Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chila

chila Niet meer actief

Hoi,

Klopt, heb ik bekeken maar toen ik daar dus naar vroeg werd er gewoon tegen mij gezegd ''nee hoor, heeft er niks mee te maken''

Ik heb zonet gesproken met het ziekenhuis waar ik onder behandeling WAS want dat heeft er niets mee te maken zeggen ze. Als ik vraag waarom ik dan op internet van alles lees bij b12 stichting dat het er wel mee te maken heeft zeggen ze gewoon bot; ja daar schrijven ze maar wat heeft er niks mee te maken we helpen je niet verder!!

Bah wat ben ik hier naar van zeg.

2. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Dit is niet tegeloven zeg ik heb gelukkig een fijne huisarts die zegt dat het echt een probleem is en dat er veel te weinig aandacht aan word besteed
    Het enige wat je moet blijven doen meisje is je prikken halen niet stoppen

3. Dani75

Dani75 Lid

18 nov 2011
    95
    0
    0
    Reisagent
    Noord Brabant
    Kris kras.....

Och meis toch, de tranen springen in mijn ogen.

Ik stuur je alle kracht die ik je kan geven!
    Ben er stil van

4. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje miena kris :( ben erg verdrietig Voor jullie :( dikke knuff!!!

Meiden k lees trouw mee hoor, alleen gewoon heel weinig te vertellen.

5. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Lieve Kriskras, wat een kutzooi! Heel veel sterkte samen. liefs van mij!

verder, ben net bij dr w geweest en ben in tranen uitgebarstte bij hem! Zit ook allemaal tegen. Wil heel graag verder met icsi maar gg is nog niet klaar voor algehele narcose. dr w heeft me geadviseerd eens bij dusseldorf te kijken. Hij heeft alle vertrouwen erin dat ik zwanger ga raken en ziet het helemaal niet somber in. weet niet zo goed wat ik nu moet doen...ben best happy met gg.

6. Damyar

Damyar Niet meer actief

Kriskras vind het ongelooflijk verdrietig voor jou en je man. Het is hartverscheurend en zo oneerlijk. Heel veel knuffels en heel veel sterkte gewenst.

Hanied: is het niet mogelijk dat de punctie in een ziekenhuis gedaan wordt met algehele narcose en dat de rest gewoon via geertgen? Ook voor jou een knuffel.

Marieke wat spannend allemaal voor jou nu deze week, ik ga duimen voor je.

Over B12 heb ik geen ervaringen mee, maar het is natuurlijk wel heel makkelijk om te zeggen dat het geen invloed heeft. Terwijl het toch een veelkomend probleem is en dat vrouwen dan toch zwanger worden maar dan ook blijven met die injecties.

Sandra: wanneer mocht jij nu naar Geertgen?

Hier mag ik woensdagmiddag naar GG en dan naar dokter mi. Vind hem erg rustig en duidelijk. Hoop dat ik geen rust maand hoef, maar dat hangt af hoe mijn eierstokken eruit zien. Als het gewoon rustig eruit ziet hoef ik geen rust maand. Voel me lichaamlijk goed en moet zeggen dat de ivf me heel erg is meegevallen en ik heel erg uitkijk om verder te mogen gaan.

Had nog even misschien een stom vraagje, maar als je in de natuurlijke cyclus een tp krijg, dan heb je eerst je eigen eisprong eb daarna tp. Kan je van deze eisprong dan ook nog zwanger raken? Is dit dan een extra kansje als het ware?
    Of wordt dat door de tp verstoord of zo? Snappen jullie mijn vraag een beetje?

7. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Oh :( Wat vind ik dit erg voor jullie......

Knuffel en heel veel sterkte...

8. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Kriskras, heb er geen woorden voor. Sterkte en knuffels voor jullie.

9. carma

carma Niet meer actief

Hoi meiden
    Hier voorzichtig positief
    Eitje is gegroeit en bm slijmvlies is goed
    Blijven spuiten met gonal 75 eh en dat spul om de sprong tegen te gaan
    Donderdag terug voor groeiecho
    Zoals het er nu uit ziet zaterdag iui

Ik blijf sceptisch maar dat is zelfbescherming

10. carma

carma Niet meer actief

Lieve kriskras ik vind het zo erg voor jullie
    Heb er geen woorden voor.
    Ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken
    Het is een heel proces
    Hele dikke knuffel xxx

(sorry voor de laatste reactie maar ik heb weer geen mailtjes gehad met reacties)

11. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Dank voor de lieve reacties..ik heb me aangemeld bij zeerherkenbaar.nl ... Had gehoopt dat het niet nodig was geweest. Ik zal voorlopig hier nog wel even meelezen denk ik, maar zal op een gegeven moment afstand doen van het forum, ik hoop dat jullie dat begrijpen.

Het gaat redelijk goed met me nu..Ik huil ontzettend veel, maar kan ook afleiding zoeken. Ik luister veel naar het onderstaande liedje, het verwoord mijn gevoelens op dit moment perfect.. moe gestreden, het is moeillijk, maar toch goed... het is goed zo en kan me erin berusten al zal het een moeilijk proces worden..

guus meeuwis dicht tegen je aan met tekst - YouTube

12. Anne1605

Anne1605 Lid

28 jan 2012
    15
    0
    0
    ambulant gezinsbehandelaar
    zuid holland
    Hallo allemaal,
    wat een vervelend bericht KrisKras (en dan druk ik mij nog zachtjes uit) Ik hoop dat je de kracht zult vinden die je op dit moment zo hard nodig hebt..
    Ik wilde wel iets vragen aan jullie. Op maandag 13-02 heb ik mijn iui gehad (dit was op maandag en had zaterdag pos getest). Is vandaag dan mijn nod dag of morgen? Van de gyneacoloog van Geertgen mag ik pas woe testen. 16 dgn na iui. Hebben jullie dit ook eens gehad?

13. sesa

sesa Niet meer actief

@ Anne, als het meer dan 10 dagen na de IUI positief is dan ben je zwanger hoor.

14. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Damyar ik moet 7 maart naar dokter r toe om half twee heb net de rekening overgemaakt van het donor zaad pff rib uit mijn lijf Hihi
    Dit word helaas niet vergoed

Marieke jij moet dus zaterdag voor je iui doet dit zeer? Wel erg spannend hoor

Kriskras ik heb veel aan je gedacht over hoe jij je nu moet voelen een hele dikke knuffel meisje

15. carma

carma Niet meer actief

nee hoor sandra iui is a peace off cake
    Ivf /icsi daar heb je een punctie en die is wel pijnlijk
    Maar met voldoende dormicum is de pijn te dragen en ben je het daarna snel vergeten

16. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    goedemiddag, helaas ongie is doorgebroken. Donderdagochtend moeten we weer heen voor de volgende poging. Wat kan je lichaam je voor de gek houden, alle symptomen van een zwangerschap had ik en nog wordt je ongesteld. Het is niet eerlijk.

Marieke succes zaterdag

Kriskras hele dikke knuffel elke dag weer voor jullie.

17. carma

carma Niet meer actief

Hè knuffeltje wat balen zeg
    Ja idd je lijf kan je heeeel erg voor de gek houden!!!
    Dikke knuf voor jou meis
    Ik moet ook donderdag om 14.30 en kwam er gister achter dat kimmie om 15.00 moet, dat word gezellie dus (alle 2 bij dr C)

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hè meiden ff snel want mijn batterij is leeg.

Ik moest een testje doen bij geertgen om zwangerschap uit te sluiten en ook echo gehad. Nou pcos is meer aanwezig dan ooit pf.
    Vanaf vandaag duphaston en op dag 1 menstruatie 2 estradiol nemen.
    Ik heb al die tijd gedacht dat jolisa een blastocyst. Was maar ze was een morula. We hebben nu nog 1morula en 1blastocyst. In de vriezer. We hebben ervoor gekozen om bij genk de tp te doen want anders kan het 3 maanden doen voor ze in geertgen zijn. Genk doet een beetje moeilijk namelijk.
    We kregen een warm welkom terug was super leuk haha. Alleen toen drb vroeg naar mijn gewicht keek ze even heel raar. Waarop mijn vriend zei maar dat is geen probleem volgens dr r. Dus ze begon er verder niet over. Gelukkig.

Wij zijn weer van start ;)

19. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Kriskras: ik heb de tekst gelezen. Hij is schitterend en ik kan me voorstellen dat je er steun aan hebt..!

20. sesa

sesa Niet meer actief

@knuffeltje, balen meid. Je bent wel uit de onzekerheid nu. Je kan weer verder.

Ik wacht nog op een telefoontje of ze al een match hebben gevonden.

Deel Deze Pagina