Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?

Ja klopt. Alleen is het nu zo dat ik al 2 jaar niet meer zwanger ben geweest. Dus dat baart me nu zorgen. Heb een baarmoederfoto laten maken en mijn baarmoeder is helemaal schoon. Waar het wel aan ligt.....geen idee!

2. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Hanied je bent hartstikke jong nog ,wat een ramp zeg dat ze niet weten waar het aan ligt
    Maar wat voor behandeling doe jij precies als ik zo brutaal mag zijn

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hè meiden

Nee ik was niet jarig :) we waren gisteren 6 jaar samen. Ik heb bij geboortedatum op hyves. Onze dag dat we bij elkaar kwamen ingevuld haha

Voor degene die hyves. Hebben en me toe wil voegen ik ben cindin. Uit helmond haha

Kris ik voel je verdriet heel erg, zo erg dat ik gewoon tranen in mijn ogen kreeg.
    Ik weet alleen niet zo goed wat ik moet zeggen,wil je het liefste een persoonlijke knuffel geven.

Hanied bah ook al weer ongi geworden heb je ondanks dat wel genoten in marokko xxxxx

@ de rest dikke knuffel meiden

4. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?

hahah brutaal! Nee joh mag je weten. Staat ook in mijn onderschrift. Heb ooit in een ver verleden ovulatie inductie gedaan, daarna iui en daarna weer ivf icsi. Nu 4 pogingen later ben ik even op iui over gegaan omdat mijn puncties een hel zijn. GG is bezig om een anaesthesist te vinden die mij algeheel gaat verdoven tijdens de punctie. En aangezien niet geschoten altijd mis is ben ik nu aan het aanrommelen met iui. Heb er weinig vertrouwen in maar toch nog een sprankje hoop.

Cin gefeliciteerd mop. Heb geen hyves (of wat dan ook) anders was ik je vriendje geworden!:)

5. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Hanied die puncties daar lees ik de meest nare dingen over ,maar zal wel verschillend zijn bij iedereen
    Ik voor jou ook echt dat de iui voor jou mag leiden tot een zwangerschap
    Doet het zeer ik ga volgende maand voor de eerste keer iui doen
    Ik ben zo nieuwsgierig aan de ene kant maar ook bang hoor doe jij het met hormonen of in een eigen cyclus? Heb geen idee wat dokter r bij mijn gaat doen met of zonder

6. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Hanied, dr W ziet er bij ons niet veel heil meer in en heeft ook beaamt dat we een grens moeten trekken. Ik ben bijna 38. Ik weet niet oud, maar ja als zelfs de artsen het niet meer voor zich zien, tja wat moet je dan nog? Ik moet een grens stellen inderdaad.

Babyhope, dank je lieverd, ik voel de knuffel door het scherm ;) Alle steun is welkom.

Sandra, je met nog beginnen, ik wens je in ieder geval veel succes en hoop dat je snel een wondertje in je armen mag houden.

Over het B12, ja het zal, het kan, ik zal het volgende week eens bij de dokter aankaarten, maar.. als het zo is zou ik wel gruwelijk balen, al die jaren voor niets geweest?? Misschien is het gewoon beter het niet te weten, want wie vraagt moet met antwoorden kunnen leven en ik weet niet of ik dat nu kan..

7. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    kriskas ik heb er geen woorden voor, wens je heel veel sterkte toe. een hele dikke knuffel

8. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Kriskras ik begrijp je het heeft zeker 10 jaar geduurd voor ze het bij mijn hebben ontdekt ik weet niet of dit blijvende schade aan mijn lichaam heeft toe gebracht
    Een jaar geleden begon ik ook mijn haar te verliezen alle doktoren gezien wisten niet wat ze met mijn aan moesten ,uit eindelijk een dokter gevonden hier in Rotterdam die zei het komt door jaren lang stress heb er wat om gehuild werd ook mijn haar mijn nog afgenomen heb lotion gekregen dat helpt erg goed mag je alleen weer niet gebruiken als je zwanger wil worden ,dus nu gestopt en ja hoor de douche putjes liggen weer vol
    Neem het nu maar voor lief denk groeit ooit wel weer aan ,maar zo zie je maar wat stress met je lichaam doet en kriskras begrijp dat je moe gestreden bent
    Het word ook tijd om weer te gaan leven er is alleen geen vervanging voor die lege plek in je hart en dat is wat het zo moeilijk maakt
    Meisje een hele dikke knuffel

9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    KrisKras
    Ik hoop echt voor je dat je te vroeg getest hebt!
    Ik vind het vreselijk om te ezen hoe klote je je nu voelt, hele dikke knuffel. Ik duim toch stiekem nog voor je door!

Hanied, ontzettend jammer dat de iui mislukt is!!:(

Dikke knuffels voor iedereen, wat een hoop verdriet weer..:(

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Lieve meiden,

nog steeds lees ik trouw mee in het geertgen topic. En helaas is er nu behoorlijk veel verdriet bij een aantal meiden. Het is niet makkelijk en rete oneerlijk allemaal!

Toch blijf ik hopen, dromen en bidden voor jullie. Weet dat jullie niet alleen zijn. Zo voelt het natuurlijk wel heel erg. Maar hier is er altijd wel een ''meelezend oog'' die snapt hoe jullie je moeten voelen.

Ookal lees ik alleen mee, ik leef wel heel erg mee.

meiden een dikke knuffel.

11. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Sorry dames merk dat ik het toch niet kan laten om hier af en toe mee te kijken.
    Heb dr. R. ook gevraagd naar dat vitamine B12 en vitamine D tekort. Hij vond dat allemaal zweverig.. Hij zegt dat ze daar in Duitsland heel erg mee bezig zijn maar dat het helemaal geen verschil uit maakt dus dat ze daar bij het GG niet op controleren.

Ook een van de redenen voor mij om over te stappen. Weet niet of het bij andere artsen van het GG anders is. Maar ik geloof wel degelijk dat het iets uit kan maken....

12. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Hey dames,

Ik zit met een vraagje, ik heb 2 weken geleden op zaterdag de pregnyl gezet en heb volgens mij zondags de eisprong gehad. Vanaf wanneer zou ik positief moeten kunnen testen. Gisteren was een sensitive test negatief (test al posi vanaf 10).
    Ik ben tot nu toe nog steeds niet ongesteld en ik voel het ook niet aankomen.
    Ik ben zo onzeker.
    En vanaf wanneer moet ik bellen met gg dat ik nog niet ongesteld ben?

Kriskas ben jij al ongesteld geworden??

13. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @knuffeltje: ik had toen 21 augustus om 11:00 pregnyl 10000 gezet en teste op 5 september ligt posi. Dat was dus twee weken en een dag later.

@all dikke knuffel voor jullie. En ik duim nog steeds voor posi testen van jullie

14. sesa

sesa Niet meer actief

@ Kriskras, ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik vind het zo erg voor voor je. Sterkte meid.

15. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Kriskras hoe voel je je vandaag ik heb er nog steeds vertrouwen in en duim voor jou over 2 dagen mag je testen
    Een hele dikke knuffel meis

16. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Hallo Meiden..

Sorry voor mijn late reactie, maar gisteren kon ik er niet over schrijven/praten.. Ik heb bloed gezien..het is over. Ik heb zoo vreselijk hard gehuild, de hele middag, de hele avond en mezelf in slaap gehuild. Heb nu een enorme koppijn. Als ik naar boven loop dan zie ik het 'kleine' kamertje...wat nu altijd een rommelkamertje zal blijven...geen kinderkamertje. Dat snijd door mijn hart. De wieg op zolder, waar mijn zusjes en nichtjes in hebben gelegen en klaar stond, wachtend op een volgend kindje...kan weer terug naar mijn vader... Geen geboortekaartjes of gelukkige mensen om me heen die me feliciteren en in de wandelwagen willen kijken... Dat zijn de dingen die nu door mijn hoofd flitsen. Het is een chaos, letterlijk een chaos in mijn hoofd. Hoe nu verder, voor altijd met zijn tweetjes.. mijn wereld is uiteen gespat...

17. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Kris.....

Dikke kus....

18. chila

chila Niet meer actief

Hallo meiden,

Ten eerste; kris kras, heel heel veel sterkte voor jou!

Dan wil ik graag even wat vragen...

Ik zag dat jullie het hadden gehad over vitamine b12 tekort. Ik heb binnenkort onze eerste afspraak bij het geertgen maar ik heb dus vitamine b12 tekort. Ik krijg 1 x in de 2 maanden een spuit hiervoor.
    Nu heb ik aan de assistente (die mij spuit) gevraagd of dat er mee te maken kan hebben dat mijn menstruatie niet op gang komt. Zij zei me; nee hoor voor zover ik weet niet. Maar ik lees allemaal andere dingen dus! In het ziekenhuis willen ze me niet verder helpen ik moet maar gewoon afwachten ook al word ik al 128 dagen niet ongesteld.

Wat denken en weten jullie van vitamine b12 tekort en zwanger worden en geen eisprong/menstruatie krijgen?

Hoop dat jullie reageren, ik begin me echt zorgen te maken!!

Groetjes Chila

19. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Ach lieve kriskras
    Ik ben er zo stil van en de tranen staan in mijn ogen wat een drama voor jou

Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen .....wat een klap voor jullie .

20. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Chila googly even b12 tekort kom je bij een site die er alles over uitlegt tevens ook verhalen van mensen die hier ook mee kampen
    Er word vaak te makkelijk over gedacht ik zit al 10 jaar aan deze pijnlijke rot injecties maar weet ik heb ze nodig
    Bij mijn is het erfelijk mijn moeder en mijn grootmoeder hebben deze injecties ook
    Je zit hier echt vaak voor de rest van je leven aan vast

Deel Deze Pagina