Hebben jullie ervaring met flylady? http://www.flylady.net/ Dit is een soort van hulp om je te helpen met je huishouden. Aangezien ik absoluut geen huishoudwonder ben en ons huis regelmatig (zeg maar altijd) een rommel is, heb ik eens op de site gekeken. Heb me aangemeld en ook bij de Nederlandse groep en al een aantal dingetjes doorgelezen. Zijn er meer van jullie die flylady gebruiken?
Dat is iets voor mijn vent! Neemt toch niks van mij aan aangaande huishouding ed. (doet ook bijna niks ) Vreemde ogen dwingen zullen we maar zeggen. Ik ken het verder niet. Groetjes, Mirelle.
Mijn mannetje doet nu het huishouden en ik ben de hoofdkostwinner. Zodra hij ook een fulltime job krijgt komt er een huishoudster! Als ik ergens een hekel aan heb ...
Ik had er wel al eens van gehoord van een vriendin die het gebruikte om orde op zaken te stellen. Ik ben meteen weer afgehaakt toen ik al die lappen engelse tekst zag.... Op zich zou het geen kwaad kunnen, want mijn huis is regelmatig een grote puinhoop, ondanks dat we wekelijks een schoonmaakster hebben!
jup hier een hele tijd volgehouden maar de discipline ontbrak een beetje maar sommige dingen zijn wel blijven hangen zoals elke dag bij thuiskomst.. even gauw wat dingen opruimen in het weekend... wat beter opruimen elke dag word nu braaf het bed opgemaakt en de vuile was opgeruimd die word dus in het weekend gewassen je moet er uiteindelijk een beetje een ritme in vinden dat voor jezelf werkbaar is maar ondanks dat je kan zeggen dat hier niet meer geflyladyt word... ziet het er hier nog steeds beduidend netter uit en eh.. is er geen chaos en stress meer als we bezoek krijgen maar is het huis gewoon in een klein kwartier toonbaar en die eerste maand.. is gewoon grof orde op zaken stellen dat scheelt al zeker de helft daarna hoef je het enkel bij te houden en dat is een stuk simpeler als je pas alles hebt opgeruimd