Jeetje Sandra, heftig verhaal! pff knap wat je doet! Je bent zeker sterk! En verschrikkelijk hoe je omgeving reageert! Ze moesten eens weten.... *zucht...* Hier gaat het wel, bedankt voor het vragen over een weekje weer naar Geertgen. Ben benieuwd! Nieuwe ivf behandeling... Weer starten met spuiten enz. Naja het moet maar weer Vandaag hebben we kijkersdag gehad bij ons nieuwe huis!! Word allemaal erg mooi!! ik heb er zin in!! echt wel! Nieuwe dingen die komen gaan! Ons eigen huis met een puntdak en een tuin! En ons eerste appartementje laten we achter ons! leuk leuk!
Hey hey, Dankjewel! Ja helaas doen ze moeilijk over die paar kilo. Ik ben blij dat ik hier in ieder geval terecht kan en dat ze hier wel verder willen kijken. Bedankt voor je omschrijving, zo weet ik een beetje wat ik kan verwachten. Ik las wat vreemde dingen over de kliniek, weten jullie daar wat van? Gr Chila
Sesa ja roteind is het zeker denk ach die 140 kilometer rij ik wel even maar het is vooral het laatste stuk alleen maar 80 rijden bah heb er zeker voor over maar kom als een gebroken mens uit de auto rollen moet ik vaak daarna de avonddienst in op mijn werk bah Had nu gevraagd moet 7 maart weer kan ik niet ruilen met iemand zie net mijn rooster weer de pineut bah moet daarna gewoon werken hoor Kim wat is het spannend hè een nieuw huis geniet er maar lekker van hoor Dani pff lieverd ben je hoor put zeker steun uit je bericht Knuffel voor jullie allemaal
Wat heb ik een zware dag achter de rug...ben kapot! Kon het niet laten en heb vanmiddag een testje gedaan...omo-wit natuurlijk... Ik heb er dus niet echt vertrouwen meer in.. Vanmorgen ook een zware sessie bij de therapeut gehad. En hoe bedenk ik dan ook nog een test te doen... Ben een uur gaan wandelen vanmiddag, maar ook dat deed niet goed, ik ging maar malen en piekeren. Ik kan beter echte afleiding zoeken. Mijn angst gaat steeds meer overheersen. Het doet letterlijk pijn..
Kriskras een dikke knuffel (al helpt het niet echt). Ik vind het echt rot. @Sandra, mijn werk doet ook erg moeilijk. Ik vind het rijden vervelend maar iedere keer weer varegen of iemand kan ruilen of overuren opnemen. Mijn directe collega's zijn niet moeilijk maar mijn Manager(lees bitch) is dat wel. Ze durft zelfs te zeggen dat dit een obsessie is voor mij. Je moet rekening houden met files dus moet 2 uur voor de afspraak van mijn werk weg.
Goedemorgen, Alles dames die vandaag naar gg gaan, heel veel succes en duim voor goede berichten. Hier nog niet ongesteld en de test (ultra vroege test posi bij 10) was negatief. Ik weet het niet meer.
Kriskras Meisje test je niet te vroeg? Of is dit echt de juiste dag Als dit zo is ben ik er echt stil van Is dit werkelijknje laatste kans? Heel veel sterkte voor jullie Sesa misschien moeten we wel een keer op de zelfde dag naar gg rijden we gewoon samen hoor
Knuffeltje ik vergeet jou helemaal moet er gewoon een pc naast leggen Jij ook veel sterkte Wanneer iemand nu een keer met goed bericht Pfff zo rot voor iedereen Zara hoe is het met jou? Hoe ga jij hier mee om lijkt mijn zo enorm zwaar
Kriskras, je mag de negentwintigste testen, toch? Houd moed. Ik weet, moeilijk maar ik testte ook pas óp of één dag voor NOD positief. En dan was het vaak nog wat vaag. Bouwde dus langzamer hcg op. Geef niet op. En hoe moeilijk ook, probeer jezelf niet al te gek te maken. Heb je een vangnet trouwens? Voor -hoewel ik er nog niet aan wil denken- als het niet positief wordt?
Ronja, Ik teste gistren op dag 13 na punctie, dag 10 na tp, dat is een dag voor de officiele NOD...toch? De 29ste is ruim aangehouden.. Ik heb gisteren alleen maar gejankt, lag om half 9 in bed met dikke tranen. Mijn man troost me wel, hij is lief voor me, maar voelt zich natuurlijk ook ontzettend machteloos.. Ik moet er doorheen, ik geloof dat ik nog nooit zo bang ben geweest. De gedachte dat ik nooit mama wordt, dus altijd alleen zal blijven maakt me gek! Ik kan niet eens meer functioneren. Dagelijkse dingen doen vallen me zwaar. Ik heb therapie en volg gedeeltelijk een burn out training, maar ik voel dat het nog een lange weg is, en als er ook nog een negatieve test bij komt weet ik het echt even niet meer.. Ik heb me geloof ik nog nooit zo slecht gevoeld in mijn leven.. natuurlijk hoop ik dat ik te vroeg heb getest...maar laten we eerlijk zijn...de kans dat het weer niets is is vele malen groter dan dat ik laat HCG aan maak.. Ik weet het even niet meer.
Ik weet het ook niet meer....huil huil Ben me ten einde raad. Mijn vriend heeft oorsuizen en overgevoeligheid voor hard geluid. Dat is niet te hebben...maar hij heeft ook de ziekte van Crohn en hoewel deze onder controle is, hebben de medicijnen als bijwerking (hebben we gister ontdekt): glaucoom...d.w.z. tunnelvisie met mogelijk blijvende schade en blindheid. We gaan zo naar het ziekenhuis, om te zien of de (beginnende) schade te beperken is. Ze hebben ons er gelukkig tussen gepland, aangezien er een wachttijd van 86 dagen is, en die tijd is er niet meer. Ik weet het, het gaat niet over de kinderwens, hoewel die heel sterk is, zou ik oh zo blij zijn als de gezondheid van mijn allerliefste maatje niet telkens met stappen achteruit gaat, hij is veel te jong om dit allemaal mee te moeten maken. Lieve Kris kras....ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet, denk dat ik net zo bang ben als jij.
Meiden wat erg allemaal ik leef en huil met jullie mee. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel. Hier ook een hele moeilijke periode, ze hebben bij mijn zusje van 32 jaar met drie kleine kinderen, waarvan de jongste tot vorig jaar nog borstvoeding heeft gehad, borstkanker ontdekt. Ze wordt dinsdag al geholpen en wordt de hele rechter borst afgezet en na 5 weken herstel periode begint de eerste chemokuur. Ze hopen hierbij dat het plekje in de linkerborst hiermee verdwijnt en anders moet ze daar ook nog aan geholpen worden. Wat een spanning, misschien dat ik daarom ook nog niet ongie ben geworden, want de test vanmorgen was nega. Misschien dat ik ook wel te vroeg heb getest, maar heb morgen 2 weken geleden 5000 pregnyl gezet. Ik ging ervan uit dat ik vanaf vandaag ongie zou moeten worden, omdat het de vorige keer ook zo was. Wie weet hoe het zit met wanneer je kunt testen en dat die posi zou moeten aangeven? Sorry maar moest even mijn verhaal kwijt en hier mag ik het hopelijk neerleggen. Knuffel voor allemaal.
MMMM vreemd, ik krijg geen mailtje dat er iets nieuws gepost is en heb dus veel gemist Ik ga even alles terug lezen en dan reageer ik even op de rest Hanied veel plezier in marokko meis (ga er vanuit dat je daar bent hihihi) ik duim voor je MM7 wat lief van je Fijn dat alles zo goed gaat en wat super dat je vanzelf zwanger bent geworden nu Kriskras Nod is 16 dgn na punctie en 14 dgn na tp Ben je al ongi nu dan? Geen bloed geeft nog moed meis Ik ga even heeeel hard voor je duimen bidden en kaarsjes opsteken xxx
Knuffeltje, heel veel sterkte voor jou en je familie Jééé wat is het toch een kl..te ziekte xxx Dani meis wat een verhaal weer Jullie ook heeeeel veel strkte en ik hoop dat de schade beperkt kan worden xxx Damyar was het leuk in london of ben je voor je werk geweest?? Babyhope GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG XXX Hier gister een moeilijke dag gehad We zijn naar de huishoudbeurs geweest en mijn vriendin wilde ook de 9 maandenbeurs over (zij heeft een baby van 6 maanden) Ik denk dat doe ik wel even, alles ging redelijk tot dat ik thuis kwam Ik storte even helemaal in Al die vrouwen met dikke buiken en al die hele kleine kindjes en leuke kleine kleertjes en gadjets Ik heb echt heel erg gehuilt bij carlo, gewoon de angst dat het niet gaat lukken Heb wel een leuk groen rompertje gekocht met de text ikke lief. Zei tegen mijn vriendin vorig jaar had ik een vmk toen ik daar was, nu weer niet zwanger en steeds maar niks kopen want dat brengt ongeluk Ik denk ik doe het eens andersom, ik dwing het af misschien werkt dat hahaha Het was ook voor een goed doel (vakantiehuis voor gehadicapten en moeilijk opvoedbare kids) Nou vandaag maar weer vol goede moed en meer gemotiveerd dan ooit naar geertgen (16.20 uur) Ben benieuwd!!
Lieve Kriskras, ik weet niet zo goed wat te zeggen.. behalve dat ik voor je hoop, bid en fik dat het toch zo is dat je laat bent met HCG aanmaken. Een hele dikke knuffel!!
@ Knuffel: Ooh meis, ik herken je gevoel zo goed. mijn zus kreeg vorig jaar borstkanker en binnen een week borst afgezet. Ze heeft darna bestralingen gehad en daarna chemokuur, alles bij elkaar, is ze er van maart tot december mee bezig geweest. Nu starten de therapién en verwerking.. Het is een moeilijke, zware tijd. Ik wens jou en vooral je zus veel sterkte toe! @Mariek: pff dat is ook nogal wat je van jezelf vraagt.. naar de negenmaandenbeurs te gaan. ik zou dat ook echt niet aan kunnen.. Is niet geks hoor... Nee, ik ben nog niet ongesteld..ik werd het beide keren 18 dagen na de punctie. Ik dacht dat 14 dagen na eisprong je NOD was, dat is dus vandaag.. Succes bij GG! @Jessie: Lief dat je een kaarsje voor me brandt..pas je wel op dat je niet je hele huis affikt?? Nog een vraagje trouwens.. als deze poging mislukt, hoef ik dat dan niet aan GG te laten weten? Hoef ik er dan ook niet terug voor een evaluatiegesprek? Ik zou dat niet meer kunnen denk ik...