jeetje, wat veel berichten vandaag! Mmiiirr: GEFELICITEERD met je dochtertje. Geniet ervan. Sanneke: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan! Kimmikim: Spannend! veel succes morgen en met de komende wachtweken. Alle anderen een knuffel!! Ik word morgenavond na 21.00 gebeld door Dr W ivm de wachtlijst voor eiceldonatie. Hopelijk gaat het toch meevallen allemaal! Ook krijg ik te horen welke medicijnen ik in de tussentijd moet slikken.
@Kim, spannend!! Ik duim weer voor jullie! @Kriskras, SLIK bij je verhaal. Dikke knuffel en een hele mooi trouwdag toegewenst! @Sanneke, gefeliciteerd met je zwangerschap meid! @reacties op Sanneke, ik begrijp het van beide kanten wel.. natuurlijk heb ik nu makkelijk praten, maar ik denk dat dat het ook voor een groot gedeelte is, als je net een teleurstelling te verwerken hebt gekregen zijn reacties misschien heftiger en kun je minder blij zijn voor de ander; zoals Marjolente zelf ook al een beetje concludeert. Dikke knuffel voor alle meiden die nog met lege handen (en buiken) staan!! @Mir, ook hier, van harte!!
Ik vind het prima dat ze komt vertellen dat ze zwanger is, maar waarom precies hier? Er zijn andere plekken hiervoor ingericht. Bijvoorbeeld: Ik ben zwanger - Zwangerschapspagina Ik vind het heel naar voor Sanneke dat ze er zolang over heeft moeten doen om dit te bereiken, maar ga dan met je eerste (!!!) bericht naar de hierboven geplaatste link en niet naar een plek waar het merendeel nog hun best doet om zwanger te worden! Toen jij zwanger was ben je hier ook niet veel meer geweest (ook niet na de bevalling), dit om de meiden hier te ontzien (ga ik gemakshalve vanuit). Daarbij geef ik ook aan dat ik haar feliciteer met de tweeling en niet dat ik het haar niet gun om zwanger te zijn... En ja sorry, dat moed geven zie ik niet echt terug komen in haar bericht.
@marjolente Ik ben het een klein beetje met je eens, waarom direct in haar eerste berichtje vertellen dat je zwanger bent. Ik heb het daar ook een beetje moeite mee, als je al zo lang bezig bent is het moeilijk als iemand verteld in het eerste bericht ter kennismaking dat ze zwanger is. Marjolente ik begrijp je gevoelens heel goed en wens je dan ook sterkte toe. @iedereen die bezig is succes en sterkte met de behandelingen. @alle zwangeren gefeliciteerd.
@Miiiir: Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje. Ga maar lekker van haar genieten. @Kriskras: Wat een mooi stukje heb je geschreven. Heel veel gevoel. Ik hoop dat 11 november jullie dag gaat worden. @Kiiimmiikim: Heel veel succes morgen. Hopelijk heb je ook snel goed nieuws. Heel veel succes in die zware wachtweken. @Reacties op Sanneke: Ik vond het hele moeilijk om te lezen dat er zo werd gereageerd op haar, ook al snap ik de frustraties als het allemaal niet lukt en je al zolang bezig bent. Ik word er eerlijk gezegd ook wel onzeker over of ik nog wel moet schrijven hoe het met mij gaat nu ik zwanger ben. Ik wil namelijk niet dat mensen dat eigenlijk liever niet willen lezen. @hier: Straks informatrice geweest van MvM. Ze heeft een hCG test gedaan en het blijkt dat ik toch echt zwanger ben. Dus die onzekerheid weg ermee. Ik wist dat er van de urine medicijnen werden gemaakt om de eisprong te stimuleren maar nu blijkt dat er juist Pregnyl van gemaakt wordt en laat ik dat nu juist bij mijn laatste IUI te hebben gespoten. Nu sta ik er nog meer achter om mee te doen, voor alle vrouwen die deze medicijnen nodig hebben en hopelijk ook snel zwanger mogen raken.
Hey lieve geertgen ladies, Lieve mir eindelijk is ze er dan. Gefeliciteerd met je kleine meisje! @reacties sanneke; ik snap idd wel een beetje waarom er meiden zijn die een beetje nega reageren. Idd eerste bericht en dan meteen zon ik ben zwanger en feliciteer me berichtje. Wat misschien dan niet zo bedoeld wordt maar toch. Snap dat het voor jullie pijnlijk is! Voor mij is dit dus ook een reden dan ik niet zonder toestemming van iedereen fotootjes plaats van mijn 2ling of uitgebreid over ze klets. De manier waarop ik jullie probeer te steunen is af en toe aan komen waaien, knuffels uitdelen en mijn beroemde lijfspreuk verkondigen: meiden iedere poging die mislukt is weer een poging dichter bij dat het wel lukt! Dikke digi knuffels!!
Monique, jij bent hier zwanger geraakt en je komt niet zwanger binnen, dat vind ik een groot verschil! En ja misschien reageerde ik bot, maar kan er gewoon even niet zo goed tegen vandaag...
Dat kan gebeuren toch? K heb er zelf niet zo'n moeite mee maar kan me voorstellen dat dat ook maar weer net is zoals je pet staat! @hier nog 2uurtjes wachten voordat we te horen krijgen hoelaat ik verwacht word als ze goed zijn gedooit...! K hoop t zo! maarja goed we zullen zien! Ben nu op t werk en zometeen sporten. Dus tijdens de sport word k gebeld! Naja prima toch! K ben best een beetje zenuwachtig weer merk ik..... hihi
Yeah!!!! Ze zijn allebei goed ontdooit! Dus om 12.20uur heb k de terug plaatsing!! Ben onwijs happy!! Fijn dat ze allebij goed zijn ontdooit!! krijg k er gewoon 2 terug geplaatst!!!
Jeeeeej wat goed kim! Super super! Succes straks met de tp! Whiehooooo. Minnie doet een vreugdedansje!
Kim wat super voor juliie! Ben wel een klein beetje jaloers maar dat zul jij wel begrijpen. Hopen dat deze 2 wel blijven plakken. Veel sterkte weer meis de komende 2 weken. Dikke knuffel van mij.
Thnxx lady's!! We zullen zien! Ja die 2weken zijn echt t verschrikkelijkst!! K ben zo benieuwd!! naja jullie horen t vanmiddag wel!!
@divaatje- jaloers? Omdat 2 cryo's goed zijn ontdooit?? Hihi nee dat snap k niet zo goed... K ben nog niet zwanger hoor dat moeten we ook nog maar eens zien dat ze blijven plakken, of iig 1 daarvan... En de kans dat dit gebeurd.... Die kans is niet zo heel erg groot.. Dus we zullen zien!
Kim gefeliciteerd meis, en nu hopen dat de arts ook een beetje secondenlijm meespuit Succes met de komende 2 zeer lange weken!