Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Super Marieke ga voor je duimen de komende weken.

2. sesa

sesa Niet meer actief

@ Mariek, wat goed nieuws zeg. Zet hem op morgen!

3. Damyar

Damyar Niet meer actief

Marieke wauw wat mooi, maar is de iui dan niet te vroeg???
    Ik bedoel met het aantal uren tussen injectie en iui? Dacht namelijk dat dat ook tussen de 34 en 36 uur moest zijn. Ik ben een leek hoor, maar mijn vriendin krijgt iui altijd 36 uur na injectie, vandaar.
    Maar wauw eindelijk weer een ronde, je moet vanmiddag wel met een dikke glimlach de praktijk uitgelopen zijn. Ik ga alvast heel hard duimen oke.

Babyhope klinkt eng, maar ze zullen het toch niet zomaar voorschrijven, hoe lang moet je het gebruiken? Zal dat niet gelden als je het heel lang achtereen moet gebruiken? Anders even nabellen.

Fijne avond allemaal.

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Damyar ja maar toch haha ik ben zo'n schijterd qua bijwerkingen enzo terwijl ik dat dus nog nooit heb gehad van wat voor medicijn dan ook. Net als met de bevalling haha ik kreeg vrijdags s'avonds een pethadine prik met een slaapmiddel erin ik durfde mijn ogen niet dicht te doen bang dat ik ze niet meer open ging doen(ja ja ik ben groot maar wel een drama queen haha)

Ik denk omdat mariek's ei al zo groot was. En omdat ze hem niet willen missen dat de iui idd wat eerder is dan normaal. Maar dat maakt niet uit hoor. Zaadjes kunnen 5 dagen overleven en het eitje maar 24uur dus als het eitje later springt,liggen die soldaatjes al te wachten voor de aanval;)

5. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    wauw, super Mariek!! :D hihi net al gesproken natuurlijk ;)

de estradiol, k heb ook de bijsluiter gelezen. maar vaak is het met medicijnen zo dat je dit alleen kunt krijgen dooor langdurig en veel te gebruiken! en je bent onder behandeling van een arts, dus in princiepe... probeer je er maar niet TE druk om te maken ;) ik snap het wel hoor!! maar deze dosis kan echt geen kwaad.

Meiden vandaag naar geertgen geweest.
    heel verhaal hierzo....
    kzal het kort samenvatten!
    ik had heel de tijd zo Veel pijn aan mijn borsten dat ik voor de zekerheid vannmorgen toch maar een testje had gewaagd.. om het uit te sluiten... dacht ik... wat denk je?
    hartstikke zwanger !!!!!! :eek: te bizar voor woorden dit!!!

Ik kon gelijk voor een echo komen, khad immer toch vandaag de afspraak om met ivf2 te beginnen.... dit is dus niet meer nodig.... Hartje klopt al!! :D ben onwijs blij en kan het niet geloven.... als ik gistere wist wat ik vandaag wist........................

We zijn gewoon zwanger!!! :D

6. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    WoWWWWWW Kim, dubbel gefeliciteerd!!!!!! Het is je van harte gegund! Geniet ervan.

Mariek, you go girl! Duim voor je!

Babyhope, dont worry! Ze zullen het niet zomaar uitschrijven.

Kriskras, jij dappere chick!

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Wauw!! Kimmi wat een verrassing wow! Hahaha hoe lang ben je nou zwanger haha cool man:)
    Hanied en kimmi thx. Ja ik ben echt zo bang voor het onbekende haha mijn vriend had het doosje met bijsluiter al ergens anders neer gelegd maar ja ik ging opruimen en kwam het toevallig tegen:)

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hè dat is dan van de escape iui toch? Heb je foto van je echo?

9. Damyar

Damyar Niet meer actief

Gefeliciteerd kim. wat een nieuws zeg.
    Trouwen en zwanger, dit wordt jullie jaar. Top.

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Haha wat een nieuws hè. Maar was je wel ongesteld geworden dan?

11. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    wow kim wat een nieuws, gefeliciteerd geniet er maar lekker van.

12. sesa

sesa Niet meer actief

Kimmikim, van harte meid. Ik hoop ook snel te volgen. Deze poging is mislukt voor mij. Waarschijnlijk over 3 wk voor IUI

13. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja van de iui ja! Dat denk ik tenminste wel! Anders kan t niet! Uuhh ja ik was gewoon ongesteld, precies op 12dagen na die pregnyl spuit! De dag dat k normaal gesproken altijd ongi word na de pregnyl.... En bleef 5dagen bloeden. Dus k ging er gewoon van uit dat t klaar was!! En khad me er bij neergelegd, en dacht nu gaan we alles doen wat k afgelopen tijd niet heb gedaan!! Dus ben helemaal uit mn dak gegaan tijdens de carnaval enz. Blijk k zwanger! Volgens de echo was k nu 5w2d maar over 2weken moet ik weer, en dan hopelijk meer duidelijkheid. Voorlopig ben k met stomheid geslagen!!
    Een zwangerschap voelde zo ver weg, zo niet reëel. En nu is het dan toch zo dichtbij. Nu maar duimen dat alles goed blijft gaan!! :) we zullen zien! Bedankt voor de felicitaties! Lig nu in bed!! Kheb me een hoofdpijn!! Maar dat zal de spanning wel zijn denk ik....

En cin, ik heb wel een foto'tje van de echo! Maar met mn telefoon kan ik die niet hier op krijgen!!

Mariek, k vond het knuffeltje zo leuk!! Echt heel erg bedankt!! :D

Nu omw2 dromenland!

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Wow en dan al een hartje da's snel:) in week 6 begint die meestal te kloppen hahaha en ook nog eens carnaval gevierd. Troost je met de gedachte dat de eerste 6 weken er nog geen bloed band is meid. Super gefeliciteerd dit is echt een wondertje.
    Maar had jij 1eitje bij de iui of meerdere want dan kan het mischien zijn dat het er twee waren. En je hoort ook vaak dat de vrouw toch ongesteld word op die tijd dat ze het moest worden.
    Maar voor nu laat het lekker tot je door dringen en geniet! Slaap lekker. Xxxxx

15. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Kim, van harte gefeliciteerd meid!

16. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel lieve kris!! :)

Ja cin, k had 3 eitjes!!!! Dus t was ook nog spannend hoeveel t er waren! En t is er 1!! :) das wel fijn want we hadden al een kindeRwagen en een box enz!! Dus als t er ineens 2 bleken te zijn..... Was k natuurlijk ook heel blij mee!! Maar nu hoeven we die dingen iig niet nieuw te kopen!!

Maar k moet eerlijk zeggen dat t nog steeds niet tot me doordringt dat het nu dus echt gelukt IS!!

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Haha kim geloof mé dat blijft zo ook wel hoor,tot je hem/haar voelt schoppen en dan denk je ook nog *zit dat nou echt in mij*

Ja je hoort het wel eens hè. Dat dan een tweede het niet gehaald heeft maar de ander blijft zitten. Daarom raden ze ook altijd aan stel:je hebt 2emmy's terug geplaatst en je word ongi om toch voor de zekerheid een testje te doen.

Heb je wel kunnen slapen xxxxx

18. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Kim wat een prachtig nieuws zeg
    Geniet ervan meisje

19. Dani75

Dani75 Lid

18 nov 2011
    95
    0
    0
    Reisagent
    Noord Brabant
    Whaaaaaaaaaaaat lees ik nou Kimmi......
    Dit is toch helemaal geweldig!!!!!!!

Ten huwelijk gevraagd, en nu ook nog zwanger: dit is echt wel jullie geluksmoment/jaar.

Een hartslag met net 5 weken zwangerschap, dat is een krachtig beebje!

Zo zit je in een rolercoaster van de MMM, en nu in een rolercoaster van "geluksmomenten". Snap best dat je last hebt/had van hoofdpijn: wat een adrenaline boost moet je hiervan krijgen.

Ik wens jullie alle geluk van de wereld, goednieuws was na al die ellende zo ontzettend welkom!

20. carma

carma Niet meer actief

ZOOO D DAY vandaag!!
    Spannend
    Ik ben nog steeds beroerd, geen koorts maar wel beroerd
    Hoop dat ik niet alles eruit hoest

Deel Deze Pagina