Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Kim hoe veel jij je nu volgens mijn zit je op een roze wolk hahah
    Zo heerlijk voor jullie en geef ons weer wat hoop hoor
    Je kijk zeker wel uit naar de echo kan je je kleintje bewonderen
    Ik geniet van afstand met je mee hoor

2. Damyar

Damyar Niet meer actief

Sandra; denk dat je die gevoelens nu hebt omdat het allemaal nu zo ineens dichtbij komt, maar het gaat gaat goed komen.

3. carma

carma Niet meer actief

Ik ben het met je eens damyar, die angst is omdat het nu in de buurt komt sandra
    Je moet maar zo denken dat je dan straks niet alleen bent als je man weg valt een doel om verder te gaan, dat de kleine jullie samen eerst nog vreugde gaat brengen en daarna jou vreugde brengt en steun en een kind houd je jong dus leeftijd hoef je je geen zorgen om te maken
    Maar ik snap je angst wel hoor, zelfs hier is soms twijfel ik word ook 39 in juli

Sterkte meis en ik hoop dat jullie snel aan de gang kunnen
    dikke knuf

4. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk dat ook sandra, nu is het allemaal nog zo spannend enz. de angs die toe slaat, ga ik dit wel kunnen allemaal... maar ik geloof daar in dat je dit kan!
    naja,,, roze wolk.. opzich wel.. ik hoor van veel mensen dat ik straal.. maar ben ook bang dat het toch fout gaat ofzo, want tja.. we hebben zoveel tegenslagen gehad.. dat ik een beetje bang ben.... het voeld zo gek dat het dan nu allemaal wel goed mag gaan!

k heb wel heel veel zin in de echo de 16e. ben benieuwd wat er dan uit komt hoe ver ik zwanger zou zijn...! iedereen heeft het er over dat ze denken dat ik verder zwanger ben omdat het hartje vorige week al klopte.
    ik ben heel erg misselijk steeds, en mn buik voel ik heel de dag. niet vervelend... maar zeurderige steken in mn buik... voor de rest... tja.. just the same as i was!

oooh fijn mariek dat je kiezen getrokken zijn en dat het beter voeld! mijn teleofoon is trouwens kapot, vandaar dat ik nog zo weinig op msn zit enz, of naja.. eigenlijk helemaal geen msn meer enzo!

meiden succes allemaal bij gg!!

5. carma

carma Niet meer actief

O voor de dames die denken dat een roze wolk er voor iedereen is en dat je dat MOET voelen
    Ik kan je verteleen uit ervaring dat dat niet zo is
    Eeste is er de angst van blijft het wel zitten, groeit het goed en is het gezond en zodra de kleine er is dan word je hele leven omver gegooit want een kleine laat zich niet regelen
    De eerste 2/3 weken wenste ik wel eens dat ik haar terug kon stoppen
    Daarna kwam alle visite en wilde ik graag rust, het omgekeerde dus ik wilde mijn dochter wel maar de rest niet (hormonen hormonen)
    Het is wel goed gekomen allemaal hoor, maar het gooit je leven aardig ondersteboven
    Al met al als het allemaal even tegenvalt en je voelt de roze wolk niet voel je dan niet schuldig en denk aan mijn woorden
    Het komt allemaal goed, je moet alleen even wennen

6. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Inplaats van dokter r had ik dokter m ik dacht ook goed stond met 20 min weer buiten zakje met ovulatie testen hij zij mag gelijk gaan beginnen als je wilt of wil je er nog over nadenken
    Ik dacht ga nergens meer over nadenken gewoon doen net wat je zegt Marieke iets om voor door gegaan ,ik kon kiezen om mijn cyclus met de echo te volgen of dus die testen zeg doe die testen maar,hoef ik niet weer dat stuk te rijden je bent toch meer dan 4 uur onderweg heen en weer terug,dus moet morgen ongesteld worden en dan vanaf dag 10 gaan testen goede uitleg trouwens hoor wat werken er trouwens lieve mensen zeg,je voelt je zeker geen nummer
    Zo nog een half uurtje even bijkomen en dan werken moet nog heel de avond helaas
    Ja Kim kan je angst ook wel voorstellen hoor zou ik ook hebben
    Die misselijkheid vervelend hè ,lekker goed voor jezelf en je kleine mini mie zorgen hoor

7. sesa

sesa Niet meer actief

@Sandra, die FM kan nergens anders. Dat kan niet ivm de DBC. Mijn ziekenhuis(waar ik werk) doet het iig niet. Ik vind het ook zo stom om voor 2 min echo 2 uur heen en 2 uur terug te rijden. Het is niet anders. Ik doe het al 14 mnd.de ovultietesten werken niet bij mij dus moet wel een echo laten maken.

8. carma

carma Niet meer actief

Jammer dat daar zo moeilijk over gedaan word en dat er niet meer word samengewerkt
    Ik bedoel waar gaat het over even z'n staafie naar binnen en thats it.

O ik had vanmiddag rechtsonder een verkramping toen ik opstond
    Ik heb het wel eens eerder gehad maar weet niet meer waarbij en of het nu positief of negatief is
    Ach we zien wel

9. sesa

sesa Niet meer actief

@mariek, het is idd jammer. In mijn ziekenhuis behandelen ze geen alleenstaanden dus moet wel naar GG.

10. chila

chila Niet meer actief

Hallo dames,

Ik heb nog even een vraagje over het geertgen.
    Volgende week donderdag hebben wij onze afspraak daar.
    Maar als in het ziekenhuis al min of meer is vastgesteld wat er aan de hand is kom je daar dan gewoon voor een intake of bespreken ze gelijk een behandeling?

Groetjes Chila

11. sesa

sesa Niet meer actief

@Chila, ik heb daar geen ervaring mee dus ik weet het niet.

12. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Sesa wat stom gedoe gezeg om dat je alleenstaand ben kan ik echt boos om worden
    Weet jij hoeveel behandelingen je uit je donorrietjes kan halen voor iui?
    Ik moet er nog steeds aan wennen hoor,dat donor gebeuren maak er vaak grapjes over is denk ik mijn manier om er mee om tegaan
    Dus bij jou werkte de testen niet hoe vaak moeten ze dan zo echo maken? Ik voel vaak mijn eisprong dus misschien voor mij wel zo makkelijk zo test

13. Damyar

Damyar Niet meer actief

Merk dat ik zenuwachtig ben, morgenochtend worden we gebeld of we terugplaatsing hebben. Vanmorgen werden ze ontdooid, hoop het zo.

14. carma

carma Niet meer actief

DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM
    sterkte morgenvroeg meis
    dikke digi knuf voor jou
    xxx

15. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Ik duim mee hoor meisje

16. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Hoi Chila. Bij mij was ook al duidelijk wat er was. Ben meteen begonnen met de behandeling. Wel had het ziekenhuis het over Clomid en is GG meteen overgegaan op Gonal-F (gelukkig). Dus ze nemen niet zomaar alles over. Je kunt ook zelf veel inbrengen.
    Succes!

17. Damyar

Damyar Niet meer actief

13:20 uur terugplaatsing

18. carma

carma Niet meer actief

JAAAAAAAAAAAA gefeliciteerd xxx
    suc6 meis

19. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    super damyar.. heel veel succes!!!

20. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Hoi meiden

Allereerst ff over mezelf. heb helaas veel last van harde buiken sinds een week en vannacht zelfs bruinverlies. Nu bankarrest van de gyn en woensdag extra controle.
    Met mannetje in buik was t ff spannend, 20 weken echo was niet helemaal goed, ventrikel in t hoofdje was iets buiten de marge wat wijdte betreft. Hebben weer een uigebreide echo gehad en t leek iets geslonken, zeker niet groter. Rest in hoofdje ook uitgebreid gecheckt en niks wijst er op dat er iets aan de hand zou zijn. Dus we mogen er ook vanuit gaan dat het niet zo is. Opluchting alom want we waren vreselijk geschrokken.
    Al met al blijft deze zwangerschap zwaar, lichamelijk en geestelijk en zal blij zijn als ie straks veilig in mijn armen ligt. Bedoel dit niet verkeerd he maar er is elke keer weer iets dat onbezorgd genieten teniet doet.

Kimmi spannend toeleven naar echo meis.

Mariek duimerdeduim!

Damyar yes, spannend weer!!

Chila bij ons ook duidelijk dat we voor ICSI kwamen en er werd meteen behandelplan besproken.

Sandra spannend meis. Tuurlijk ontstaan er dan ineens twijfels, je komt immers zo dichtbij. Verstand op nul en gaan voor je grote wens!

Divaatje ik denk nog vaak aan je meis!

Hoe is het met de rest?

Deel Deze Pagina