Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Hihi, Mariek, Mirr is BAM ;) Maar ook gefeleiciteerd van mij Mirr!!

Ja 11-11-11 gaat het gebeuren. Afgelopen zaterdag vrijgezellenfeestje gehad, was erg leuk! Kan we eens iets positiefs gebruiken na de afgelopen jaren..

Groetjes KrisKras

2. carma

carma Niet meer actief

HAHAHA dan doen we het zo (ff veranderd)
    Thanks kris

Kris wat spannend trouwen
    Het was hier ook een super dag
    Geniet ervan xxx

3. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Alexandra- jaa onwijs spannend! Heb hierna nog 3 rietjes met 3 cryo's dus nog 3x een kans!! Deze 2zaten bij elkaar in het rietjes!! Dus die wilde k 2 tp! Waar ze eerst zo moeilijk deden, mocht k nu gewoon kiezen!! :eek: dus k koos voor t buisje met 2 cryo's! :)

@boter......- jaa k wil er heel erg graag 2 terugplaatsen! En gelukkig mocht t ineens! ;)

@mirr gefeliciteerd met je dochter! Geniet er lekker van!

4. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    @ Miiirrrr, van harte gefeliciteerd met je dochter! Genier ervan, je hebt het verdiend.

@ Sanneke, gefeliciteerd me je 2ling-zwangerschap!

@ Ftjl, heb ook Fostimon gehad helaas werktte het bij mij niet zo goed. En je mag er wel een kwartiertje voor uittrekken om klaar te maken, haha. Ik spoot 300, is 2keer zoveel werk! Wens je sterkte meis.

@Botervliegje, wordt weer spannend dus je komende tijd. Hoop dat ze goed ontdooien.

5. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Hey Kriskras, gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Ga er maar lekker van genieten. Wens je een hele fijne dag toe.

X Diva

6. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    @miiir gefeliciteerd met je dochter, Geniet lekker van de kleine meid!

@sanneke leuk dat je zwanger bent, maar waarom kom je dat hier in je eerste bericht vertellen (zal wel te bot zijn, maar het voelt k*t!)? Iedereen die hier zit probeert zwanger te worden of praat al zolang mee dat ze ons missen als ze niet mee praten... Neemt niet weg dat ik je wel feliciteer met de 2 minimensjes.

@Kris, nu komt de rest goed. je gaat nu van positiviteit naar positiviteit :) (gun ik je van harte in ieder geval!)

@ego, we moeten zaterdag weer, maar gevoel is weer even iets minder (weer even een down buitje). We zullen zien hoe het gaat zaterdag :cool:

7. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    even iets positiefs..

[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Daar ben ik wel aan toe.. na al deze jaren van teleurstelling op teleurstelling ben ik wel toe aan iets positiefs! Toen wij in 2009 besloten om te gaan trouwen was dit al ontstaan uit dit gevoel. We hielden ontzettend veel van elkaar, en dat wij kinderloos zijn en hoogstwaarschijnlijk ook blijven.. heeft ons nog dichter bij elkaar gebracht. Mijn lieve God, wat houdt ik veel van deze man! Wat hebben wij toch veel mee moeten maken, wat is het toch moeilijk en hard. Nu na twee jaar komt de grote dag steeds dichter bij. We hebben al veel leuke voorbereidingen getroffen en proberen er beiden vollop van te genieten. Na weer een mislukte poging afgelopen week was ik intens verdrietig en hebben wij ons serieus de vraag gesteld of we hier wel mee door willen....of kunnen gaan. Het sloopt ons, elke maand weer die enorme teleurstelling. Ik was zo kapot en verdrietig dat ik niet kon werken, heb alleen maar gehuild en had letterlijk hartzeer. Langzaam probeer ik weer op te krabbelen.. heb de dokter gebeld voor een afspraak met een psycholoog die ons kan gaan begeleiden bij dit stuk.. de afsluiting.[/FONT]
    Zaterdag werden we door onze vrienden verrast en zijn we de hele dag en avond op sleeptouw genomen. Ons vrijgezellenfeestje!! Dat was super gezellig! Voor het eerst in tijden heb ik weer een beetje genoten, en men zei tegen mij dat de lichtjes in mijn ogen weer voor het eerst schijnen. Ja.. die lichtjes zijn al een hele tijd ver te zoeken geweest.. Mijn vriend en ik hebben ons maar een even lekker in het nieuw gestoken, dat geeft een goed gevoel.. ik voel me weer iets vrouwelijker..aantrekkelijker.. ik wil zo graag weer een beetje leven.
    Er zijn zo veel mooie dingen in het leven, mijn vrienden die zo'n feest organiseren voor ons, famillie die ook zo uitkijken naar onze bruiloft. Ik geniet er van..en het doet me zo goed te weten dat mensen zo veel om ons geven! Maar helaas vult het niet dat ene gemis op. Ik voel me vaak ontzettend alleen met mijn gevoel.
    Nu even geen hormonen meer, even geen kinderwens...maar de komende maand genieten van ONS! Ik hoop dat ik dit alles een beetje los kan gaan laten en genieten van ONZE dag op 11-11-11!

8. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Kriskras, wat een verhaal! Krijg er ttanen van in mijn ogen. Snap zo wat je bedoelt. Dikke knuffel!

Marjolente, ben het met je eens;).

9. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    miiiirr gefeliciteerd

10. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Hoi Kriskras,

Wat een verhaal, wat heb je veel meegemaakt, ik wil je heel veel sterkte wensen.

Gefeliciteerd bij met het voorgenomen huwelijk, geniet van de voorbereiding en de dag zelf.

11. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Mmiir van harte gefeliciteerd met je meiske!!

Kriskras jeetje meis ben heel stil van je verhaal. Geniet van alles wat nu op je afkomt. Hier zijn we ook eerder dan gepland gaan trouwen toen het zwanger worden lang op zich liet wachten. Ik vond het zo super en speciaal op mijn trouwdag...als ik er weer aan terugdenk word ik helemaal blij.
    En dat wens ik jou ook. GENIETEN, van alles wat op je afkomt samen met je bijna man. Dikke knuffel!

Marjolente moet je dan voor een echo? Succes en spannend. Ik heb er persoonlijk niet zon moeite mee. Ik denk niet dat het haar bedoeling is zoals jij omschrijft. Eerder meer iets om hoop uit te putten misschien? Al snap ik wel heel goed wat je bedoelt hoor.

Kimmikim ah vandaar. Cryos mogen wel vaak per twee idd omdat daar de kansen iets minder van zijn...

12. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    @alexandra, ja voor 2e echo, maar vorige keer waren de eitjes kleiner en heb nu niet meer zo'n opgeblazen gevoel als vorige week (dacht toen dat ze minstens met zijn 10en 30 mm groot waren...
    Dus ja we wachten het maar af, meer kunnen we toch niet doen.
    Ben overigens wel blij met je reactie, was bang dat ik te bot was....

@divaatje jij ook bedankt voor je reactie :)

Merk wel dat het weer eens tijd voor me wordt om het van me af te schrijven. Word weer kribbig en kan minder goed tegen dat soort berichten. Neemt niet weg dat ik iedereen zijn of haar vervullende kinderwens niet gun hoor....!!

13. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Dat kennen we allemaal die kribbige buien en zal niemand je kwalijk nemen....
    En het is toch de bedoeling dat je hier lekker kan spuien dus kom maar op hoor!

14. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    @alexandra, daar heb ik gelukkig een blog voor (anders dan hieronder vermeld staat). Hierop schrijf ik eigenlijk alles wat ik kwijt wil. Hier probeer ik me altijd nog te matigen. Maar erger me niet alleen hier eraan, ook bij Freya erger ik me eraan. Van die meiden met "ja ik heb wel PCOS maar ben nu zwanger van een 20-ling en oh ja dit is mijn eerste bericht hier dus feliciteer me maar". *stick finger in mouth and puke*
    Overigens is de 20-ling vet overdreven, maar het is om een voorbeeld te geven ;)

15. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Allereerst Mirrrr van harte gefeliciteerd met je dochter. Geniet lekker van deze tijd en ik hoop dat jullie twee heel snel een ritme samen te pakken hebben.

@kriskras: Lang leve de hormonen. Ik zat met tranen in mn ogen je verhaal te lezen. Heel veel plezier met de laatste voorbereidingen op deze mooie dag.

@kimmikim: Ik duim voor je dat alles goed ontdooit morgen. En dat je niet zoveel last hebt van de TP.

@all: sorry als ik iemand vergeten ben. Maar iedereen een dikke knuff

16. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Cilek, hoe is het met jou? Je moest nog een keer terug toch voor een echo?

17. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    Divaatje ik heb 28 oktober afspraak voor echo,ben super zenuwachtig hoop dat ze er nu goed bij kunnen en een hartje zien

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    mirrrr van har5te gefeliciteerd met (feetje;))marjolente ik vind het wel bot van je hoor om zo te reageren. ik bedoel sanneke komt hier vertellen dat je de hoop niet op moet geven, dat ondanks dat ze ivf heeft gehad nu alleen met stimuleren zwanger is geraakt van een 2-ling?? wat is daar verkeerd aan `geeft dat jou geen hoop of zo?. dus als ik nu bij wijze van zou zeggen dat ik nu spontaan zwanger ben mag ik dat niet met jullie delen? ondanks ik ook 5 jaar mmm heb gehad en met ivf zwanger ben geraakt.. ik bedoel wat is er nou niet mooier dan iemand de moed in de schoenen spreken.sanneke van harte gefeliciteerd meissie ook ik hoop ondanks mijn ivf dat ik spontaan zwanger ga raken..

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    cilek meissie komt goed ;)

20. babyhope

babyhope VIP lid