Charlie Hunnam niet langer in film Fifty Shades of Grey | Film | NU.nl - Voor het laatste nieuws Was ondertussen al een beetje gewend aan hem. Al zag ik liever Matt Boomer haha. Ben erg benieuwd wie ze zullen casten, zolang die Ian huppeldepup het maar niet is bah!
Ik ben ook benieuwd! Hopelijk wordt het een verbetering. Die Charlie vind ik niet zo. Ian Somerhalder ofzo bedoel jij denk ik? Das helemaal niks nee, bah!
Zijn fans waren het er ook niet mee eens omdat het niet bij hem zou passen, wat ik eigenlijk niet begrijp gezien zijn eerdere rollen in het verleden (Queer as folk) Ik geniet wel van hem in Sons of Anarchy, want ja... Ik vind hem erg aantrekkelijk Ik hoef de film niet meer te zien nu
Nou helemaal mee eens Trouwens...wij hebben straks een Halloween Party en ik heb mijn man al gevraagd om als Mr Grey te gaan Lijkt me geweldig
Ja inderdaad Henry is een beetje de hetero versie van Matt Boomer, daar zou ik geen problemen mee hebben ..
Ja hem bedoel ik inderdaad. Wat een irritante kop heeft die gozer. Ik heb niks tegen homo's hoor, Matt Boomer vind ik woestttt aantrekkelijk, maar hij heeft echt een vreselijk verwijfde uitstraling. In ieder geval op foto's, heb hem niet zien acteren.
Ik heb helemaal niets met acteurs, maar als ik even google vind ik Ian toch wel veel geschikter dan die Henry hoor..
Dan ben ik de enige die Ian Somerhalder als Mr. Grey wil! Alexander Skarsgard dan? Naakt zijn vind 'ie niet erg! Ik ben in ieder geval blij dat Charlie Hunnam het niet wordt!
O echt? Kijk...ik heb het boek niet gelezen...ik wacht op de film Maar goed, ik houd sowieso niet van vrouwelijke mannen. Vooral uiterlijk moet het echt man zijn. Maar....verzorgd dus wel. Geen haar op de plekken waar het niet hoeft...handen netjes.
Ian somerhalder is veel te viel om die rol te kunnen spelen. Je moet wel een mooie gespierde man hebben die ook nog eens knap is
Ja ja ja ja!!!! Ik geniet ook erg van hem in true blood. Hoewel het na dit seizoen spannend is of we nog langer van hem kunnen genieten
Whoeoe kan niet. Wachten tot de film! Ik hoop wel dat christian grey. Helemaal in de rol duikt zoals in t. Boek staat omschreven. Ben benieuWd hoe gecensureerd het zal zijn!