@Mirrr, dank je wel. Hier gaat het moeizaam, maar dat is ook logisch.. Ik ben gevloert, letterlijk. Ik was gisteren bij de psychologe en ze zei ook, lager als je nu zit kan niet...vanaf nu kan het alleen nog maar beter gaan. Ik ben lamgeslagen, letterlijk lamgeslagen. Kan zo een hele tijd op de bank voor me uit zitten te staren, heb een mega hoofdpijn die ik van mezelf niet ken. Ik ben letterlijk kapot. Maar toch...voel ik me rustig. Als ik terug denk aan 4 dagen geleden, toen was ik bang...zoo bang was ik nog nooit geweest. Ik dacht als het over is, dan stort mijn wereld in en dan...niks, dan ben ik niks, heb ik niks, wordt ik niks.... En nu zijn we 4 dagen verder, mijn wereld is ingestort en ik voel rust... de onzekerheid en de angst zijn verdwenen.. en ik heb nu nog niets, maar er liggen meerdere paden voor me open alleen weet ik nog niet welke ik ga bewandelen.. Ik ben aan het lezen gegaan... en vandaag ga ik schrijven over het afscheid. Het is een opdracht van de psychologe. Ik heb ook mijn schetsboek maar weer eens opgesnort. Ik wil gaan schetsen en de bedoeling is om in de toekomst als ik er aan toe ben een prachtig schilderij te gaan maken over dit grote afscheid. Het is iets voor mezelf. Iets tastbaars... ik kijk daar naar uit..hoe gek het ook klinkt. Zoals in het filmpje wat ik hier plaatste, ik ben opgelucht, maar moe gestreden... @Sesa, ik hoop dat er een donormatch is, bij ons ging dat telkens vrij snel, maar goed mijn man is een doorsnee man zeg maar qua uiterlijk dan @Knuffel...sterkte meis..
@Kriskras, heel veel sterkte meid! Wat erg dat het niet zo mocht zijn voor jullie en dat jullie nu door dit rouwproces moeten.
pff heftig kriskras, Maargoed als je het idd zo kan afsluiten voor je zelf dat jij daar meer rust in heb, moet je dit zeker doen! ik hoop voor je dat je snel je rust weer heb en weer kan beginnen met opbouwen! xx
Kris kras: Heel veel knuffels voor jullie. sesa ik hoop dat je snel een match hebt en weer door kunnen. wanneer hoor je dat of kun je elke dag een telefoonberichtje ontvangen? Jessy hoe is het met kleine tim? Gaat alles goed? babyhope: yoehoe er is een start, wauw. Nu het pcos meer aanwezig heeft dat nog gevolgen? Ik ben daarin helemaal niet thuis en weet ook niet precies wat voor gevolgen dat allemaal heeft. knuffeltje klote dat je ongie bent geworden en idd je lichaam kan je zo voor de gek houden he. Vanmiddag bij dokter Mi geweest, was zelfs eerder aan de beurt. Dus dat was mooi. Dokter MI heeft echo gemaakt om te zien hoe mijn eierstokken eruit zagen en ze waren heel mooi rustig en aan beide kanten zat een nieuw eitje van 10/11 mm. Nu vrijdag terug, hij vermoed dat ik volgende week al de terugplaatsing krijg. De 6 cyro's zitten verdeeld over 4 rietjes. 2 rietjes van 2 en twee rietjes van 1. We gaan nu voor twee terugplaatsingen. Dus wordt weer een spannende tijd.
Nou ik heb vandaag mijn bloed laten prikken. Het is goed HB=8.7 en vit B12=190 2 Daymar, ik zou deze week gebeld worden. Als ik deze week niet ben gebeld bel ik maandag. Ik moet dan toch ongesteld worden.
@ kriskras en knuffeltje. Tnx. Ik heb ook wel doorsnee hoor .Blond haar blauwe ogen en lang. Kriskras ik vind je echt zo sterk!!!
b12 is niet heel erg hoog, de grens voor artsen ligt op 150 maar je kan al een tekort hebben als je 300 of lager hebt
Hey meiden, Er is de laatste tijd veel naar nieuws hier van de dames onder ons... Ik vind dit erg naar maar ik wil graag iets moois met jullie delen!! Precies 4 jaar geleden kwam ik met een groen gezicht, Stinkend naar riool en na een week niet gedouched te hebben, De poort binnen lopen van de kazerne... Einde eindoefening! Eindelijk klaar! Ik was een "echte" militair! René, Stond mij op te wachten en binnen te klappen. Toen liep je naar me toe en gaf me een dikke knuffel en een zoen, En vroeg me.... ... Wil je mijn vriendinnetje worden?? Dat wilde ik wel! Nu 4, of naja eigenlijk..... 1 jaar later.... 29-02-'12.... De datum dat wij besloten hebben dat we onwijs graag met elkaar willen trouwen!!!! Ik ben onwijs blij dat het eindelijk uit René zn strot is gekomen! Hij wil ein-de-lijk trouwen!!! We zijn verloofd!!! #soinlove 4 jaar later...
kim gefeliciteerd met de verloving, geniet van de komende periode en van de voorbereiding voor het huwelijk.
Wat een leuk nieuws Kim! Van harte gefeliciteerd met de trouwplannen en wat leuk dat hij je precies 4 (of 1) jaar later heeft gevraagd Veel plezier met de voorbereidingen! Weet je al wanneer het gaat gebeuren en hoe je het wilt gaan vieren?
WHAAAA morgen al iui Net bij GG de pregnyl gezet en morgen om 14.10 bij dr C iui Mijn ei was al mega gegroeit en was nu 21mm (was 14mm)en bmslijmvlies was van 7,3 naar 10,3 gegroeit. EINDELIJK na maanden mag ik dan weer eens 2 wkn stressen hahahaha
Wauw kimmi gefeliciteerd meid. weten jullie al een ongevere datum? Even voor degene die al estradiol hebben gebruikt. Hebben jullie die bijsluiter gelezen? Bah durf het gewoon niet te slikken hoor. Baarmoederslijmkanker,hartaanval,beroerte,trombose. krijg er de rillingen van. Hoeveel dagen moet je die ongeveer slikken?
Wauw mariek geweldig nieuws eindelijk en wat is je ei mooi gegroeid en je bms super top! Ga weer duimen xxxxx
Van harte kimmie!mariek,ik ga maandag de ha bellen om te vragen voor injecties.hij zal het wel onzin vinden.ik hoop dat hij het doet.