Ernstig? Pijn in onderbuik!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Enise, 17 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Dames,

Ik heb sinds 3 dagen een dikke onderbuik. Ook heb ik last van constante pijn. Het is niet super hevig ofzo, maar ik kan mijn buik niet meer inhouden, wat ik voorheen altijd wel deed. Ook kunnen anderen zien dat mijn buik is opgezet, heb daar reacties over gekregen.

Na vannacht ben ik erg ongerust :( Moet ik de dokter misschien inschakelen? Ik heb gisteravond na 11 hevige pijn gehad. Zelfs onder mijn navel ging het erg branden. Ook had ik last van mijn onderrug. Ik kon de hele nacht bijna niet slapen van de pijn. Ik kon ook niet op mijn zij of buik liggen. Ik kreeg het ook koud, waardoor ik ook ging klappertanden. Ik ben wel in slaap gevallen..

Op dit moment heb ik nog steeds een dikke onderbuik en drukte erop. Ook heb ik nog steeds last van mijn onderrug.

Ik heb ooit een nierbekkenonsteking gehad, ik dacht dat dat het zou kunnen zijn. Ik ben een beetje ongerust geworden. Ik heb een vermoeding dat ik eventueel zwanger zou kunnen zijn, maar dit zeg ik alleen omdat ik weet dat ik gestopt ben met de pil, anders zou ik echt zorgen maken om een soort ontsteking. Ik heb nog 8 dagen te gaan voor mijn NOD. En gisteren zou het mijn innesteldag moeten zijn (op basis van 24 dagen cycles). Zou dat het kunnen zijn? Ik vind het wel een beetje te hevig als dat het is of is dat normaal? :( :( :(

En het lijkt mij te veels te vroeg he om nu te testen?

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik zou even contact opnemen met je huisartsenpost! mocht dit een zwangerschap zijn dan is dit niet normaal.

ik herken de klachten als darmproblemen, maarja ben geen dokter dus ik zou zeggen bellen, en snel!

3. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Hoe gaat het nu met je?
    Heb je de dokter gebeld.

Veel succes en sterke

4. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey dames, bedankt voor jullie reacties.

Ik heb de dokter gebeld, want het zat me toch niet lekker. Ik ben langsgeweest bij het ziekenhuis. Ze hebben urinetest gedaan, daar kwam niks uit. De dokter zei dat ik een geirriteerde darm heb en dat het vanzelf over zal gaan. Beetje rare antwoord, maar gelukkig niks ernstigs.

Ik heb nog steeds pijn in mijn onderbuik en rug, ik hoop dat het snel zal overgaan. En hoop natuurlijk niet dat het erger zal worden.

Ook heb ik gevraagd of dit misschien een innesteling zou kunnen zijn. Maar hij zei dat het daarvoor veels te vroeg was enzo, dus ben er ook niet verder op ingegaan..

Er kan dus niets gedaan worden..

5. Niet meer actief

de klachten komen mij inderdaad ook over als een spastische dan wel gevoelige darm.. Kan even aanhouden, maar gaat wel over meestal. Sommigen blijven hiermee last hebben..

6. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou, je lijkt gelijk te hebben ;)

7. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Echt heel apart, ik maak dit voor het eerst mee, wat darmen betreft. Dus daarom dacht ik van, krijg ik weer een blaas of nierbekkenontsteking.

8. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

goed van je dat je je dokter hebt gebeld! en naar het ZH bent gegaan.

toch een wat geirriteerde darm... Nou ik zou zeggen, maak een lekkere warme kruik, neem een paracetamol en kijk of je het daarmee verzaacht (dat hielp bij mij wel de scherpte van de pijn halen)

sterkte ermee!

Deel Deze Pagina