Meiden , ff jullie ongezouten mening Ik vind het wel stoer staan, en jullie dan? Het nieuwe kapsel van Geer!! AMSTERDAM - Voor de kapper de tondeuse over zijn schedel haalt, geven wij Gerard Joling alvast een voorproefje van zijn nieuwe uiterlijk: dit is Gerard KAAL! De zanger: Ik heb vijfhonderd telefoontjes gehad nadat je mijn voornemen hebt onthuld. Wat dacht je van het haarimplantaatbedrijf dat mij al jaren helpt? Gek werden ze. Maar ik zelf ben het echt een beetje zat. Wat is nou gemakkelijker dan kaal. Ik heb een mooi rond hoofd zonder butsen en bulten. Dan moet het toch kunnen? Ja, mijn moeder wil het ook liever niet. Zij heeft liever een Gerard met leuke lokken. Maar goed, als je kaal bent, ben je ook van het wassen, fohnen en stylen af. Lijkt me heerlijk na 45 jaar geklooi. Gorden laat ze ontkrullen dus hij heeft geen babylokjes meer; Beide haar acties zijn onderdeel van de Toppers in Concert
Heb gehoord dat het allemaal onzin is en dat hij zijn haar niet af gaat scheren. Vind het eerlijk gezegd ook niet mooi.
Hihi eerlijk??? Vind het geen gezicht bij hem!!! Kale koppies kunnen erg leuk zijn bij mannen maar nee,bij hem niet!!! Hopelijk doet ie t toch maar niet haha!!!