Hoi, Tja Damyar, ik weet niet. Ik voel...niets heb tot gisteren erge buikkrampen gehad, zoals menstruatiepijn maar dan iets heviger. Vandaag is het minder. Verder nergens last van. Die bollen valen me reuze mee trouwens! Morgen komt mijn mannetje weer thuis, hij is een week weg geweest voor werk. Kunnen we de tweede week samen door Verheug me erop! xx KrisKras
[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Het lijkt onmogelijk om te kunnen slapen vannacht.. lig wakker, te draaien.. te denken, piekeren.[/FONT] [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Ik stel me voor hoe onze sprankeltjes zich ontwikkelen in mijn buik, wanneer ze innestelen, waarom ik geen 'teken' voel.. Ik stel me voor...dat ik een mama ben, mag zorgen voor ons kleine wondertje. En tussen deze mooie voorstellingen heen komen er hevige vlagen van angst..dat er aan onze droom abrupt een einde komt.. Dan barst ik in tranen uit, en ben ik bang dat de buren wakker worden van mijn heftige tranen. Ik kan het niet stoppen. Ik ga naar beneden, drink wat water.. voel me ziek van ellende, van angst. Ik zoek afleiding maar het lukt me niet. Ik hoop dat deze blog mij helpt om mijn gedachten hier te laten zodat ik straks toch een beetje slaap kan vatten.[/FONT] Ik voel me zo machteloos, heb totaal geen controle over mijn toekomst op het moment. Ik droom van een prachtige test, met twee streepjes. Kan alleen maar kijken naar de foto van ons sprankeltje...in de hoop dat die er nu heel anders uit ziet en zich lekker aan het nestelen is... Een heftige emotionele achtbaan. Waar moet ik in vredesnaam met mijn leven naartoe...wat als die dag komt dat ik ongesteld wordt en dus de dag dat het waarheid wordt... ik nooit een mama mag zijn.... Ik ben zo vreselijk bang...ik kan het niet vertellen hoe bang...zo bang... </B></B></B></B></B></B></B></B></B></I>
Och lieve kris ik kan me maar half bedenken hoe bang je bent Voor de operatie toen we onze laatste icsi ingingen was ik ook erg bang alleen ik heb een kindje Gelukkig is het tij gekeerd en mogen we nu voor iui, dat geeft wee wat uitstel Heel veel sterkte komende dagen en een hele dikke knuffel xxx
Lieve kris een hele dikke knuffel meid. Ik herken je gevoel heel erg. Hopelijk komen er 2hele mooie roze streepjes op je test. *knuffel* Mariek heel veel succes vandaag meid. Ronja. Ik herken het hoor,ik kon ook niet genieten van de zwangerschap, telkens zo onzeker en op dat moment werkte het forum ook niet echt mee, met overleden kindjes in de buik en zo. Ik had er zelfs nachtmerrie's over. Toen kwamen we bij de 28weken groeiecho bleek haar buikje te klein te zijn. Hup weer onzekerheid naar het ziekenhuis toen kreeg ik te horen, mama te dik,baby te klein. Ik wil bij jou geen keizersnee doen risico dit en dat. Geertgen een inkooptoko. maar bij de 36 weken mocht ik van de andere gyn weer terug naar de vk. Ik was zo bang voor een loslatende placenta, of wat dan ook telkens als ik haar niet voelde hup die angelsound erbij, en maar kloppen op mijn buik. Maar jolisa besloot helemaal niet om te komen. Toen ik daar in het zkh lag voor de inleiding weer een paniek moment. De ctg viel uit. Ik huilen zie je nou. Ik dacht dat haar hartje was gestopt. Dinis en mijn moeder konden me hoe dan ook niet overtuigen dat pet machien was uit gevallen. Nog een echo voor de bevalling. Ja ze is toch te klein hooguit 2300 gram. Dus de couveuse werd al klaar gezet. Na 72 uur en 58 minuten persen kwam ze dan eindelijk. Ik schreeuwde hoeveel weegt ze? Eerst werd ze schoon gemaakt. En toen 3605gram wauww! Placenta zag er perfect uit super schoon. Mooi alles goed apgar scores 9-10-10 dus perfect. En nu man wat heb ik een spijt dat ik niet genoeg heb genoten,ik zou het zo overdoen als het kon. Maar ik kan die tijd niet terug draaien dus geniet ik nu zoveel meer van haar. Ik wil dus alleen maar zeggen geniet meid want het is voorbij eer dat je er ergen in hebt. En je kan deze tijd echt niet meer terug draaien of inhalen. Xxxxx
Lieve kriskras Meisje wat een onzekerheid voor jou zeg dit beheerst je hele leven je heb gewoon geen leven meer Je bent er dag en nacht mee bezig Ik hoop zo intens voor jou dat dit kleine beebje bij mag blijven zitten Ik zal voor je duimen hoor Ik gister het donor contract binnen gekregen dus volgende maand aan de slag iedereen veel geluk deze maand Marieke jij ook succes vandaag bij gg
Lieverds een hele dikke knuf!! Ronja ik herken je zo. Ik worstel er dagelijks mee. Daarom een reden waarom ik wat minder schrijf en weinig over zwangerschap praat. Hele dikke knuf Ook voor kriskras. Moeilijk he dat heen en weer geslinger tussen je gevoel...sterkte meis. Hou vol! mariek succes vandaag! Damyar en hoe was het streepje vandaag? Hier op dag 8 na tp en 14 dagen na pregnyl 10.000 een zeer duidelijke test. Sandra gefeliciteerd! Babyhope dus toch weer voor de cryos..succes meis! Jessie gefeliciteerd met je zoontje meis!!! Heerlijk een blauwe wolk!
hoi meiden, ben even niet geweest. wel af en toe meegelezen hoor. maar ik ben er anders te veel mee bezig en dan maak ik mezelf en mijn man stapelgek! eerst even reageren op iedereen! Zara: hoe gaat het met je? heb je inmiddels wat antwoorden gekregen waar je vrede mee hebt? ik denk in ieder geval aan je! x Mariek: hoe is het gegaan vandaag ( weet niet meer hoelaat je moest ) nu vol goede moed weer beginnen! ik duim voor je! Fireangel: jammer dat het op deze manier eindigt voor je bij GG, heel veel succes in het andere zkh voor je! Knuffeltje: wat spannend allemaal weer he. we mogen tegelijk testen. de eerste wachtweek zit er op. ik vind die altijd wel gaan, maar die tweede grrrrrrrrrrrrrrrrrrr wordt er gek van. ik duim, duim duim! kriskras: wat een moeilijke tijd zal dit idd voor je zijn. je wordt heen en weer geslingerd door emoties. ik wil je nog even een dikke knuffel geven. hou je taai he! Miss momma: vol spanning afwachten! heel veel succes! Babyhope: ik heb ook altijd een dubbel gevoel bij de cryo's. slagingskans is idd minder. maar ik heb hier een heel mooi dapper cryo meisje rond lopen! dus dat geeft de burger weer moed! Anne1605: ik duimmmmmmmmmmm Hanied: welkom weer! en ook in dezelfde wachtweek als velen! nog even geduld! Damyar: ohhhhhhh ik hoop dat het streepje donkerder wordt! ik duim met alle meiden mee voor je! ( ik mocht na ICSI ook meteen door, niet alle artsen doen dat trouwens , dokter W wel) Ronja: proficiat met je aanstaande. 2012 WORDT jullie jaar! dat je dit jaar alles mag krijgen waar je zo van droomt! Hier: wij wachten , en wachten nog even mee met de rest. ik ben bang dat ik iets eerder ga testen. ik heb ook geen pregnyl gehad deze ronde, dus als er een streepje komt is die echt van een zwangerschap. ohhhhhhh ik hoop het zo!
Hanied lieverd toi toi toi met wachten weer ik denk aan je en duim voor je meis Damyar en en en en???? duim duim duim Kriskras hoe is het met jou meis. xxx Kimmie, babyhope, damyar, sep en alle andere die ik vergeten ben natuurlijk, bedankt voor jullie suc6 wensen en jullie steun Gister bij gg geweest Vandaag weer starten met spuiten gonal 37,5, vrijdag weer terug en dan waarschijnlijk ophogen naar 75 zoals normaal Dan goed in de gaten houden en als er een eitje 12 mm+ is dan moet ik een goedje gaan spuiten om het springen tegen te gaan (denk deca) Ik hoop dus op iui eerste of 2de week maart 3x scheepsrecht zeg maar. Het mag nu wel eens een keer Zo lekker carnaval vieren (kindercarnaval) en morgen en maandag ook Maandag en dinsdagavond werken!!! jaaaaa, ik heb er z'n zin in Marieke tijd, dat zal me goed doen Alleen wel tegen hubby gezegt dat hij maandag overdag niet te veel mag drinken omdat hij dan voor carlijn moet zorgen als ik werken ben!!! Mag zo wie zo niet teveel zuipen ivm iui
Super mariek!! Veel oplezier met de carnaval!! Kheb hier zooo slecht geslapen!!! :s echt zuur! En dan moet k vanavond nog gaan carnavallen!! naja kheb er zin in!!
vanochtend was test spierwit, zit nu 7 dagen na tp en 12 dagen na pregnyl. Helaas wordt dus volgende ronde lijkt mij. Anders had de test toch al iets positief moeten zijn. Was dus toch nog pregnyl.
Ronja, ik herken je schuldgevoel. Mijn zwangerschap was zeker niet iedere dag een feest. En ook nu Fee er is kan ik midden in de nacht in paniek haar kamer binnen rennen, bang dat ze niet meer ademt. want in mijn leven gaat toch niets "zomaar" goed?! Heb me er overigens bij neergelegd dat die zorgen blijven... En daarna zijn er gelukkig ook veel momenten dat voor mij die roze wolk er wél is / blijft.... Net zoals babyhope zegt: genieten is wél heel leuk hoor, moet je jezelf ook gunnen. Ik voel me soms wel schuldig, met mijn wolk van een baby, als ik dit forum lees... Maar... Wij zwangeren en mama's uit de mmm geven de vrouwen hier, die er nog middenin zitten, ook veel hoop... Stel je voor dat die gg-lijst geen mama's en zwangeren zou hebben.... Ik ben ook wel heel blij en trots eiceldonor te zijn... Hoop dat ik heb bijgedragen aan een roze-grijze wolk....! Ik reageer niet op iedereen, maar leef wel met jullie mee hoor! En iedere avond een kaarsje. Voor alle vrouwen die wachten en hopen.... Kriskras... Damyar.... X
Mariek denk idd deca. Huppa meid op naar 2 streepjes Damyar knuffel meisje Mirrr Idd die angst over het stoppen met ademen bah bah. Is zo erg sommige nachten zijn gewoon slapeloos, daarom ligt jolisa nog lekker bij ons op de kamer, ik krijg het niet over mijn hart om haar op die mooie kamer van haar te leggen, stel je is voor hè nee bedankt. Ze word daar gewassen en aangekleed, en we gaan elke dag een uurtje spelen daar maar meer ook niet.
Damyar nog niet opgeven hoor meis Je hebt de tijd nodig om voldoende hcg aan te maken Ze zeggen niet voor niets pas testen 14tot 16 dgn na tp en er word niet getelt vanaf de pregnyl Niet iedereen nesteld snel in sommige doen daar zelfs nog een dag of 5 of langer over Dan zou het vruchtje pas 2 dgn vast zitten en heb je een hcg van 4 ofzo Niet meetbaar dus Hou moed meis, elke streep die er nu komt is de streep van een zwangerschap MMiiiiiirrrr ik ben ook moeder van een geweldige mooie en lieve dochter En voel je vooral niet schuldig want jij hebt hetzelfde moeten doorstaan En ooit wil je er misschien nog 1 en dan heb je onze steun misschien weer nodig en dan zijn we er ook weer voor jou. Misschien is 1 van ons dan net moeder of zwanger. Dat is het cirkeltje, en helaas zijn er dames bij bij wie het nooit zal gebeuren (god behoede) maar wij gaan er met z'n alle vanuit dat wij dat niet zijn tot het tegendeel bewezen is!! Hier terug van de eerste carnavals ochtend Erg gezellig maar ook confronterend, omdat er weer een hoop hele kleintjes bij waren gekomen wa dames die mij weer hebben ingehaald (later zwanger van de eerste en nu alweer de 2de) Dan besef ik hoe graag ik nog een kleintje zou willen, hoe welkom hij/ zij is Soms probeer ik stoer te doen maar dan merk ik pas dat ik het echt niet ben. au au au
Babyhope, misschien kan je eens beginnen met haar overdag daar te laten slapen. Ik weet dat de angst er is maar als het gebeurt is het wiegendood en dat kan je niet tegen gaan zelfs niet als ze op jou kamer ligt Ik had die angst ook en ben soms wel 10x per nacht op haar kamertje gaan kijken Carlijn sliep vanaf de 2de week thuis al op haar eigen kamer omdat zij niet sliep bij ons en wij ook niet Wij hielden elkaar wakker Maar kijk hier ze is nu 3,5 en springlevend hahahaha Komt goed meis, niet te bang zijn
Thx. Mariek. Ja weet je wij houden elkaar niet wakker, en omdat het advies is de eerste 6 maanden op je kamer zijn we dat vanaf begin gewend. En het is zo leuk s'morgens haha ik word wakker gemaakt met een vrolijke lach of je hoort dadada tata en dan kei hard waaaa hahaha dan kijk je naar haar bedje en dan staat ze rechtop met een super de super leuke lach op haar gezichtje haha.
Wie heeft dat advies gegeven dan? Ik heb dat advies nooit gehad, volgens mij zijn daar geen regels voor. Het is misschien makkelijk voor moeders die borstvoeding geven.
@ Mariek, ik ben het helemaal met je eens. De zwangeren geven hoop...hoop dat het ons ook is gegeven. Vandaag echt een trieste dag gehad. De begafenis en dienst van mijn tante....wat een ellende 65 jaar , te jong om te sterven.