Helemaal niet zo heel lang!!! K moest beginnen met estradiol dag 5 van de menstruatie, en dag 12 was het al dik genoeg!! Voel me prima, alleen op dit moment beetje ziekjes!! Lig in bed met hoofdpijn die niet te harden is... Succes vanaaf cin!!
Heb gebeld en diegene die ik sprak zei dat ze bij Geertgen ook nog een alternatief hebben. Ik ben dus gerustgesteld. Mag morgen weer, dus ga het dan nog even een keertje extra vragen en dan weet ik het zeker @babyhope, bedoel je niet hart van Nederland? Zou geen BN'er weten die problemen heeft met zwanger raken.... Ehm die deca is dat een nog rottiger spul dan pregnyl?
Fijn dat iedereen meeduimd Pregnyl op? Als ik zwanger word ga ik zeker inzamelen hoor. Ik maak er nu ook gebruik van. @Babyhope, tja jammer van de meeting. Ik hoop dat het niet meer nodig is natuurlijk en dat dit een voltreffer wordt.
Lieve meiden, hoewel ik nauwelijks schrijf ik lees nog alle dagen mee! even ontiegelijk ego weet gewoon niet waar ik er mee naar toe moet: Vanochtend bij huisarts geweest en hoewel ik het eigenlijk wel wist komt het toch hard binnen als ze zegt "je bent depressief". Ik huil alleen nog maar. Uiteraard is het de gezondheid van mijn vriend maar ook de zorgen over hem, het niet meer op willen staan 's ochtends en mijn werk niet meer met plezier doen, maar ook geen leuke dingen meer willen ondernemen. Zelfs mijn aller beste vriendin houd ik op afstand. Sorry hoor: moest het even kwijt.....uiteindelijk gaat er wel een psychiater aan te pas komen, maar voor nu lucht het vast wat op om het te vertellen.
ooh lieverd gelijk aan de bel trekken hoor! het is helemaal geen schande om hier hulp bij te vragen! en juist je beste vdin niet op afstand houden maar neem haar in vertrouwen! vriendinnen zijn echt heel belangrijk meis!! tuurlijk lucht het op om je verhaal kwijt te kunnen, maar grijp die hulp echt aan.... niet alleen voor jezelf.. maar ook voor manlief... je moet al zo veel doorstaan door zijn ziekte... dat doen jullie ook met zn 2 he? en niet alleen..... echt vraag hulp voor je emmertje echt te vol zit.. dikke knuffel meis!!!
@kimmikim: Je hebt gelijk! Thanks voor je lieve reactie: het is fijn je ei kwijt te kunnen. En ik zou idd mijn vriendin moeten bellen om te zeggen dat het veel dieper zit dan ik tot nu toe heb over laten komen. Hubbie zegt ook dat het goed is om dingen met haar te delen ipv alleen met hem. Misschien geeft me dat ook weer een andere kijk op de ellende, hoewel ik het lastig vindt om telkens met mijn drama's bij iedereen aan te kloppen, behalve het forum dan . Nu wil ik alleen maar in mijn holletje kruipen de boel de boel laten. Maar ja zzp-er...dus moet gewoon door anders geen brood op de plank. En weer jankuh.....pfffff. Meestal weet ik het altijd wel goed (althans dat denk ik dan) eigenwijs? Perfectionist? Het altijd en allemaal voor iedereen goed willen doen? Ik weet het niet we zullen er over een paar weken als ik naar de psych kan achter gaan komen. Ik ga nu maar even proberen te relaxen.....
daarom meis! je hubbie heeft gelijk! tuurlijk kun jij alles met hem delen! en das heerlijk en heel goed.... een positief ding! maar een ander inzicht van een 3e is soms ook erg fijn! voel je dan niet aangevallen of onbegrepen. maar denk dan... andere kijk op jou leven, kijken of jij ook anders kan kijken op jou leven... echt hoe klut het ook is om in die diepe dalen te zitten/vallen.... maar gelukkig zijn ze er.!!! waren ze er niet... waren er ook geen hoogte punten in het leven! en hoe moeilijk het ook is om overal iets positiefs achter te zoeken..... is het wel erg fijn! voor jezelf dan! en tuurlijk mag jij je klut voelen!!! zeker! maar zoals je nu beschrijft blijf je er onwijs in hangen! en daarom heb jij de hulp van ook jou vriendinnetje nodig! zij zal dit begrijpen... want ze is immers jou vriendin... heel veel mensen zeggen altijd over mij dat ik een open boek ben. dat ik moet oppassen wat ik tegen welke mensen vertel. en dat is misschien ook wel zo... maar ik vind altijd dat mensen moeten weten hoe ik denk, wat er aan de hand is en waarom ik op bepaalde momenten verschrikkelijk kan reageren.... zodat ik soort van mezelf kan indekken waarom ik dus op zo'n bepaalde manier reageer! en sommige vinden dat raar. vinden het raar dat ik zoveel over mezelf vertel. dus zo'n open boek ben... ik moet zeggen dat het mij goed doet, heeft gedaan... anders was ik misschien ook wel een x echt depri geweest... en ik heb me ook wel eens langere periode zuur gevoeld hoor... zoals bijna ieder mens wel. Daarom moet je gewoon niet denken dat je dit alleen moet doen... heel veel succes lieverd!!!
Hè meiden ff snel bms was 8.2mm ik mag nog even doorgaan vanaf morgen 3 per dag. Vrijdag om 14.50uur terug bij dr ruis denk ergens begin volgende week tp van 2toppers Ik heb het voor jullie gevraagd voor de pregnyl en bij geertgen hebben ze nog genoeg. niets verontrustend zei ze en anders idd een deca spuit.
Dani meis je moet het maar voor 1 persoon goed doen in je leven en dat is voor jezelf Als je goed voor jezelf zorgt dan is iedereen om je heen ook happy meis Goed voor jezelf zorgen dus en je praat het maar lekker van je af meis xxx hele dikke knuf Babyhope thanks voor het vragen Op naar een tp van 2 mooie toppers meis Mag jij er 2 laten tp trouwens??
Grappig bij mij vond ie het verstandiger om er 1tje terug te laten plaatsen, maar ja het is bij ons ook de eerste poging, dat dan weer wel
Ik denk dat dat komt omdat ze nog in belgië liggen. En aangezien genk het moeilijk maakt voor hun. Haha mischien willen ze zo snel mogelijk van hun af zijn. Oh ja ik vroeg ook trouwens of dat het te kort aan pregnyl kwam doordat er te weinig vrouwen meedoen aan moeders voor moeders, maar dat was niet het geval. Er is genoeg hcg hormoon bij de fabrikant maar een te kort aan wat anders.
Hoi Dames, Wij zijn gisteren ook weer geweest en zijn ons rot geschrokken. Vrijdag zat er nog maar 1 eitje en nu zat die ene er en waren er 5 bij gekomen die ook aan het groeien zijn geslagen. Morgen moeten we weer heen en krijgen we te horen hoe nu verder. Als alle 6 door zijn gegaan met groeien is deze poging voor niets geweest en moeten we opnieuw beginnen. Wie heeft dit ook gehad en wat hebben jullie toen gedaan? Ik zou het zo jammer vinden als we deze poging niet kunnen gebruiken. Wordt er ook wel een besloten om toch door te gaan en dan over te gaan op een andere behandeling om zo wel deze poging te kunnen gebruiken. Ik weet het niet meer, bij de eerdere pogingen met 3 eitjes is er ook niets uit gekomen, dus waarom zou er nu wel een bevruchting ontstaan? ik weet het echt niet meer, ben zo teleurgesteld. Bah wat een rot periode ook.
Ja idd ik ben het met babyhope eens, als er 6 doorgroeien een escape ivf doen en als er bv 3 doorgroeien dan gewoon een iui Suc6 meis
wij waren er gisteren om half 11 er hadden een afspraak om half 12, we konden eerder geholpen worden omdat er ruimte was maar ik zat op dat moment op het toilet en moesten we op onze beurt wachten. Uiteindelijk liep hij 20 min uit. We zullen morgen wel horen.
@ Babyhope, wat een schatje!! @Knuffeltje, ik ken dat gevoel van teleurstelling. Dat had ik bij de overstimulatie ook. Maar was is escape IVF pecies. IVF ken ik wel. Ik zit nog lekker op de bank...pfff kan ik de tijd maar vooruit zetten