bruinige afscheiding

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door moosh, 26 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moosh

moosh Lid

15 nov 2008
    23
    0
    0
    hey iedereen,

nu ik dacht dat alles in orde was en dat zwangerschap uitgesloten was kwam dit er weer. volgens de calculator was gisteren de innesteldag. maar vandaag kreeg ik zo bruine afscheiding die wat rozig was bij het afvegen. en ook wat pijn in men onderbuik. wat moet ik nu weer denken? ](*,)

grtz

2. moosh

moosh Lid

15 nov 2008
    23
    0
    0
    de pijn in mijn buik is nu met momenten wel erger.. normaal zou ik volgende week mijn regels moeten krijgen.. maar wat moet ik nu denken? kan ik eventueel nu al testen? ik ben wat zenuwachtig enzo.. en weet het allemaal ni zo goed :(

grtz

3. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    kan je innesteling zijn, de calculator is slechts een richtlijn... een innesteling kan dus ook eerder of later komen.

4. sannie80

sannie80 Lid

23 jan 2008
    44
    0
    0
    Brabant
    Moosh ik denk inderdaad ook dat het de innesteling is. Is de buikpijn inmiddels al afgenomen?

Ik zou pas volgende week maandag ongesteld moeten worden. Gistermiddag had ik ineens een bruine veeg bij het afvegen en daarna werd het zelfs nog meer. Het is nu nog niet over. Het lijkt geen menstruatiebloed het ziet er anders uit en ruikt zelfs anders (sorry niet zo smakelijk)

Voor mijn gevoel kan het geen ongesteldheid zijn, ik heb nog nooit zo'n korte cyclus gehad. (ben al bijna ander half jaar gestopt met de pil).

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

5. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Hey
    ik heb ook last van zo bruine smurrie... (sorry voor de bizarre vergelijking, maar tis zo precies als je zo het laatste grondje uit een fles rode wijn uitgiet en er zit wat "grond" in. beetje die bruine smurrie, met kleine spikkeltje haha ! :))
    + gevoel dat er precies iets in de weg zit als ik met opgetrokken benen in de zetel zit.
    Geen grotere borsten, wel wat pijnlijk langs de zijkanten als ik er op duw.
    Zit nu aan dag 46 denk ik (probeer minder te focussen op de dagen tellen). Vorige cyclussen waren 43 & 60.
    Afwachten zeker ?
    Lastig vind ik het. In alle geval hoop ik dat dit iets positiefs is.

6. moosh

moosh Lid

15 nov 2008
    23
    0
    0
    nee heb nog steeds steken. met momenten wel. maar toch echt onaangenaam. en wat jou probleem is weet ik niet, ben niet zo ervaren he!
    bedankt voor je melding
    grtz

Deel Deze Pagina