Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sesa

sesa Niet meer actief

@ Daymar'suc6!!
    @Zara'vervelend hoor dat je op een telefoontje moet wachten.

Ik heb net de rottemerentocht geschaatst...heerlijk

2. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Pfff ik ben ook verschrikkelijk zenuwachtig....

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Haha, vreselijk he!!

4. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Gelderland
    Nog niet gebeld....

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Geen bevruchting, ben er ff naar van...

6. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Gelderland
    Oooh... Zara.. Wat erg. Dat is zo'n grote nachtmerrie.... Ik was al.teleurgesteld over.onze twee bevruchtingen...van de 5 eicellen waren er maar twee bruikbaar en zijn beiden bevrucht...

Zara....ik geef je een dikke knuffel ik leef met je mee, voel me hrrl machteloos, sterkte met dit verdriet...

7. Damyar

Damyar Niet meer actief

Zara heb er even geen woorden voor, knuffels.
    Kriskras, 2 bevruchtingen mooi hoor.

Ben inmiddels ook thuis, dokter C die de punctie heeft gedaan heeft de tp gedaan, dokter R.uis had onverwachts spreekuur. Nou ik vond het niet erg. Heb een toppertje teruggeplaatst gekregen.

8. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Gelderland
    Zara...moet veel aan je denken... Hoe gaat het nu met je? X

9. sesa

sesa Niet meer actief

@ Zara, wat een ellende zeg! Een dikke knuffel voor je.

10. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Kriskras, mooi 2 bevruchtingen! Zeiden ze nog hoeveel cellig ze waren?

Ik ben ff lamgeslagen.
    We stonden midden in de ikea toen het telefoontje kwam. We zochten afleiding, maar dit was niet slim.
    Van de 3 hebben ze er 2 kunnen gebruiken voor icsi, die vervolgens dus niet bevrucht zijn..
    Maandag kan ik bellen voor een evaluatiegesprek. We zitten vol vragen.
    Ik denk dat het mn eicellen zijn die 'op' zijn. Ik wil mn bloed laten prikken op fsh en amh, maar vraag me af of het nog zin heeft.
    Ik heb een vriendin die zich meerderemalen heeft aangeboden voor eiceldonatie en dit gaan we nu sterk overwegen.
    Wat een nachtmerrie is dit zeg..

11. sesa

sesa Niet meer actief

@Zara, ik vind het echt rot voor je. Zie je het zitten met eicellen van je vriendin? Wel super dat ze dat voor je wil doen. Dat noem ik een echte vriendin!

12. carma

carma Niet meer actief

Ach meis toch, wat vind ik dit kl..te voor jullie zeg
    Hele dikke digi knuf voor jou xxx
    Vind het ontzettend lief dat je vriendin dat heeft aangeboden

Kriskras ik ben heel blij voor jullie dat er 2 bevrucht zijn
    Nu alle 2 terugplaatsen en over 2 wkn 2 mooie roze strepen op de test
    xxx

Hier alles rustig, wacht op ongi
    Maandag ff naar de huisarts voor de vit b12 spuit en woensdag naar de tandarts voor groot onderhoud
    Ik heb echt pijn in mijn mond ondanks de antibiotica die ik nu gekregen heb voor een wortelpunt ontsteking
    Heb in die kies al een wortelkanaalbehandeling gehad maar het wil nog niet lukken

Ben stiekum aan het denken, wat zou het toch mooi zijn als die 1ne keer genoeg is geweest om het net gesprongen eitje te bevruchten
    Wat zou dat humor zijn
    Maar het blijft een droom hahaha
    Die mazzel zullen we wel niet hebben hahaha

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Zara pf heb er ff geen woorden voor. Wat vind ik dit ruw op het dakje vallen zeg! Wel toppie. Van je vriendin dat ze dat had aan geboden, pf zou bijna geertgen bellen om mijn cryo's aan jou te schenken:(

Kris wel 2 bevruchtingen super meid.

Damyar Lekker broeden jij meid. Mijn 1ste ivf en tp. Is hier nou aan het klimmen en doen. :)

Marieke ik ga duimen en duimen en nog meer duimen. Dat er toch spontaan een wondertje is gebeurt in jou warme buikje :)

14. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    @zara: wat gruwelijk k*t zeg...dit verwacht je toch ook niet. Wens je heeel erg veel sterkte met de verwerking en welke keus je daarna ook gaat maken.

@kriskras: voor jou eindelijk een keer goed nieuws, nu hopen dat ze blijven zitten!!

@hier: nooit meer wat van dr. R. gehoord. Maandag nog een afspraak met de psycholoog mevr. Z. Denk dat ik voor de afspraak aangeef dat ik graag na die afspraak mijn dossier mee wil nemen omdat wij stoppen bij het GG.

15. demidepemi6

demidepemi6 Actief lid

13 jan 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooohhh zara wat een ellende...wat vind ik dit vreselijk voor je...hier zijn ook geen woorden voor om het iets dragelijker voor je te maken....lief dat je vriendin het aanbied...dus er is zeker hoop dat is wel een lichtpuntje!!!

heeel heeeeel veel sterkte!!!

gisteren bij gg geweest...we gaan een maandje wachten.... het probleem is dat mijn eicellen te oud zijn.....

dus we hadden eens geinformeerd naar eiceldonatie.... en de kosten zijn hetzelfde als een ivf.... maar wat als je nou wederkerigheid doet zijn de kosten dan ook hetzelfde?? zijn we vergeten te vragen weet iemand dat???

lieve meiden wat is het leven hard he...?!!

16. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Gelderland
    Zara, ze konden nog niet zien hoeveel cellen omdat ze nog niet zijn doorgedeeld. Maandag horen we dat. Ze kunnen alleen zien of ze bevrucht zijn. Of ze doordelen us nog de vraag...ik hoop het, blijft spannend. Ik heb ook verouderde eicellen, meestal liggen ze achter in ontwikkeling.. Eiceldonatie is voor ons geen optie helaas, hierna zijn wij echt uitbehandeld..

17. carma

carma Niet meer actief

bah wat een downdag vandaag. Whitney houston overleden! Super zangeres, heeft mij met haar mooie nummers vaak geraakt. :( ben best verdrietig, stom hè

18. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    ooh zara wat erg, ik leef met je mee en een dikke knuffel voor jullie.

19. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    PfffF neeeee Zara wat k#t zeg!! Wat vind ik dit erg vOor jullie!! :(

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    He meiden

Ik wilde even zeggen, dat wij hebben besloten om morgen weer te bellen voor onze cryo's. We gaan er gewoon weer voor. We kunnen wel blijven wachten tot ik of 40 kilo kwijt ben(wat 5jaar kan duren) of tot jolisa1 is geworden maar wie zegt dat we weer zo'n geluk hebben dat het de eerste keer raak is.

Marieke dan heb ik meteen een vraagje voor jou. Want onze cryo's liggen nog in genk het zijn er 2. Zitten die in 1rietje? En moeten we naar genk dan. Xxx

Deel Deze Pagina