Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani75

Dani75 Lid

18 nov 2011
    95
    0
    0
    Reisagent
    Noord Brabant
    Mariek: hoe voel je je inmiddels?

2. carma

carma Niet meer actief

Het gaat redelijk, houd nog niet over
    Ben met van alles bezig behalve de buik, waar ik ook weinig hoop op heb dus besloten me daar ook niet te druk over te maken
    Had zaterdag en zondagochtend wel mega veel dik slijm, maar ik had dan ook een ei van 21 mm dus denk dat het van de sprong is geweest

Vanmiddag ga ik werken in amsterdam
    en gelukkig morgen naar de tandarts (dat ik dat ooit zou zeggen)
    Het lijkt wel dat sinds ik met het opknappen van het gebit ben begonnen het een naar het ander mis gaat
    Maar goed het zal wel goed komen

hoe is het met de andere dames hier??
    dikke knuf voor jullie allemaal
    xxx

3. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Even een welgemeende knuffel voor iedereen!

Gaat hier allemaal niet zo lekker dus weinig pcpuf.

Live kriskras meisje ik zit met kippenvel hier..heel erg veel sterkte

Wow kimmi wat een geweldig fijn nieuws!! Van harte gefeliciteerd

Mariek ondanks weinig hoop, hoop ik toch voor je!!

Ronja hoe leuk een ventje :D:D:D Hier was het met die termijn ook al heel duidelijk te zien en nu al helemaal....

Rest van de meisjes ik denk en duim voor jullie!

4. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    kimmiikim VAN HARTE GEFELICITEERD ik ben heeeeeel erg blij voor jullie

5. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    ronja wat leuk lieverd

hier ook een jongetje

6. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Cilek wat leuk!!!!!!
    Gefeliciteerd!

7. Sep

Sep Lid

4 jan 2012
    85
    0
    0
    Brabant
    hai meiden.

Dani: wat een leuk werk zeg! ik ben gek op reizen! vorige jaar NY, toscane en wintersport. dus we gaan er regelmatig op uit. NY is onze dochter gezellig mee gegaan, toscane ook trouwens. wintersport nog 2 jaartjes wachten en dan mag ze mee :)
    Spanje is ook heerlijk! lekker genieten!

Babyhope: idd lekker druk, maar ik werk van huis uit. dus ik plan zo veel mogelijk om onze dochter heen. wil NIETS van haar missen :). het gaat allemaal al zo snel. ach en je vult je leven lekker op jouw manier in, het is heel fijn dat dat kan toch?

Kimmi: leuk onderschrift ;) ha ha dat geeft de burger weer moed \

Mariek: beterschap , hoop dat je je snel beter voelt en positief blijven hoor! hoe moeilijk dat soms ook is.

Hier: net bij dokter w geweest. zaterdag nog even terug, en dan wordt de TP voor volgende week gepland als de cryo's goed ontdooien natuurlijk. oh ik heb em trouwens voor gelegd van de B12. was even bang dat ie t af zou schuiven. maar vond het een beetje een hype. maar hij kon leven met mijn argument van ik wil alles geprobeerd en uitgesloten hebben zodat ik me nooit is kwalijk neem! dus hebben meteen bloed afgenomen voor b12 en ook meteen schildklier want dan kon ie het bij dokter r verantwoorden ;)
    dus hoop dat ze er zaterdag de uitslag al van hebben. ben benieuwd. dat was het zo'n beetje.

volgende week zaterdag gaan we snowboarden. ik heb alleen mijn man moeten beloven dat ik wel gewoon mee doe. ik ben namelijk altijd zo'n ei die voorzichtig wil doen. ik moet iedere dag tegen mezelf zeggen : ik kan er niks meer aan veranderen hij doet het of hij doet het niet! en aangezien dokter w zegt dat het twee hageltjes tussen een boterham met pindakaas zijn die echt nergens naar toe gaan. ga ik mijn best doen om tijdens de wintersport te genieten.

knuffel aan iedereen!

8. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    voor de zwangeren onder ons gefeliciteerd met de zwangerschap en de rest sterkte met de wachtweken

9. sesa

sesa Niet meer actief

Hier nog geen rood...ik verwacht het wel vandaag of morgen.

10. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    ftjl: 22-12-11.

het verlengde wachtbankje:

nog niet zwanger, nod niet bekend:
    divaatje: 18-11 3de punctie gehad
    botervliegje: 19 september intake cryoterugplaatsing
    kriskras: 1 maand pauze i.v.m. Huwelijk op 11-11-11!
    marjolente: 30 november 2e folikelmeting
    mariek73: 2 maandjes zelf proberen en dan weer naar gg eind januari 2012, als het goed is 20/21 dec ongi spannend dus
    peetjo: Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren:()
    hanied: Icsi 5 in t vooruitzicht! 29/11 afspraak!!!!
    milla: 1ste ronde na mk (zwanger na 2de ivf) - 8 nov intake ivf 3
    chenelva eerste ronde ivf geen tp over 16 dagen nod
    dani: even bijkomen van ICSI 2....
    divaatje:
    wenonline: en nu????? nu verplichte pauze en dan kijken hoe verder
    kimmiikim: 29 december 13.40 dr C. meting
    chevelie: nod 11 december 2011. vandaag 20 december 2012 essure behandeling. komende 3 maanden geen ivf ..tp gehad 9 maart testen. 1 emmy teruggeplaats
    suzanb: IVF 1 mislukt

zwanger:
    mniekie: 22 januari
    jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk!
    koolmees: 28 februari 2012
    nyncke: 17 mei 2012, Nu onder controle in het zh!
    cilek 5 juni 2012,onder controle in ziekenhuis
    monique0102: positieve test
    Alexandra80: 9 juli 2012, onder controle bij de gyn

bevallen:
    monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam maaike
    botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011
    minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
    babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!!
    annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle
    mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. [/QUOTE]

11. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    kimmi..ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en je huwelijk.en derest van de dames..fijne avond

12. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjullie wel dames!!! :).

13. Dani75

Dani75 Lid

18 nov 2011
    95
    0
    0
    Reisagent
    Noord Brabant
    @Sep: Is ook echt een hele leuke baan! Ik werk ook van thuis uit, sinds 2007, met het oog op de toekomst: alleen nu dat een beetje door mijn vingers lijkt te gaan glippen moet ik zeggen dat ik me (in een rustige tijd) ook wel erg alleen voel zo zonder collega's.

Heerlijk die wispo, ik ski ook al ruim 25 jaar...maar ja de laatste jaren niet meer omdat het niet echt stoer is voor hubbie om in een slakke gang af te dalen en wind maakt dat hij helemaal gek wordt van de herrie. Ben blij dat we samen al veel gereisd hebben (gelukkig ook ver) want dat kunnen we in ieder geval in onze zak steken, aangezien dat dat nu echt een probleem is langer dan 4 uur vliegen of 1 uur auto rijden.

Mijn broer heeft zijn kleine van 8 maanden meegenomen op wispo, het ging heel erg goed. Omdat ze met een groepje waren en er altijd wel mensen zijn die "pauzeren" was hij nooit alleen. Hij vond het helemaal geweldig al die aandacht. Maar kan me zo voorstellen, dat je liever hebt dat ze met van die "loop" skietjes uit de voeten kunnen in een klasje, dat is voor jezelf toch relaxter denk ik.

Ik wens jullie in ieder geval een fijne vakantie!

14. Damyar

Damyar Niet meer actief

Gisteren naar geertgen geweest, eitje was 21 mm en baarmoederslijm 9,6 mm. Gisteravond pregnyl gezet. Donderdag worden twee cyro's ontdooit.Als dat goed gaat dan vrijdag terugplaatsing van 2 cyro's. Verder geen mutsbollen, maar eenmalig 3 dagen na tp een pregnyl 5000 injectie.

Had dokter W en bij het weggaan zei hij dan zie ik u vrijdag met de tp, dus ik vermoed dat hij dan de tp doet.

15. Sep

Sep Lid

4 jan 2012
    85
    0
    0
    Brabant
    Oh wat fijn! ik ga voor je duimen! ik was er gisteren ook! hoe laat was je er? moet zaterdag nog even terug, en dat TP volgende week. voor mij wel weer bollen :(
    Succes!

16. Damyar

Damyar Niet meer actief

Ik was er al om 10:30 uur, maar had afspraak om 11:10

17. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend damyar!!!! heel veel succes vrijdag!!!! :)

18. carma

carma Niet meer actief

Fijn damyar eindelijk weer goed nieuws ook bij jou
    TOI TOI TOI meis, zet hem op

Hier gaat het wel weer een beetje
    vandaag 2 verstandskiezen en 1 gewone kies getrokken en 1 gevuld
    AU AU AU niet grappig
    Nog 1 keer (verstandskies trekken en vullen) en dan is alles weer netjes en dan kan de brug gemaakt worden
    Verder geen nieuws, voel niks dus

19. sesa

sesa Niet meer actief

@Daymar, suc6 meid!

Bij mij is de ongi doorgebroken. 20 maart ga ik voor FM

20. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Mariek sterkte hoor ik ben zo bang altijd voor de tandarts
    Ik weet dat na dat trekken altijd na pijn kan hebben
    De rest van de meiden nog erg bedankt voor jullie steun hoor,ik heb daar heel veel aan
    Dani wat erg voor jou en je man herrie kan je nooit echt uit de weg gaan
    Sesa kan je die fm niet ergens anders laten doen het is zo enorm eind rijden
    Damyar succes vrijdag
    Ik moet vandaag om half twee bij dokter ruis zijn helaas geen vrij kunnen krijgen vandaag moet straks gelijk de avond dienst in bah
    Ben dan zo kapot na 4 uur in die auto
    Donor contract is getekend dus ben benieuwd wat de dokter nu gaat voorstellen
    Meiden misschien stom wat ik nu vraag hoor maar soms slaat ineens mijn gevoel om in twijfel
    Doe ik er wel goed aan straks alleen ,geen Fam. Geen man ,al een oudere leeftijd Jezus waar heb ik toch last van mijn grote wens altijd geweest en nu dit gevoel weet het soms ff niet meer

Deel Deze Pagina