@ Mariek knuf @zara Knuf en een glaasje roosvicee (komt wel goed schatje) @kris spannend @kimkim goed voor je dat je misschien antwoord krijgt op je vragen @anoniempje ons eerste gesprek was kennismaking met assisitente, papieren ingeleverd en even kort gesproken over de werkwijze van GG. Toen naar arts en kan me eigenlijk niet meer herinneren of we gelijk echo hebben gehad of niet. Weet wel dat we gelijk clomid hebben meegekregen... Waar je rekening mee moet houden is dat ze gelijk een inwendige echo kunnen doen. Doen ze het niet kan het meevallen @babyhope Jeeeee een nieuwe stap! wat goed, Hopelijk gaat het nu sneller @degene die ik vergeten ben, excuus denk wel aan jullie! Geen ego want ik sta nog stil wat betreft behandeling...
Goedenavond, ik heb een vraagje. Heb last van zeurende buikpijn, voel het vooral als ik loop of zit, drukkend gevoel. Komt dit door de mutsenbollen? het is de eerste keer dat ik ze gebruik. Hoop niks ernstigs.. Groet, KrisKras
ff een vraagje, als ik nu ongesteld wordt, wat gebeurt er dan.. Ofwel wat doet gg normaal, rustmaand, gelijk tp of die maand geen tp maar bv iui poging. Hoop natuurlijk dat ik niet ongie word, maar moet wel realistisch blijven. Morgenochtend wil ik een testje doen om te kijken of pregnyl eruit is. Uit ervaring weet ik dat bij mij de hcg heel traag daalt ( was bij de miskramen zo)morgen zit ik 10 dagen na injectie
Mariek schatje dikke knuffel voor jou hoor!! Hopelijk gaat alles snel wat positiever. En heb jij snel je positieve vibe weer terug!! (ik hoop dat we weer mogen meeten in gg ) Kriskras die zeurende pijn KAN. Van de bollen afkomen, maar het KAN ook een innesteling zijn ik had op de tp dag s'avonds al die pijnlijke krampen, tot de volgende dag, en dat was de innesteling. (had een blastocyst) En moet natuurlijk zeggen, de ronde dat ik de bollen gebruikte was het raak! Damyar. Volgens mij krijg je idd eerst evaluatie gesprek. Maar dat weet ik niet zo zeker. Daar zou je over kunnen bellen gewoon vragen! Ze houden 10dagen aan voordat de pregnyl uit je systeem is. Maar het ene lichaam is het andere niet. Bij sommige is het op dag 6 al eruit. Missmomma. Hoe was de iui gegaan gisteren? Hopelijk super @ hier vandaag zijn de papieren van gg gekomen, ingevuld en weer opgestuurd. Het is weer van start Vind het op de een of andere manier best wel eng! en andere kant ook wel zin in. Hahaha xxxxx meiden. Ennuh mijn duimpjes draaien overuren hier
hoi dames, dank jullie wel voor jullie uitleg. Lees dat het idd bij iedereen verschild. ik ben zo benieuwd 8 maart wat ons te wachten staat. Vandaag de formulieren binnen gehad. ga die morgen invullen en gelijk opsturen.
Nou hoera mijn gevoel was goed, vanmorgen op de dag precies ongi geworden 14 dgn nadat het ei te vroeg gesprongen zou zijn Dat zal dus idd zo geweest zijn Vanmorgen even gg bellen om morgen nog langs te kunnen voor gonal en iets om zeker te zijn dat het ei niet vanzelf springt Vandaag weer naar de tandarts voor het eerste kwart gebit te herstellen na lang niet geweest te zijn 3 kwartier tandarts en half uur mondhygyniste
Marieke: yes er is weer een vooruitzicht. Decappeptyl zal je denk ik erbij krijgen. Vanmorgen getest en ik zie nog een heeeeeeeeeeeeel licht streepje.
Nou damyar dan hoop ik heeeel hadr dat het een overgangsstreepje is van pregnyl naar hcg van een zwangerschap DUIM DUIM DUIM xxx
even een vraagje, gisteren getest en toen was het nog een licht grijzig wazig streepje. Dus ik dacht doe er vanmorgen weer een. Beide met ochtendurine en nu is het weer een lichte roze streep. Door de pregnyl heb je hcg, maar kan het zijn omdat er nog een restje in je lichaam hebt dat je sneller positief test bij een eventuele zwangerschap dus door dat restje. Hij hoeft niet meer bij 0 te stijgen. Hieronder test vanmorgen, grijzige streep van test van gisteren zie je op de foto niet.
Spannend meis. Ik denk gewoon maar over 2 dgn nog een keer testen en kijken of het dan donkerder word DUIM DUIM DUIM, het ziet er goed uit
@ daymar als je ongesteld word mag je in die cyclus ook weer een tp hebben is bij mij ook gebeurd eerste keer was mis en de maand erna was raak maar hoop voor je dat het streepje een goed teken is
Schandalig van me. Ik wil niet zomaar verdwijnen uit dit topic want heb er zoveel aan gehad. Maar het voelt ongemakkelijk. Alsof jullie toch niks hebben aan mijn meelevende berichten en (logischerwijs?) me hier niet meer vinden horen omdat het nu gelukt is. Toch lees ik hier dagelijks mee en vooral, lééf ik met jullie mee. Ik gun jullie zoveel moois en goeds en vind het zo naar om te zien dat er nog zoveel onvervuld is. Echt, zet door, geef niet op, zorg voor jezelf. Even in het kort. Hier is het zwaar. Vandaag precies twaalf weken. Deze week besloten hulp te zoeken. Het is niet dat ik niet gelukkig ben (wel!) maar ik leef volledig in angst. Ongeloof, dat het toch niet goed kan blijven gaan. Al die jaren stress, de miskramen (en bevallen bij 20w) helpen niet mee en zorgen dat ik nu niet kan genieten en ook vooral doodsbang ben (figuurlijk) amper een stap durf te verzetten. Dus dat. Verder gaat het wel oké. Maar merk dat bij mij zwanger worden middels 'de molen' wel ook een impact heeft. Zelfs zonder mijn verleden heeft alle hormoongebruik en de teleurstellingen nu gevolgen. Een soort vermoeidheid die niet stopt. Niet meer naar GG hoeven is fijn maar al die maanden daar hebben veel met me gedaan. Tof nieuwtje is wel dat mijn vriend sinds dinsdag mijn aanstaande is. Hij had me mee uit eten genomen en ging ineens op één knie! Trouwen dus. 2012 wordt een raar jaar. Zwanger, bevallen, trouwen... Ik denk aan jullie. Wens jullie veel goeds toe maar vooral het vermogen om dit allemaal aan te kunnen. En hopelijk gauw veel mooie testen!
Hey Ronja, Ik herken je gevoel heel erg. Ik ben letterlijk opgebrand. Kan niets meer. Het is een wonder als ik op een dag een boodschapje heb gedaan. Het heeft ook met name te maken met de medische molen. Het heeft me gesloopt, sloopt me... Je angst kan ik ook goed begrijpen. Vooral na wat jij allemaal hebt meegemaakt in het verleden. Goed van je dat je hulp hebt gezocht. Je hoeft het niet alleen te doen! (zegt zij die alles zelf op wil lossen ) Maar geloof me ik weet het beter voor een ander dan voor mezelf Ik vind het helemaal niet erg hoor als je hier blijft schrijven. Mirrr komt ook zo af en toe nog voorbij en er zijn er meer! Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Dat is super zeg, en gaan jullie ook dit jaar al trouwen? ik ben 11 november getrouwd, 2011 en het was echt een super dag!! Voor herhaling vatbaar zeg ik telkens...maar ja haha financieel niet dan Veel sterkte van mij.. KrisKras
O, kan het me zo goed voorstellen. Die molen wordt toch wat onderschat, merk ik. Of continu de reactie dat het toch voor een goed doel is. Dat mag wel zo zijn, maar je bent ook mens, met een 'max'. Die teleurstellingen die je moet verwerken maar daar eigenlijk geen tijd voor hebt want je moet snel door. Je leeft van cyclus naar cyclus en hebt verder niks te zeggen of te doen hierin. En nu, nu het bij mij dan gelukt is, merk ik wat het met me gedaan heeft. Hoe slopend het was. En dan heb ik nog veel minder qua molen meegemaakt dan menig ander hier. Maar ik merkte het ook al bij de overstimulatie. Toen ik een tijd moest wachten. Ik baalde, natuurlijk, maar die rust deed me zo goed. Dus ik gun iedereen dat het een keer stopt. Hopelijk met een goede test. Met een positief bericht. Maar als het niet lukt, dan wens ik iedereen troost toe en veel kracht om het te verwerken. Om te leven met een enorm hiaat. Maar voor mij ben ik nu vooral aan het accepteren dat je niet zomaar op een roze wolk zit. Misschien sommige mensen wel, hoor, dat kan. Maar ik niet. En ik hoop dat anderen, die dit herkennen na een positieve test na die molen, niet dat schuldgevoel hebben wat ik nu voel. Ik mag toch niet zeuren? Niet klagen? Niet verdrietig zijn? Het is toch gelukt? En ik kan maar niet genieten. Ben kapot van al die maanden in die ronddraaiende molen die je alle kanten op slingert. Jullie komen er. Hoe dan ook. Dat gun ik iedereen.
Ronja heel veel sterkte en hoop dat je straks er meer van kan genieten zonder angst. Die roze wolk heb ik ook nooit gezien. Toen ik zwanger raakte van mijn jongste zoon, was ik zo bang voor weer een miskraam. Toen ik een week of 27 was werd ik depressief, kon alleen maar huilen. Ik heb ook hulp toen gezocht. Wel ben ik heel gevoelig ervoor en als ik weer een goede zwangerschap mag meemaken word ik direct geplaatst in het pop traject voor zwangere vrouwen. Om herhaling proberen te voorkomen. Heel veel knuffels. Wel heel romantisch om met valentijnsdag gevraagd te worden, heerlijk en gefeliciteerd. Marieke wanneer mag je komen bij gg?? Kriskras hoe voel jij je verder? Nog last van bijwerkingen van die smerige mutsbollen. Hier een lekker dagje gehad en mijn zus kwam onverwachts langs, dus lekker aan gekeuteld en ze heeft me geholpen met de kids op bed leggen. Tja als tante mag je niet eerder weg. Mannetje komt zo thuis en dan hebben we weekend. Heerlijk.
Morgen om 14.00 bij dr mi. Wl fijn want hij is de gene die bij de laatste keer heeft gezien dat het ei gesprongen was en dat ik er deze keer iets voor krijg dat dat niet kan gebeuren