Hormonen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Loderonde, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loderonde

Loderonde Actief lid

20 jan 2012
    138
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorry maar moet even mijn ei kwijt....

Hebben jullie ook zoveel last van je hormonen? Met mij hierzo is niks te beginnen.. Word gewoon ook gek van mezelf!

Heb al weken ruzie met manlief, rest van de kinderen kan ik niet zo heel erg veel van hebben, slaap slecht, kindje in mijn buik is heel erg druk en ik huil zo ontzettend veel... oh ja en ik hoef nog maar een week of 10 en misschien gaan we ook nog even verhuizen in die tussentijd... maar ik maak voor de zekerheid toch nog maar in dit huis ook een babykamer voor als de koop niet doorgaat. (we zitten nog op akkoord van de bank te wachten).

pff heb soms echt het idee het niet meer te trekken.. stel ik me nu echt aan of hebben jullie hier ook last van?

Groetjes

2. Joycee

Joycee Actief lid

9 dec 2007
    179
    0
    16
    Helpende
    Nee hoor, je stelt je niet aan!
    Ik ben 11 weken zwanger, maar ik heb ook erg veel last van mijn hormonen, vreselijk!
    Kan huilen om niks, maar ook boos worden om de kleinste dingen.
    Gelukkig begrijpt vriendlief dat het door de hormonen komt, haha.

3. droepie

droepie Actief lid

3 jun 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee hoor je stelt je zeker niet aan. ik kan ook weinig tot niks meer hebben. en kan zelfs boos worden op mezelf omdat ik iets niet meer kan en ik het zo graag wil.
    dus hier is zeker herkenning

4. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Nou hier net zo!! Vreselijk ene moment mega chagga en dan huilen en allemaal om niks! Zit mezelf in de weg en voel me zoooo kwaad van binnen. Gelukkig kan ik er wel om lachen als ik het typ maar pffff.
    Ga maar extreem vroeg naar bed om VL geen rotavond te bezorgen om alles op hem af te reageren.
    En.... moet nog 30 weken :D:D

Ik zou ook gek worden als ik zo lees nog eens moeten te verhuizen zo op het einde!

5. Loderonde

Loderonde Actief lid

20 jan 2012
    138
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh gelukkig haha
    Nu dat ik het zit te lezen moet ik eigenlijk ook wel weer lachen.. wat moeten we toch allemaal doormaken. We doen het voor een goed doel he :D

Het komt goed!!

6. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Hier nog zo'n hormonenbom......aaaaaaa word gek van mijzelf:D. Los van het feit dat ik kots en kots n kots misselijk ben, geen medicijnen voor migraine heb, en daar dus dagelijks last van heb:), heb ik een dochter die net een duracell batterij is....dus di. Gaat en gaat maar door:D,
    Haha, en ik moet nog heeeeel lang:D. Arme vrind, dochter en huisdieren!

7. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ik ken het:D
    Moet nog 13 weken en we zitten in een verhuizing/verbouwing, vriendlief kan niks goed doen *schaam* heb een heeeeel kort lontje
    En kan zowat op commando huilen.hihi
    Hormonsters zijn het heb normaal bergen geduld en kan veel hebben nu niet meer..

Deel Deze Pagina