we zijn weer thuis na een middagje Elsendorp, ik ben erg blij er zijn uiteindelijk maar 3 eitje doorgegaan en nu mag ik zaterdag 1 spuit decapeptyl zetten. We kregen te horen dat Pregnyl bijna op is en dat de reden is dat er te weinig moeders zijn die urine inleveren. Maar volgen dr. C. werkt deca net zo goed. We zijn benieuwd. succes voor allemaal die morgen een afspraak hebben.
MMM dat is weer een ander verhaal als van de week bij babyhope Nu wel bijna op en wel door een te kort aan moeders voor moeders dames Nou ja misschien brengt decapeptyl een keer geluk dan en word ik wel zwanger Werkt dat voor een eisprong dan helemaal het zelfde als pregnyl? Hoe lang duurt het voor dat dat uit je bloed is en je een positieve test hebt? Knuffeltje wat een goed nieuws zeg!! 3 folikels wat een kans op zwangerschap!!! dit gaat hem worden meis Ik voel het!!
Ach Damyar, dikke knuffel!!! Knuffeltje, dat is ook iets anders als wat ik heb gehoord van Dr. R. Hij gaf aan dat ze genoeg hadden en dat ze met "het buitenland" bezig zijn voor levering. Vind het dus echt wel heel apart.... Hij wuifde mijn vraag weg met de zit :"wij zorgen wel voor onzelf". Uiteindelijk besloten thuis te blijven, vriendlief stuur ik op tijd naar bed en dan kan ik zorgen dat ik lekker moe in de stoel lig morgen. Wellicht slaat roesje dan nog beter aan hihihi Alhoewel ik na vandaag eigenlijk wel best moe ben. Heb er vanmorgen "maar" 3 en een half uur over gedaan om op mijn werk te komen Fijn hoor die NS. Ben blij dat we morgen met de auto kunnen hihihi
Ja idd weer een ander verhaal. Hier was het dat geertgen nog genoeg had. En dat het niet de hcg was die ze te kort kwamen maar een ander stofje. Maar voorlopig geen paniek want ze hadden nog genoeg. Mariek de deca heeft geen invloed op de test. Wel gek dat de deca ook voor een eisprong. Zorgt terwijl je het bij de ivf moet spuiten om je cyclus plat te leggen. Net als de lucrin
oe dat is vroeg! Maar wel fijn dan is er nog uitloop. Je bent vast al onderweg nu. Suc6 zo meis. Op naar een mooi klein doosje eieren. X
Suc6 marjolente!!!! @ Daymar, een dikke knuffel meid! Wel raar dat ze verschillende verhalen over de pregnyl vertellen. Ik heb er nog 1 in de koelkast liggen.
Voor deca geldt als het maar eenmalig wordt gespoten dan zorgt het voor een eisprong en bij vaker spuiten voorkomt het de eisprong. Wat betreft de pregnyl, het werd mij verteld door de verpleegkundige, ik ga ervan uit dat ze niet zomaar iets zeggen toch. Succes voor vandaag, ik duim heel hard mee op mooie berichten.
Alle goeds wordt jouw kant opgestraald Marjolente!!! Ik duim voor goede en veel "eggs". Tis tenslotte bijna pasen
Hoi meiden Marjolente succe nu! Damyar wat een ellendemeis. Sterkte en een knuf Babyhope spannend bijna tp Jeetje wateen ellende pregnylproblemen zeg. Deca eenmalig heeft idd zelfde werking als pregnyl pas bij elke dag spuiten onderdrukt het hormoonafgifte die voor eisprong zorgt. Mariek deca bevat geen hcg dus geen enkele invloed op test. Dani sterkte meid. Kimmi al weer echo gehad? Knuffeltje jij ook succes! Ronja gaat alles goed? Hier inmiddels 100% ziektewet, kleinste inspanning krijg ik helaas harde buiken van dus heeel rustig aan. Bloeddruk is net als in eerste zwangerschap aan t stijgen helaas en placenta ligt half voor de uitgang en daarmee moet ik ook rustig aan doen. Bij bloedverlies moet ik meteen bellen.. Het is even afzien maar alles voor mijn kleine mannetje. Ik hoop zo dat hier binnenkort een zwangerenexplosie is meiden. Jullie verdienen het allemaal zo.
Het valt ook allemaal niet mee he, Alexandra! Goed voor jezelf en je beeb zorgen hoor (ik zei de gek!)
Broedkip lente meld zich.... Het was op zich wel te doen die punctie, zal niet mijn favo bezigheid zijn, maar ik heb het wel overleefd. Volgens vriendlief was ik dronken en stoned garnaaltje Heb er zelf weinig van gemerkt behalve dan dat er een aantal keer is gezegd dat ik moest letten op de ademhaling, en vriendlief moest ergens drukken, maar meer ??? Geen idee hihihi De opbrengst waren 8 eitjes die nu onderweg zijn naar duitsland (verwacht ik) morgen hoor ik meer. ergens tussen iets en iets hihihi de dormuicum werkte nog lekker goed toen ze dat kwam zeggen... Nu lekker in huis en even lekker tot rust komen.
Das super Marjolente: 8 eitjes! Lekker rustig aan vandaag, in een tuinstoel beetje genieten van het mooie weer?
zo ik ben al weer klaar. Dr m lag 5 min voor op schema. Mijn bmslijmvlies was nu al 6,4 op cd 7 en er zat al wat klein spul. Nu mooi ophogen naar 75 ( eerder als normaal) en hopen dat er misschien 2 doorknallen.maandag weer terug. Nu ff op babyhope wachten, hoop dat ze zo komt anders duurt het erg lang voor mij en moet ik gaan. Alvast sorry dan cin x
Nou mariek je zat nog lekker in het zonnetje te stralen meid vond het weer super leuk en vertrouwd om met je te kletsen en jolisa ook hoor hahaha Hier vrijdag de tp van 2toppertjes. Zondag is dag 0 heb een hele tas met drugs mee gekregen hahaha Xxxxxx meiden Marjo ik duim flink voor je emmy'tjes meid. lekker spul hè die dormicum hahaha