Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma

carma Niet meer actief

Ja, idd dan moet je naar genk
    Die afspraak hebben ze gemaakt en het is ook te veel risico om met de cryo's te gaan zeulen
    Ik ben benieuwd meis, suc 6

Hier zit zo te voelen de ongi eraan te komen
    Steekies en heldere afscheiding

2. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes babyhope!!!

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    thx Meiden:)

4. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Zoo hee, Geertgen brengt me net de schrik van mijn leven, mijn hart klopt nog in mijn keel!! Bellen ze op vanmorgen... ik denk nee... het gaat niet door!! Was ze vergeten dat ze me al gebeld had dat we om 12 uur tp hebben, alles was goed we hoefden niet bezorgd te zijn.. pff nou ik zag dat nummer van GG op mijn tel. en ik dacht dat ik het bestierf want dat was echt mijn nachtmertrie vannacht..dat die hele tp niet door zou gaan.. :(

Maar gelukkig, we mogen om 12 uur gewoon... :)

5. carma

carma Niet meer actief

WHAAAAAAAA super kris, dit gaat hem gewoon worden meis. toi toi toi xxx

6. Damyar

Damyar Niet meer actief

Toi toi kriskras

7. Sep

Sep Lid

4 jan 2012
    85
    0
    0
    Brabant
    zara: oh nee wat is dit K*T zeg! ik kon de berichtjes lezen vanaf mijn hotel, maar kon niets sturen. Wat was ik geschrokken van je berichtje! hoe gaat het nu met je. onverstelbaar wat een pech.
    Ik hoop dat je vandaag duidelijke antwoorden krijgt op al je vragen.
    wat een lieve vriendin zeg, zo fijn als mensen mee leven en mee denken hoe ze je het tot nu toe onbereikbare zouden kunnen geven. het is idd het overwegen waard. dikke knuffel!

sesa: 275 is idd heel veel. ik reageer ook altijd goed op gonal, ik spoot altijd 112.5 met als resultaat, steeds tussen de 20 en 26 eicellen. 30 is de max wanneer ze de punctie doorlaten gaan.
    hoop dat ze snel een match voor je vinden dat je door kunt met het traject!

Damyar: ahhhh mooi! nu gaan we dus gelijk op. heb jij ook bolletjes meegekregen of mag je pregnyl spuiten? spannend! ik duim voor ons!
    we staan bovenaan met de stemmen, hopelijk gaan mensen nog even door! ha ha
    het is in ieder geval leuk om te horen dat iedereen zo enthousiast over het kamertje is! ik moet trouwens al weer na gaan denken over mijn niet drinken smoes van dit jaar voor de carnaval ;) heb volgens mij nu al voor het 6de jaar op een rij een smoes. pfff ik hou wel van een borreltje op zijn tijd namelijk!

Kriskras: oh wat spannend! ik zou me ook een ongeluk schrikken! succes straks! ik ga duimen!

Mariek: hoe gaat het met je? nog aan het wachten? kusssss

demi: geen ervaring mee, maar even een maandje rust aan je hoofd en lijf is misschien wel goed. kun je even goed nadenken over hoe je het nu verder wil gaan doen. hou je taai he!

kimmi: hoe is het ?

Babyhope: goed van je dat je toch weer gaat beginnen! zoals mariek al zei moet je idd naar genk, maar da's alleen voor de TP de rest kun je gewoon bij GG doen. je moet er alleen wel rekening mee houden dat je € 250.00 moet betalen in Genk. de factuur kun je indienen bij GG en dan storten ze het terug op je rekening. dit omdat ze niet meer met hen samenwerken verder. succes!

zo even een paar dagen weg was top! lekker hard gewerkt. en leuke dingen gezien en gedaan. alle klanten even bezocht en gesproken. maar wat was het fijn om gisteren avond weer lekker thuis te zijn, om gewoon even tegen mijn man aan te kletsen over ons avontuur met de cryo's en klagen over de bolletjes. ;)

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hoezo 250euro betalen?
    Dit hoort toch nog gewoon bij onze 1ste poging. Snap ik ff niet.
    Mariek heb jij dat ook moeten betalen?

9. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Lieve meiden
    Ff tijdje niks laten horen zat in een zware dip mijn partner is opa geworden van een kleinzoon zo mooi voor hem,maar ik kapot van verdriet gister de eerste foto gezien van het kleintje moest er om vragen pfff wat een tranen gelaten zeg zo mooi ventje
    Op 7 maart afspraak met dokter r we gaan beginnen met iui D maar soms zak de moed mijn in de schoenen bah
    Zie hier ook weer veel verdriet
    Zara wat een verdrietig nieuws voor jou je onder gaat zo behandeling en je staat met legen handen te erg voor worden wel lief van jou vriendin zeg super veel sterkte hoor
    Kriskras spannend hoor zal voor je duimen. Hoor
    Kim hoe gaat het met het lijnen je gaat goed hè
    Voor iedereen die ik vergeet hoop dat er weer eens wat goed nieuws is

Moet wel zeggen wie weet vinden jullie het stom maar zie er wel tegen op allemaal bij zo dokter benen in de lucht je ligt daar nou niet op je voordeligst bij ben totaal niet preuts of zo maar zie er zo tegen op hahahah

Babyhope je heb gelijk gewoon er voor gaan is er geen kans dat het op een spontane manier gebeurt

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Sandra ik heb pcos. Dus de kans is er wel maar heel klein. Na de bevalling van jolisa was mijn cyclus weer zoals voor de mmm gewoon 36 dagen. Maar nu zit ik alweer op cd 84 vandaag. Dus nee denk dat het dan weer 5 jaar gaat duren.
    Dank je voor het vragen.

En hè is ook zuur om met je benen open te liggen,maar meid het is allemaal voor een goed doel de je moet eens weten hoeveel hun zien op 1 dag

11. Sep

Sep Lid

4 jan 2012
    85
    0
    0
    Brabant
    Babyhope: je krijgt dat ook weer terug van gg. maar je moet dat even voorschieten. wij wisten dat toen ook niet. maar omdat GG niet meer samenwerkt met Genk hebben ze dat zo gedaan.
    Ik zou het even naavragen bij gg. dan weet je dat ze het meteen aan je terug overmaken zodra je de rekening aan hen hebt gegeven. het hoort idd gewoon bij die poging

12. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Babyhope
    Dat houd dus eigenlijk in dat je niet zo vaak ongesteld word? Ja je heb gelijk die dokter ziet elke dag het zelfde hè hahha moet me daar echt overheen gaan zetten denk maar ojee lig ik daar straks net een kijkdoos :DStom dat ik mijn daar zo druk overmaakt pfffff

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ok dus dat moet ik contant betalen in genk of via accept.

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ja dit is ook voor mij de eerste keer dat mijn cyclus zo lang is. 29 november is voor mij de eerste dag laatste menstruatie. Haha

Ja haha ik vond dat ook zo erg om telkens mijn benen open te doen,maar na de bevalling pf ik geef er helemaal niks meer om.

15. Sep

Sep Lid

4 jan 2012
    85
    0
    0
    Brabant
    je kunt gewoon pinnen.

maar misschien is het inmiddels wel weer veranderd hoor van dat betalen. ik zou het gewoon even navragen. zo kom je in ieder geval niet voor verrassingen te staan :)

16. Sep

Sep Lid

4 jan 2012
    85
    0
    0
    Brabant
    Sandra: dat zijn idd de moeilijke dingen. met de komst van een kleintje wordt weer extra met je neus op de feiten gedrukt.

ach en dat benen wijd valt wel mee hoor, de eerste keer is volgens mij het ergste. daarna wordt het steeds makkelijker. ze zien de hele dag natuurlijk niets anders!

Succes!

17. sesa

sesa Niet meer actief

@ kriskras, suc6 vandaag!

@sep, ik moet maandag bellen. Ik het 's avonds de afspraak en 's ochtens bellen of ze een match hebben gevonden. Ik hoop het zo.

18. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sep; gaat prima dankjewel! Alleèn vind k t zuur dat k op mn werk in t wit moet lopen... K vind dat nooit zo fijn als k ongesteld ben!

Kriskras, succes vanmiddag!! :D.

Sandra heel begrijpenlijk dat je daar ff bij moest slikken! Tis niet niets natuurlijk!! Succes bij de doc, en idd ze hebben al zoooveel gezien...! ;)

@Zara hoe gaat het nu met je mop?? Knuff!!!!

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Heb gebeld eerste afspraak is 28 februari om half 10 bij dr b. De oudere. Wie is dat?
    De cryo's worden overgeplaatst naar geertgen:)
    Ik had secretaresse m aan de lijn haha en ik zei goedemorgen en ze wist meteen weer wie ik was:) haha ze zei meteen oh wat gezellig;) haha mariek.

Ik mag daarna gewoon weer bij dr r. Is bekend haha ze wist het dus nog.

Hahaha gek ik ben zo enthousiast als iets

20. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    super Babyhope dat je weer begint, succes alvast voor 28 febr.

Ik heb een vraag, weten jullie wanneer en 5000eh pregnyl en wanneer en 10000eh pregnyl gespoten wordt?
    Bij de eerste poging heb ik 10000eh moeten spuiten bij 3 follikels en nu maar 5000eh bij 3 follikels. ik snap niet waarom? jullie wel?

Deel Deze Pagina