@Mariek, balen van ongi, maar wel mooi dat je cyclus zo kort is en met eisprong (toch?)!! Na anderhalve week voor je bezoekje aan het Geertgen. Hopelijk kunnen jullie snel weer starten zonder hormonen! @Kriskras, gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk! Ik wist niet dat jullie trouwplannen hadden, leuke datum 11-11-11
Wauw! 11-11-11! Mooi hoor!! heel erg leuk! Gefeliciteerd alvast!! Ik wil ook zo graag trouwen!! Jaa mariek; bijna naar Geertgen! Spannend weer allemaal!! Hopenlìjk kan t lekker in eigen cyclus! Zo als k kijk wat voor een pillen ik allemaal heb mee gekregen??!! Niet normaal jongen!! 168van die progestron bolletjes, en 40 van die andere pilletjes!! maja goed t is voor een goed doel!!
Jaa idd! En mochten we zwanger zijn deze ronde; dan moet k tot 9weken met die balletjes bezig! K vind t in prinsiepe geen probleem, alleen die bagger die er dan steeds uitkomt vind k heel vervelend!! Pff k loop de was al 4dagen voor me uit te schuiven maar k moet nu echt mn was gaan vouwen! Anders gaat t niet goed komen!! pff ellende!! En wasvrouw zou k wel heel graag willen zeg!!
Hallo allemaal, ik lees al een tijdje mee en heb me nu dus maar geregistreerd. Ik kom ook bij Geertgen. De meesten van jullie hebben allemaal partners begrijp ik uit de berichtjes, ik hoop een BAM te worden, maar wil af en toe wel mee kletsen als dat goed is. Ik weet niet meer wie het vroeg over de match, maar bij mij ging dat supersnel!! Mijn 1e afspraak was op 15 juli en ik heb mijn 1e IUI al op 30 september gehad... zo snel kan het gaan dus. Die poging is helaas mislukt maar blijf positief. Maandag weer voor echometing. Ik leef met jullie allen mee!!
KImmikim van die smurrie wordt je niet echt blij nee maar alles voor het goede doel. Ik gebruik het tot twaalf weken door mocht ik zwanger zijn ivm de twee miskramen. Maar dat heb ik er graag voor over. Welkom Mazzel...jeetje das idd heeel rap gegaan. Heel veel succes!
Oké oké.. En k vond 9 weken al lang, mr goed al k ongi word; word k het zo door die kapsuletjes heen, net zoals de vorige keer.... Maja we zullen zien... Vorige x dus al 12 dagen na tp! Dus is mijn wachtweek wel ietsje korter! Tot nu toe had k na alle 'pogingen/behandelingen' een snelle menstruatie... Dus als k na 12 dagen dan nog niet menstrueer... Dan hebben we wat hoop! Maar daarvoor ga k niet meer moeilijk doen en testten enz, want t heeft dan toch nog geen zin! Zeg k nu heel erg stoer k hoop dat k mezelf ook aan die woorden kan herrineren als dat even mis gaat! @mazzel- welkom en schrijf vooral lekker mee... BAM of niet mag k vragen wat jou reden is dat je dit zo wilde? Fijn dat het kan iig! En dat je lekker rap een match had!! Op naar een dikke vette posi test!
Even een hele snelle reactie. Heb een ontzettend druk weekend gehad. Ga komende week meer reageren hier. Vrijdag echo gehad bij dr. R. Ik vind hem zo prettig. Echo's wel wat lastiger omdat hij het zo vluchtig doet maar het gesprek daarentegen heel fijn. Begonnen met Fostimon (150). Pfoe, anders dan Gonal-F zeg. Kost meer tijd om het te prepareren en ben steeds bang dat ik niet alles heb. Klopt het dat er wel altijd een beetje (druppeltje) vloeistof achterblijft? En het zetten, brr. Net als Pregnyl net alsof ik vuur in m'n buik spuit. Bah. Maar goed, voor een goed doel! De 28e weer een meting. Ben heel benieuwd hoe ik reageer op de Fostimon.
@Mazzel: Welkom op dit forum. Ik ben nu zwanger en heb er ook bewust voor gekozen om als alleenstaande (BAM) een kindje op te gaan voeden. Fijn dat jouw match zo snel ging. Heb je voor wederkerigheid gekozen dus IVF of voor IUI ofzo. Ik zou in 1e instantie voor de deal-IVF (wederkerigheid) gaan, maar het is allemaal anders gelopen en nu ben ik dus na de 3e IUI-poging zwanger geraakt. Heel veel succes.
Hallo allemaal, Ik lees ook al een aantal weken mee en wil allereerst iedereen die nog niet zwanger is heel veel succes wensen. Als je er maar in blijft geloven!!! En alle zwangeren gefeliciteerd!!! Wij zijn inmiddels na ruim twee jaar ook zwanger. Na een aantal IUI pogingen en twee mislukte IVF-pogingen bij dr W hebben we een pauze van een half jaar genomen. Daarna weer terug naar dr. R (deze dokter hebben we ook gehad bij ons eerste kindje) en hij vond IVF helemaal niets voor mij. Daar was ik veel te nuchter voor en mijn lichaam kon het zelf want ik had al een dochter (1e ronde meteen raak). Dus besloten om alleen te gaan stimuleren en wonder boven wonder... zwanger van een tweeling!!! Dus het kan allemaal wel! Daarom wil ik iedereen nogmaals heel veel succes wensen. Geertgen is echt echt één van de beste klinieken.
Wauw een 2ling!! Das ook echt mijn droom!! Die van manlief niet zo! Maar k zou t geweldig vinden als we een 2ling krijgen/mogen krijgen!! Hoe is het nu met je zwangerschap? Hoelang al zwanger enz enz? Spannend allemaal hoor!!
Nu 11 weken zwanger en de kleintjes doen het echt geweldig. Twee echo's gehad bij Geertgen en nu onder behandeling bij de gynaecoloog ivm tweeling zwangerschap. Ik vind het nu ook echt ontzettend leuk, maar moest wel echt even aan het idee wennen. Maar mijn dochtertje die vindt het helemaal geweldig. Kan over niets anders meer praten dan over de babies, maar ze wil wel twee zusjes want jongens zijn stom hahahaha.
@Sanneke327: Gefeliciteerd met je zwangerschap en dan nog wel van een tweeling. Geniet er maar lekker van @hier: vanmiddag komt de informatrice van Moeders voor Moeders. Vanochtend dus netjes urine opgevangen om te meten hoeveel hCG erin zit en of ik mee kan gaan doen. Weet ik ook meteen of ik nog zwanger ben, want ik maak me reuze druk dat het allemaal toch fout zal gaan. Wel nog steeds last van gevoelige borsten en ook niet ongesteld dus eigenlijk weet ik ook wel dat ik me geen zorgen hoef te maken, maar dat doe ik dus onbewust toch wel.
Succes vanmiddag dan! KomT vast wel goed!! Gelukkig nog maar 1dag! Morgen ochtend worden we gebelt of ze goed zijn ontdooit, en dan smiddags een terug plaatsing! Vind t weer spannend maar moet alleen gaan morgen! Manlief kan geen vrij krijgen ivm zn werk! Dus k moet t nu alleen doen! K ben benieuwd hoe dat gaat..! Dat is toch niet zo heel erg? Of wel? Vorige x had k al pijn van de punctie... Nu heb k alleen een tp... Volgens mij moet k dat best in mn eentje kunnen!!
Oh wat spannend Kim zal voor je duimen! Ik hoef nog maar 2 weken te wachten voor ongi, nu wil ik het graag worden. Had vorige week bloedgeprikt en alles was supergoed! Ik kan er weer met frisse moed aan beginnen.
Sandra gefeliciteerd zeg! Ons meiske is iets ouder dan jouw dochter... Hier inmiddels al bijna 3 jaar voor een tweede kindje bezig... Wat zou ik een tweeling ook gaaf vinden! Kimmikim nee joh teepee is dan een eitje..met vijf minuten waarschijnlijk gepiept. Hoeveel cryos heb je nog? Balen dat je alleen moet maar dit kan je wel zelf hoor. Divaatje fijn alles goed, heb je dat in ieder geval uitgesloten. Met frisse moed vooruit.
Hoi meiden! Op de stralend zonnige herstdag, zondag 16 oktober, is mijn prachtige dochter geboren. Om reden van anonimiteit heet ze op deze pagina Feetje. De bevalling was het heftigste dat ik ooit heb meegemaakt, een rollercoaster die veel harder en sneller gaat dan je je vantevoren ooit had kunnen bedenken. Maar aan het einde van de rit had ik mijn lieve, helemaal gezonde meissie op mijn buik, dat maakte alles in één klap goed. De bevalling heeft 1 en een half uur geduurd en volgens de verloskundigen deed ik het fantastisch en ging het allemaal heel voorspoedig. Feetje had in het vruchtwater gepoept, dus ze is geboren in het ziekenhuis en we zijn een nachtje gebleven. Dat was ook wel heel fijn, want zo had ik wat ondersteuning tijdens de eerste nacht, onder andere bij het voeden. Heb wat betreft de bevalling zelf niet echt veel vergelijkingsmateriaal, maar laat ik het zo zeggen: het was niet zo erg dat ik het nooit meer mee zou willen maken. Mijn kraamtijd is inmiddels achter de rug en deze week gaan we lekker samen ons ritme opbouwen.
Gefeliciteerd Miiiir! Eindelijk je wens in vervulling! Gaat alles goed met de kleine meid? Spannend kimmikim! Wil je er twee terug? Sanneke: wow, ná IVF toch zwanger met alleen stimulatie. Van harte gefeliicteerd!! Monique: Super dat je met MvM mee gaat doen! Heb ik ook gedaan met mijn kindje, fijn iets 'terug' te kunnen doen. Ftjl: Vervelend dat die prikken zo'n pijn doen! Maar voor goed doel Ik moet morgen naar dr. W., follikelmeting. En dan beslissen: 1 of 2 cryo's terug. Maar vraag me af of ze wel goed gaan ontdooien, heb tot nu toe 1 goede ontdooiing van de 6 gehad... (vorige keer, helaas wel posi getest, maar toch ongesteld). Heb nog 4 in de vriezer...
lieve miiiiir gefeliciteerd!!! Hier ook een snelle bevalling van 1,5 uur gehad van begin tot eind en ik kan je beloven dat je de pijn die je hebt gehad heeeel snel bijna totaal vergeten bent hahaha echt Ik zou het niet meer weten, dus nr 2 kom maar op Geniet lekker met z'n 3tjes xxx