JAAAAA goed bezig hanied een gbp, ooo wat zal jij je goed gaan voelen meis xxx En 400.000 is niet echt weinig, carlijn is met 600.000 verwekt en er zijn er ook met 100.000 verwekt vertelde dr C mij Misschien volgende keer ook dat spul vragen wat ik nu kreeg om een voortijdige eisprong tegen te gaan Suc6 meis ik duim toch voor je hoor xxx
Sesa ik heb ook een gastric bypass en oké het is een zware operatie maar na 2 wkn ben je weer aardig op de been en je valt zo veel af dat je je zo veel beter voelt Echt zo fijn Ik ben nu sinds juni 2011 37/38 kilo kwijt In totaal nu 55 kilo De zwangerschap gaat daarna een stuk makkelijker
@Mariek, dat is ook zo. Je kan aalleen niet meer genieten van het eten voor de rest van je leven. Maar wel enorm knap van je dat je zoveel kwijt bent!
OOOO jawel hoor. ik kan redelijk eten alleen wat minder Genieten doe ik echt wel, misschien wel meer als hiervoor Hiervoor stopte ik alles naar binnen zonder na te denken en nu moet je soms kiezen en dan geniet je des te meer
@All, ik heb nu een positieve ovulatietest. Ik weet niet hoe het gaat. Ik heb pas dinsdag de afspraak, das te laat. Moet ik ze mailen of morgenochtend gewoon bellen en hopen dat mijn baas me vrij kan geven. Ik doe het altijd dmv echo's dus nooit zo, vandaar dat ik niet weet hoe de routing is.
Ik zou mailen en gewoon je baas om vrij vragen vanwege prive redenen tenzij hij ervan weet dan zou het kunnen vertellen.
@ Daymar, helaas is mijn baas niet soepel, ze weet het wel maar houd geen enele x rekening ermee. Patienten gaan voor zegt ze.
Hanied, super dat je april de intake heb!!! Ik had een jaar geleden in april de intake!! En wat mariek ook zegt; wat zul jij je heerlijk gaan voelen over een aantal maandjes!!! Mariek, hoe gaat t nu met je?? Slikt manlief zn pilletjes braaf?! Sesa, wat zuur zeg dat je baas zo moeilijk doet....!!! ik zou ff bellen naar gg om te vragen van hoe of wat!! Marjolente, hoe gaat t nu met je?? Ondertussen al eens goed uitgeziekt?? Babyhope, spannend weer of niet?? Heel veel succes! Voor iedereen die k ben vergeten, sorry, k denk ook aan jullie hoor!!
@kim ik vind van wel, maar mijn lichaam protesteerde gisteren nog Dacht dat ik nog wel even boodschappen kon doen. Ging ook goed tot ik in de winkel liep, toen kwam ik erachter dat ik toch wel erg slap was geworden. Vermoed dat ik ergens een beetje te weinig vocht heb gedronken en dat in combinatie met relatie met de pot is niet de allerbeste combinatie geloof ik. Ben dus nu enorm aan het bijdrinken met limonade in de hoop dat mijn lichaam snel ziet dat ik weer goed mijn best doe ) @sesa bellen zou ik doen. Met mailen moet je geduld hebben om antwoord te krijgen... Probeer zoveel mogelijk buiten werktijd te gaan, dan kan je baas er niet heel veel van zeggen. Anders vragen of een collega het over kan nemen (onderling regelen) en dat jij dan ergens een patiënt van haar overneemt. Weet niet of het mogelijk is, maar proberen kan altijd... @ego doe weer even duimpjes draaien wat het geworden is na een week spuiten... Zit nu te wachten op dr.w.
Zo en toen was ik alweer ruimschoots thuis. Even bijkomtijd nodig. ) Woensdag mag ik weer voor echo, dan gaat mannetje mee want dan moet er hoogstwaarschijnlijk een afspraak gemaakt worden voor een escape IVF. En die gaat zoals dr. W het nu zag waarschijnlijk vrijdag plaatsvinden... Vandaag en morgen nog even doorgaan met gonal-f en nog een ander middel die zorgt dat er niets gaat klappen... Al met al dus wel weer spannend )
@ Kimmiekim, gelukt, mijn baas was vrij....gelukkig. Ik ben vanmiddag geweest. Nou hopen op een voltreffer
@Marjolente, ik probeer ook zoveel mogelijk na werktijd te gaan. Het is alleen 2 uur rijden. Voorlopig ben ik er weer een maand vanaf haha
@sesa ik ken het maar al te goed Wij doen er ook ongeveer 1 uur 2 kwartier over (heen) Maargoed, we morgen woensdag weer, en dan waarschijnlijk vrijdag weer... @ego vanavond tegen de cetrotide (dat was dat andere spul) zitten aanhikken, maar vriendlief heeft echt superlief gedaan met prikken, heb er gewoon niets van gevoeld, behalve nu, nu irriteert het wel een beetje. Las overigens ergens anders dat er tekort is aan Pregnyl, moet ik me nu zorgen gaan maken denken jullie? (is het klinische gedeelte een keer niet dicht, zal het de pregnyl gaan worden die tegenwerkt).... Ga denk ik morgen maar even bellen met Geertgen...
Klopt ik had begrepen dat die heel schaars aant worden zijn! De pregnyl... Maar wel erg fijn dat t er nu een x rooskleuriger uitziet! Lief van je mannetje! K vond t ook rot spul, en kreeg er rode vlekjes van rondom waar k had gespoten!! @sesa, fijn is dat!!! Heel veel succes!! K vind dat altijd zo'n verschrikking zulke bazen die niet mee willen werken met wensen van de werknemers... Bah bah! Nou meiden succes weer!!!
hoi meiden, ik lees mee en lees nu over pregnyl het zou echt verschrikkelijk zijn als het nu steed minder verkrijgbaar word misschien toch een idee om er meer over te informeren zodat meer vrouwen hun urine inzamelen wantt zonder pregnyl was ik nu niet zwanger en dat geld voor duizenden anderen vrouwen
@break in... pregnyl is op het moment inderdaad niet meer leverbaar..maar misschien dat het Geertgen nog een voorraadje heeft... Wij lopen nu in Dusseldorf maar hebben nu een alternatief op de pregnyl namelijk ovitrelle gekregen. Dit is helemaal "chemisch" gemaakt. Niet leverbaar van pregnyl komt door te weinig moeders voor moeders en omdat het tegenwoordig vaak door bodybuilders wordt gebruikt omdat ze denken daar hun spieren me op te pompen.. @break uit..
Nou ja heb ik weer geen mailtjes gehad dat er gepost is hier Wat raar!!! Wat is dat over pregnyl??? Nee toch, ik kan niet zonder hoor!!!! Zal het vrijdag eens vragen Weer gestart met spuiten hier en vrijdag bij dr mi voor een echo Het is dan pas cd 7 maar ja vorige keer was er op cd 9 al een eitje dussss. en maandag is al cd 10 Heb maar voor iets eerder gekozen Ben zondag van de trap gevallen en heb mijn binnenste knieband flink opgerekt en wat blauwe plekken en kneuzingen Gelukkig viel het dus mee want ik dacht iets te horen toen ik viel en was bang voor een scheuring van een knieband of meniscus. Maar even rustig aan en dan is het volgende week wel weer een stuk beter Sesa en marjolente ik duim voor jullie xxx
Hè meiden Sesa en marjolente ik ga flink voor jullie duimen meiden. Jammer geen meeting vandaag in geertgen sesa Kimmi hoe voel je je? cilek Meid alweer bijna 30 weken gaat hard hè! Mariek nog een dikke knuffel voor je ongi En sow hè ff van de trap gevallen kijk uit jij hè. Zal wel spierpijn hebben nu of niet. De pregnyl dont worry meiden de deca is een goeie vervanger voor de pregnyl. En sbs6 shownieuws is er mee bezig. Ben benieuwd hoe het vanavond in geertgen zal zijn. Weet iemand hoelang je gemiddeld estradiol moet slikken voor een mooi bms? Xxxxx