Nou, dat geloof ik niet haha, ik heb eens 1 cryo gehad maar die is niet levend uit te ontdooiing gekomen, dus ik reken op 1 verse terugplaatsing en meer niet, dan ben ik al dolblij hoor!
Kriskras- ik duim onwijs voor jullie!!!! Damyar geweldig zeg! 9bevruchtingen! En idd van die òverstimulatie, is het maar beter ook!! K duim voor je!!! Sep- hoe gaat t met jou??? Spannend meiden!!!!!
Zara en Kriskras heel veel succes bij de punctie. Kimmiekim, voel je je anders of .... ? Marieke: hoe is het met jou? Sep: morgen tp en heb je je emmy aan boord. Hier net verjaardag van mijn oma gehad, maar ik zit zo aan de diarree. Alweer, verder voel ik me goed maar moet af en toe echt hard rennen. Gelukkig hoef ik pas volgende week donderdag te werken. Slaaplekker en morgen kom ik regelmatig spieken op nieuws.
@ alle dames die morgen naar het Geergen moeten en in het bijzonder de dames die morgen punctie hebben heel veel succes. Ik ga morgen het Geertgen wat minder leuks vertellen. Wij gaan daar waarschijnlijk stoppen. Vanavond informatieavond in Duitsland gehad. Dr. R. had ons aangegeven dat ons zaad te slecht was voor IMSI. Vanavond in DD nagevraagd omdat zij daar JUIST IMSI toepassen na twee mislukte ICSI pogingen. Dus ik vond het erg raar dat het zaad dan beter moest zijn. Onze gegevens en uitslagen van zaadonderzoek laten zien en gevraagd of het daarmee zou kunnen. Ach zo slecht is het zaad toch niet, zeiden ze daar, daar kan IMSI prima mee. Morgen nog een keer GG bellen en dit voorleggen, kijken of ze dan toch nog over willen gaan op IMSI (we zouden eigenijk zondag weer met spuiten starten). Anders gaan we naar DD.
Hallo allemaal, mag ik me hier ook bij aanmelden? Ik ben al meer als een jaar onder behandeling bij geertgen.
Tuurlijk meis! Welkom hier! Ja k voel wat... Sterker nog, ik zie wat..! Mn menstruatie!!! k had vanmorgen lichtroze met afvegen! Dus t zal wel doorzetten 2day! Altijd 12dagen na pregnyl!! Dus idd vandaag 12e dag. Kheb heel de week al last van mn darmen en steken in mn buik!! En nu is mn menstruatie gekomen!! pfff ben t zo zat....
Kimmi dikke knuffel meid. Zara. En kriskras succes vandaag. De rest van de meiden. Ik ga voor jullie stuk voor stuk duimen. Het mag nou onderhand wel eens tijd worden voor een dikke babyboom hier Ennuh Jessie ga eens bevallen jij ben zo benieuwd. Geef gewoon goed aan wat je wel of niet wil bij de bevalling meid. Ik heb het niet pijnlijk ervaren maar super power ervan gekregen. Ik was op na die 3 dagen maar toen het eenmaal echt begon wat ik vol adrenaline echt een super oer gevoel. Zet hem op meid!!
Zit nu in de auto naar huis. ,5 eicellen gevonden. Zara zit nu te wachten, leuk je gezien te hebben!! Hoop dat jij ook een mooi resultaat hebt.
Kriskras wat een mooi resultaat, ging de punctie verder goed? Hier net gebeld, embryo's zijn allemaal doorgedeeld. 2 cellig, 3 cellig en 5 cellig op dag 2. Morgen bellen ze weer. Weten jullie of dit goed is of niet, ben zo onrustig. Bah wachten is niet mijn ding.
Damyar, punctie ging goed. Lig nu op de bank. Kimmikim, balen zeg... sterkte Zara, ik wacht met smart op jouw uitslag. Wat een schatje is dr. W hè!! En K, de assistente ook. Ik mag haar graag.
Kim: wat een vreselijke rotsituatie..ik weet er alles van...vanmorgen bij het afvegen ook lichtroze dus mijn kans is ook bekeken...Heb net geertgen gebeld en mag als alles goed is vandaag weer beginnen met spuiten...heb om 16.10 een afspraak....ja wat is wijsheid nu?? wachten of meteen doorgaan....pffff moeilijk kriskras: spannend 5 stuks helemaal super!!!! Damyar: ook een super mooi resultaat!!! succes dames!!!
Kim en demi, goffer wat balen!! Ik hoop dat het niet doorzet. Kriskras, leuk om je ontmoet te hebben! De punctie is goed verlopen, al had ik het idee dat die dormicum te weinig was. Werd beetje dizzy waardoor ik moest gaan liggen, maar meer ook niet. Heb alles bewust meegemaakt en gevoeld, auw. De uitslag was een beetje teleurstellend. We hadden ons al ingesteld op lege follikels maar toch was het slikken. Uit de 5 folikels zijn 3 eicellen gehaald. Morgen tussen 12 en 5 krijgen we te horen of er bevruchting ontstaan is. Tp op dag 5 gaan we niet doen. We durfen het niet aan en de embryoloog zag de meerwaarde er niet van in. Dit geeft al meer rust. Nu is het heel hard duimen op tenminste 1 embryo, hoop zo dat de eicellen van goede kwaliteit zijn!! Nou, ik ga nu lekker languit op de bank...
Zara! Ik vind die dormicum geweldig, maar ik hoor ook vaak van anderen dat ze liever morfine hebben terwijl ik daar dus helemaal bewust bij ben! Ik heb vandaag weer lekker weinig meegekregen en mijn man heeft weer op mijn buik staan drukken, ik weet van niks! 3 eitjes, kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent in het aantal, en ik hoop dan ook dat er twee hele mooie bij gaan zitten die je terug krijgt (ik ga er nu even vanuit dat je er ook twee terugkrijgt..) We hebben in ieder geval dezelfde testdatum!! Laat je morgen even weten wat de uitslag is? Groetjes KrisKras P.s. je trof me niet op mijn best hihi normaal zie ik er leuker uit hoor! geen make-upje of niks opgedaan...
Oh, ik heb nog even een vraag.. misschien raar , maar hoe diep moet je die bolletjes inbrengen?? is het voldoende als je ze net zoals een tampon inbrengt? (vingerdiep) of moet je echt dat stokje erbij gebruiken?? is mijn eerst keer... haha