Mariek ja dat is het nieuwe advies rooming in. En ik heb natuurlijk ook bv gegeven de eerste week tot ik mijn tafel de lucht in stampte bij het aanleggen van de pijn haha Maar dat raden ze nu aan ja waarom no idea haha Sesa gecondoleerd. Meid idd erg jong pf
Hier komt de ongie door, wilde de mutsbollen net indoen maar ik had rood aan de vinger. Echt kut. Sorry hoor. Dus die heb ik aan de kant gegooid. Heb GG vanochtend gesproken en de telefoniste zij dat we eerst een rustmaand moesten inlassen als we ongie worden , maar ik was het hier niet mee eens. Wil gewoon verder. Dus ik moet bellen zodra ongie echt goed doorgebroken is en dan dag 9 komen. Heb de gehele behandeling als goed ervaren, nergens last van gehad, dus ik wil door. Wil niet meer wachten. Ze heeft overlegt en dokter W vind het goed, ik ben benieuwd hoe het nu precies verder gaat.
ach damyar wat is dat balen, een knuffel voor jou. hier nog steeds wachten, vrijdag weten we meer. Maar ben nu wel misselijk en lust geen koffie meer. Dus wie weet. Wat duurt wachten lang zeg.
Ik heb net de echo gehad. Ik kreeg eerst slecht nieuws. Ze hadden nog geen match gevonden. Degene die dat doet is er de hele week niet ivm carnaval.Kut carnaval. Ik heb een follikel van 19 mm. Ik baal echt. Heb de hele weg terug zitten janken. Ik heb mijn Donor waar ik het eerder mee geprobeerd gebeld. Gelukkig kan hij. Hij komt uit groningen dus hij is hier pas rond middennacht. Zo gaat de poging iig niet verloren.
Hey meiden. Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen, maar moest bijkomen van het slechte nieuws.En flink beraden op hoe nu verder. Gisteren zijn we weer naar het geertgen geweest voor het evaluatiegesprek. We hadden net zo goed thuis kunnen blijven. In mn dossier stond dat ik ´donkere eicellen´ had. Meer stond er niet.De arts heeft nog het lab gebeld om meer info te krijgen, maar die waren helaas al weg. ( grrr, we hadden om 15.10 de afspraak , pas om half 5 werden we naar binnen geroepen, als ze wel op tijd waren geweest had dat lab nog open geweest) Het enige wat hij me kon vertellen dat eicellen een heldere, stralende kleur behoren te hebben.En dat donkerbruine eicellen erg compact zijn.Dus moeilijk te bevruchten en dat dit duidt op ouderdom. De woorden beroerde eicellen zijn ook nog voorbij gekomen. Hij acht de kans op zwangerschap met mijn eicellen minder dan 3%. Hij zei: Als ik in jullie schoenen zou staan zou ik voor eiceldonatie gaan. Heb nog gevraagd of het zin had om die AMH en FSH waardes te testen, maar daar zag hij geen heil in. Ik wil nl weten of dit betekent dat ik tegen de overgang aan zit. hij zei dat ze dat niet konden zien aan die testen.Dat het nog wel jaren kon duren voordat ik in de overgang zou komen.Dat ik eerder dan normaal in de overgang ga komen was wel duidelijk zei hij. Ik weet eigenlijk nu niet zo goed wat ik hiermee moet. Mijn gevoel zegt eiceldonatie.We hebben 6 jaar de tijd gehad om zwanger te raken met mn eigen eicellen en dit is niet gelukt. Mijn hoop hierop is weg . Ik durf het gewoon niet aan om wéér een poging te moeten doen met het grote risico dat het weer op geen bevruchting uit zal draaien. Ik ben moegestreden en wil wat anders proberen. Er zijn 2 hele lieve vrouwen in mijn omgeving die zich hebben aangeboden als donor. Maar ik heb een heel sterk gevoel dat ik naar Spanje wil.Dit omdat ik zelf Spaanse genen heb en ik dan het gevoel heb dat er nog íets van mij wordt doorgegeven. Plus het feit dat hier in Nl anderen gaan beslissen of wij hier stabiel genoeg voor zijn en de lange wachttijden die hiermee gepaard gaan zijn voor ons een groot struikelblok. Na 6 jaar strijden weten we heel goed wat we willen en dat hoeft een ander niet voor ons te beslissen. Sorry voor het lange ego bericht, maar dan weten jullie ook hoe de zaken er hier voor staan.. Damyar, k*t dat de poging mislukt is. dikke knuffel Maar is het voor je lijf niet beter om een rustmaand te hebben?Die kan nl helemaal ontregeld zijn door alle hormonsters.Meeste zh pleiten voor die maand rust.. Sesa: 't is toch zuur dat je zo van anderen afhankelijk moet zijn he. Ik hoop dat je 'reserve'donor geluk heeft gebracht!! Mariek, hoe gaat het met jou? Babyhope: Spannend dat jullie voor een brusje gaan! Zou mooi zijn als die cryo meteen raak zou zijn! Kriskras: Hoe gaat het met jou????????Ik ben vandaag al ongesteld geworden, veeeeeel vroeger dan normaal.Maar ben natuurlijk meteen met al die hormonsters gestopt vorige week. Maar stuur alle ongi maar naar mij toe, dat kan er ook nog wel bij! Ik hoop echt op goed nieuws van jouw kant! __________________
dr c?! dat kan niet..!! kheb nog een afspraak met haar 1 mrt ooh lieve zara, dat geeft niets je ego bericht. zo ego is het niet..! ik ben nu op mijn werk, maar als ik thuis ben wil ik toch wel beter reageren op jou stukje! heel veel sterkte lieverd!! x
@Kimmiikim nog geen paniek...er staat op de website in hetzelfde bericht dat ze weg gaat, ook wanneer en waarom er 1 april, om zich toe te leggen op haar opleiding tot gynaecoloog. Ze zijn tevens op zoek, naar een nieuwe collega. @zara: wat een toestand! Eerst de enorme teleurstelling, en nu is de afspraak met de antwoorden op je vragen ook nog tegen gevallen. Frusterend! Ik heb totaal geen idee hoe het proces verloopt met eicel donatie, maar kan me levendig voorstellen na al die pogingen al dan niet zelf betaald, dat je er klaar mee bent. Je zegt het eigenlijk zelf al: na 6 jaar weten jij en je man heel goed wat jullie willen en wat goed voor jullie is, luister daar ook naar....Hele dikke knuffel vanuit het Brabantse land van een niet Caranavals vierder
@zara, meid wat een ellende. Tuurlijk mag je hier lekker ego zijn. Je moet ook je ellende ergens spuien? Zet hem op meid!!
Hey Zara, fijn weer iets van je te horen.. Het is inderdaad niet zulk goed nieuws, maar wat ontzettend fijn dat jullie wel twee mensen in jullie omgeving hebben die jullie evt. zouden willen helpen saan een eitje.. Helaas hebben wij niemand in onzre omgeving die er voor open staat, we hebben het al eens geïnformeerd. Hier is nog geen nieuws te vermelden.. ik heb het soms ontzettend zwaar, maar ik heb veel steun aan mijn man. Hij knuffelt me extra veel en samen dromen we..Nog een week voor de testdatum is bereikt, en eerder testen zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten omdat ik bij de vorige pogingen telkens op dag 18 na punctie ongesteld werd...Als ik de 29ste dus voorbij ben durf ik pas een beeetje hoop te krijgen. Ik voel in ieder geval helemaal niets.. normaal heb ik altijd pijnlijke borsten in de eerste week, maar dat was dus ws altijd de pregnyl. De mutsenbollen zijn wel relaxed, ik heb er zover ik geloof geen bijwerkingen van. Hier duimen we dus nog even door... Mariek, hoe gaat het met jou?? Damyar.. jammer..
O hier alles goed hoor, weer aan het spuiten en vrijdag weer terug voor de eerste meting We hebben de carnaval achter de rug gelukkig en ik heb mijn eerste 2 stagedagen ook gewerkt aan de deur in den bosch Het was erg gezellig en gelukkig weinig gedoe 19 april mag ik examen doen voor mijn praktijk gedeelt en dan heb ik mijn diploma!!! Ben erg blij Stel dat het niet lukt om een broertje of zusje te verwekken voor carlijn dan heb ik een mooie toekomst in de beveiliging Hoe is het verder met iedereen?? OOO dr C weg wat vind ik dat jammer
Sesa ze hadden binnen drie weken een donor voor mijn gevonden ,wat vervelend voor jou zeg ,hoeveel pogingen heb je eigenlijk met iui als je donorzaad gebruikt?wel Zara meisje wat een enorm verdriet zeg dit alles ,zo zwaar al deze teleurstellingen die jullie moeten verwerken,wel fijn dat je mensen heb die je willen helpen maar ook weer moeilijk Mag ik vragen hoe oud je bent ,je lijkt mijn nog zo jong is toch zo oneerlijk dat je eicellen niet meer goed zijn Hier weer een collega zwanger ooooooooo moet ik weer tegen een dikke buik aan gaan kijken ,voel me tevens wel een naar mens hoor dat ik daar zo moeite mee heb bah maar kan er niks aan doen Gisteren op het werk verteld dat ik ga voor mijn kinderwens . Nou zulke reacties had ik niet verwacht mens waar begin je aan op jou leeftijd en je zal het alleen moeten doen zonder Fam. En ja je man ben je straks ook kwijt dus zou er niet aan beginnen Was zo boos ja mijn man word niet oud met zijn ziekte weet ik ook wel maar mag ik daarom niet een kindje krijgen Wat zijn mensen soms naar Kriskras wel spannend en eng tegelijk hè hoop het zo voor je meisje En alle meiden ik duim voor jullie
Zara ik heb jou berichtje gemist lieverd Jééé wat een ellende allemaal zeg, dikke digi knuf Idd lief van die dames maar ik zou ook eerder voor spanje gaan dan Ook met het idee dat de donor dan niet in de buurt rond loopt Is toch prettiger Heel veel sterkte met het nemen van deze moeilijke beslissingen xxx
Hè meiden. Hoe is het hier. Zara. Dikke knuffel meid. Ik vind het wel zo oneerlijk allemaal pf. En dan ook nog geen goede evaluatie gesprek gehad. Hè meiden ik moet dinsdag bij de oudere dr.b is dat een man of een vrouw? Is hij/zij vriendelijk en neemt ie ook de tijd voor je enzo. Brr het begint te kriebelen hier haha Oh ja mariek stiekem hoop ik dat je er dinsdag ook moet zijn ik om 9.30uur dan weet je dat *hinthint*
Dat is een vrouw en een hele aardige Zij heeft ervoor gezorgt dat wij weer verder kunnen met iui Ze is duidelijk en en heel aardig Ja zou leuk zijn hè dinsdag, maar ik denk het niet Vrijdag en dan weer een dag of 4 a 5 dus het zal er om hangen xxx