Sesa mischien looptviet wel uit. Je kan mé herkennen aan jolisa mé manneke kan niet mee moet werken. Dus ben met mijn moeder. Marjolente oeh ja zal het ff na laten kijken meid. Je weet maar nooit toch.
Sesa ik zou het wel leuk vinden. Dan moet je wel wat zeggen hè want ik weet niet hoe je eruit ziet. En ik ben onmisbaar met een mooi mokkapuntje op schoot haha Hanied wow!! Geweldig mooi bms ook moppie. Echt super de super nieuws.
sorry, mag ik even KUT KUT KUT!!! Ongi komt eraan Ik wist dat het niks zou worden maar toch weet teleurgesteld toch weer een beetje hoop Morgen zal het wel echt doorbreken voor nu een beetje verkleuting op de tampon en het bekende gevoel in de onderbuik net voor de ongi Ga naar bed nu
lieve Marieke, ondanks dat je er geen vertrouwen in had blijft het k*t! Had het graag voor je anders gezien. Ik heb ook niet zo veel vertrouwen in IUI maar toch komt de klap iedere keer hard aan als ik ongie blijk.... Sterkte lieverd Morgen dus weer IUI. Bij dr C. Ben ik blij mee. Heb ondanks mijn 3 follies weinig vertrouwen erin. Manlief heeft een antibioticakuur gehad, ik overigens ook en we hebben al een week geen seks gehad. Dus zijn zaad zal wel bagger zijn. Ben benieuwd. Laat het morgen wel weten! Welterusten
Het heeft nog niet doorgezet dus vanmorgen even getest voor mijn eigen gemoedsrust Maar omowit, dus een kwestie van afwachten Ik mag zondag testen en verwacht niet dat er nu nog een streep gaat komen TOI TOI TOI morgen hanied xxx Hoeveel en wat heb jij gespoten omdat je nu 3 folikels hebt??
@Hanied, de duimen gaan weer aan! Hopelijk is kwaliteit van zaad toch nog redelijk.. @Mariek, mmh.. niet ongesteld maar wel omo..
@mariek balen zeg! (netjes uitgedrukt) @hanied hoe is het gegaan? Is alles "on board"? @ego ben het stilzitten zat, nou ja het heen en weer lopen eigenlijk Morgen even de huisarts bellen...
NOG niks te bekennen hier, het zal wel weer net voor of op de test datum komen Als je net een beetje hoop krijgt Maar goed ik hou er gewoon rekening mee Vreemd ik dacht echt dat het ging gebeuren gister Vanmorgen wel een dumping (darmleging) gehad, dat heeft met een gastric bypass te maken
mariek geen bloed geeft moed en als de test omo wit is hoeft niets te betekenen. dat kan zelfs nog morgen of overmorgen posi aangeven. ligt eraan hoe snel je hormoon opbouwt. we blijven duimen.
helaas game over :x Vanmorgen ongi geworden Ik wist het natuurlijk wel maar je hebt toch stiekum hoop Maar goed we halen het positieve er maar weer uit * ik weet wanneer ik ongi word na een iui * ik heb een eisprong en een mooie luttele fase (tijd tussen eisprong en ongi) * ik word ongi (ook fijn) * ik weet nu wat ik voel en wat dus bij aankomende ongi en bij pregnyl hoort (gevoelige borsten is dus niet automatisch zwanger zeg maar) * en tempen werkt dus erg goed bij mij en is een goedkope test mannier Nu dus weer gaan tellen Maandag starten met spuiten, die maandag daarop cd 10 voor een echo naar gg en dan denk ik die week daarop weer iui Nu aan hubby gaan werken Iedere dag een stuk wandelen (ontspannen), vaker sex voor verversing en niet ziek worden Ik ga hem ook eens multi vit geven Het lijkt wel zakelijk zo bah, maar ik ga het zo doen dat hij er niks van merkt hahahaha
hahahaha nee marjolente die moet hij verplicht nemen Ik had het meer over verversing zonder dat het een verplichting word hahahaha
ahh wat jammer Mariek. De dingen die jij opsomt die herken ik ook. Hier afgelopen donderdag iui3 gehad. Het zaad was idd bagger....400.000....Daarnaast bleek mijn ei ook al gesprongen te zijn. Had ik die woensdagmiddag al gevoelt. Vandaar dat ik aan dr C een echo na de inseminatie heb gevraagt. Dus de kans op zwangerschap is deze maand echt nihil. Ik heb me voor genomen niet meer te testen tot wachtdag 15. Dat is namelijk mijn ongiedag. Verder heb ik me aangemeld voor een maagverkleining. eind april intake. de rest...fijn weekend