He meiden, Ik hoop dat iemand me gerust kan stellen... Wij zijn bezig met onze eerste IVF poging. Nu heb ik gister mijn eerste follikelmeting gehad en waren er 6 follikels te zien. Ik vond dit eerlijk gezegd best wel tegenvallen. Had gedacht dat er eigenlijk minimaal 8 of 10 zouden zijn. Weet iemand of 6 echt heel weinig is, of dat ik me druk maak voor niets? Ik hoor het heel graag van jullie!
Sommige hebben er 4 andere 20.... Het zegt niet zoveel. Tuurlijk, gevoelsmatig heb je er liever wat meer maar uiteindelijk gaat het net om die ene. Ik ken wel verhalen van mensen die er heel veel hadden, matige bevruchting, 1 of 2 teruggeplaatst en vervolgens niks in de vriezer... Of je daar nou zoveel aan hebt? Andere hebben er 4 en daarvan blijkt 1 genoeg! Ik zou me proberen er niet blind op te staren. 6 is prima hoor! Daarbij is overstimulatie ook geen pretje. Heel veel succes! Elmo
beter iets minder dan iets te veel! dat had ik ook en de hele poging werd afgeblazen. ik zou denk ik erg blij zijn met 6.
Mijn schoonzusje had er deze maand maar 2! Toch een punctie gehad en daar is 1 bevruchte embryo uitgekomen.
Het gaat inderdaad niet om de quantiteit maar om de kwaliteit. Ik heb meerder malen meer dan 20 eicellen gehad, waarvan enkele bevrucht en niks om in te vriezen. 1 poging had ik 6 eicellen, waarvan 4 bevrucht en hier ben ik toen zwanger van geworden. Je hebt maar 1 goede nodig meis. Succes met je poging. Groetjes, Elvira
Bedankt meiden voor jullie reacties! Stelt me toch weer gerust. Vandaag weer naar de acupuncturist en morgen weer voor een echo. Spannende tijden hoor! Ben zo ontzettend benieuwd naar volgende week! Nogmaals bedankt! Groetjes Suus
Heej meis, Bij de eerste fm had ik ook niet zoveel follikels en die waren erg klein.... Heb ook een poos nog moeten spuiten voor de follikels gingen groeien. Uiteindelijk waren er bij de punctie na 3 weken spuiten 9 follikels aangeprikt waarin 8 eicellen zaten... Heel veel succes! Liefs Hannah
Bedankt voor de succes wensen! Han! Jij ook erg bedankt voor je berichtje! Alles goed met jou en je meisje Nieve?
Ha Suus, Alles hier prima! Voel me heel goed, helaas nog steeds niet van de hoge bloeddruk af dus weer medicijnen daarvoor maar verder kan het niet beter...Het is echt genieten. Nieve gaat ook als een speer, weegt nu al weer 3700 gram dus ze doet het goed op mama's melk Dat gaat ook erg goed allemaal... Ik had je van de week nog smsje gestuurd hoe het ging...Want mag dan wel druk zijn maar je bent echt niet uit mijn gedachten...Ik duim echt heel hard voor jullie! Liefs Hannah