de test niet kunnen beinvloeden?

    spannend....
     
  11. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    nou meid ik ben benieuwd morgen! laat het ons wel weten he! ik leef met je mee!
    hoop voor je dat het geen blaasontsteking is maar een zwangerschap! [-o<

    liefs!
     
  12. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik slaap ook minder, wordt elke ochtend rond 6 uur wakker. ik heb het ook heel de tijd koud, som met gloeiend hete wangen :( de steekjes zijn ook herkenbaar, maar ja, dat is ook voor mijn ongi.
     
  13. tijgertje23

    tijgertje23 Fanatiek lid

    28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi dames

    Ik ga morgen of overmorgen een testje wagen
    Maar ik heb vandaag antibiotica gehad omdat ik een slijmbeurs onsteking heb opgelopen weet ook niet of de test beinvloed

    Ik heb ook foto's gemaakt van me buikkie zo hoog rond de navel heb ik nooit gehad maar je lichaam kan je voor de gek houden he

    liefs tijgertje23
     
  14. samira14

    samira14 Lid

    23 mei 2006
    7
    0
    0
    ja dat heb ik nou ook erg zeurende pijn in de onderbuik, en dan heb ik het erg heet en dan weer koud maar als ik ga slapen lig ik me rot te zweten en ik lig maar te draaien, hoort allemaal bij zwanger zijn.
    geweldig he om maar te zwijgen over de misselijkheid die nu pas bij mij begint.
    :whistle:

    ondanks dat alles geniet ik er toch van de kleine die in mijn buik groeit
    :)
     
  15. samira14

    samira14 Lid

    23 mei 2006
    7
    0
    0
    ja dat heb ik nou ook erg zeurende pijn in de onderbuik, en dan heb ik het erg heet en dan weer koud maar als ik ga slapen lig ik me rot te zweten en ik lig maar te draaien, hoort allemaal bij zwanger zijn.
    geweldig he om maar te zwijgen over de misselijkheid die nu pas bij mij begint.
    :whistle:

    ondanks dat alles geniet ik er toch van de kleine die in mijn buik groeit
    :)
     
  16. knor

    knor Fanatiek lid

    4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Ik merkte aan het zeurende gevoel in mijn onderbuik dat ik zwanger was. Ik had het een paar keer per dag/nacht en het duurde ongeveer 15 minuten aan en dan trok het weer weg. Net een soort gevoel of je aan de diaree bent!
    Beter kan ik het niet omschrijven, hoop dat je er wat aan hebt.
    En als je zwanger bent ligt je lichaamstempratuur toch hoger dan normaal? Bij mij wel in ieder geval....
    Laat je even weer van je horen?
     
  17. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    hi sweetvienna,
    Klinkt bekend wat jij hebt, ik had dat ook. Warm, vroeg wakker, vaak wakker snachts en ook bij vlagen misselijk (al heel snel!)

    Het kan dus, ik heb uren op dit forum gespendeerd om te kijken naar herkenning bij andere meiden. Eigenlijk voelde ik het ook dat ik zwanger was maar kon niet geloven in 1 x raak. En als ik sommige verhalen lees kan je gevoel over je lichaam je ook heel goed in de steek laten!

    succes en laat weten als je test hebt gedaan!

    (ik deed test drie dagen voor NOD; neg. 1 dag na NOD; positief)
     
  18. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Het is geen blaasontsteking! Mn urine was helemaal schoon. De assistente vroeg me of ik misschien daar jeuk heb, ze dacht misschien een schimmelinfectie. Maar ik heb totaal geen jeuk. Alleen dus die zeurende pijn in mijn onderbuik... Als ik er last van blijf houden, moest ik maar een afspraak bij mn huisarts maken, zei ze. Dus ik wacht het maar af....Spannend!
    Liefs
     
  19. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Hoi Knor,

    Het lijkt bij mij nog het meest op dat ik ongesteld moet worden. Alleen, nu komt het gekke; sinds ik van de pil af ben, heb ik deze pijn haast niet meer gehad! Ik had dat vooral toen ik nog aan de pil was en ongesteld moest worden. Toen had ik veel meer klachten als ik ongesteld was dan nu ik van de pil af ben (sterker nog, ik voel me sinds ik van de pil af ben en dan als ik ongesteld ben, veel en veel beter in mn vel zitten, heb meer energie). En ik moet nog niet ongi worden, pas ergens omstreeks 19 juli of zelfs later (is moeilijk te voorspellen want ik heb een onregelmatige cyclus). Ik ben nu wel erg aan het duimen, hoor.. :) [-o<
     
  20. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Hey Tatum,

    Gefeliciteerd! in 1x raak, wauw!
    Ik sprak mn mams gisteren nog, zij had bij haar zwangerschappen nooit klachten als misselijk, pijn in de borsten e.d. Eigenlijk had ze nergens last van. Ze wist dan ook vaak niet dat ze zwanger was totdat haar menstuatie wegbleef. Ik ben ook niet misselijk. Wel moe maar wat wil je ook als je de hele nacht wakker bent! Maar gelukkig vannacht weer goed geslapen. Het enige waar ik dus last van heb, is die zeurende pijn in mijn onderbuik, het warm hebben en die slapeloosheid van de week....
    Ik kan helaas voorlopig nog niet testen :( omdat ik een onregelmatige cyclus heb, weet ik niet wat mn NOD zou zijn...Mocht het eind juli nog niet gekomen zijn, dan ga ik testen denk ik. Dus helaas nog even geduld....
     

Deel Deze Pagina