Marjolente ik duim moren voor je meis xxx Ja het was heel gezellig babyhope en wat een mooi lief meisje hebben jullie zeg dus nog een weekie en dan broeden, misschien ik ook wel Samen stressen hahaha
Dani, ben geen zon aanbidder en in de achtertuin staat het zonnetje, dus daar kon ik niet echt zitten. Op het bankje voor het huis zit ik niet echt lekker omdat het niet zo'n lekker lig bankje is. Daarbij komt ook nog dat we een adhd buurjongetje hebben en die moeder vind het helemaal niet erg als hij buitenspeelt (en schreeuwt) dus dan is het ook niet heel rustig. Heb de dag lekker doorgebracht op de bank. @mariek merk er weinig van, maar begreep wel dat er ik een dronken droppie was hihihi @babyhope fijn, vrijdag tp, hopelijk is het gelijk raak!
babyhope, mag ik vragen waarom pas vrijdag, dag 5? Jij hebt toch ook nu tp van cyro's. Bij mij werd namelijk de cyro's de dag na de ontdooiing al teruggeplaatst. Wil namelijk dit ook bespreken, ik wil graag ook nu tp van twee cyro's maar wel later na ontdooiing. ( zijn jouw cyro's al zoveel cellig of zijn ze net als bij mij ingevroren op de dag van de bevruchting?) Sorry voor de vele vragen, maar ik ben nieuwsgierig en wil een goed beeld krijgen wat kan en niet kan)
Marjo haha ja ze spoten toen de dormicum in en binnen 5seconden voelde ik mé zo zat als een hoentje damyar mijn cryo's zijn dag 4 cryo's 1blastocyst. (klaar om te springen en in te nestelen) en 1 morula. (bijna blasto) En liggen nog in genk. Wij gaan dus in genk de tp doen. Ze zijn van september 2010. Toen werkte geertgen nog niet met dd
@babyhope, ze had infuus ingebracht en hoek had ik zoiets van ik ga alvast liggen, was heel warm en was beetje bang dat het anders vanzelf zou gaan gebeuren hihihi dat liggen dan
Hahaha ja idd ik vond het zo'n lekker spul. Blijkbaar had ik toen ze naar mijn andere eierstok begon nog gevraagd*mag ik nog een shotje*
Hey Meiden, Ik heb aanstaande dinsdag 27 maart mijn eerste afspraak bij Geertgen. Erg spannend wat er die afspraak en erna allemaal gaat gebeuren...
Hè sesa ja ik geniet er echt van heb mijn ronde stad er al op zitten. Huisje is al schoon nu lekker wandelen en in het park op een dekentje gaan zitten ukkie Heel veel succes bij geertgen meid.
Hallo meiden ff tijdje niks geschreven maar leesvwel mee met jullie Daymar wat sneu voor je meisje Hier even een heftige tijd maar afgelopen maandag mijn eerste iui gehad bij dokter b een vrouw was wel ok hoor Maar heb al dagen een raar gevoelig gevoel in mijn buik herkennen jullie dit?
Hey Sandra! Was vandaag aan de poets (vriend ligt ziek in bed) en ik moest aan je denken...gewoon zomaar omdat ik me afvroeg hoe het met je gaat? Herinnerde me dat je de laatste keer dat je schreef zo gespannen was of je door moest gaan met de behandeling... Na een behandeling voel je eigenlijk altijd van alles, ik tenminste wel. Volgens mij was mijn lichaam goed in "schijn zwangeren" en als je hormonen gebruikt (bij IVF of ICSI) twijfelde ik overal aan, zowel positief als negatief. Die verrekte wachtweken ook! Wanneer mag je testen? @marjolente: hebben ze gebeld? Hoe was de opbrengst, ben zo benieuwd....hoop bij de gratie gods (ik zei de ongelovige )dat het niet is tegengevallen!
Mijn hoop was 8, mijn verwachting was 1. Het zijn er iets meer geworden. Het zijn 3 bevruchte eicelletjes geworden. 7 bleken rijp, 1 niet. Maandag horen we meer over de terugplaatsing. Spannend dus nog even Sandra welkom terug weer Balen dat de tijd zo heftig is geweest voor je. Zal duimen dat de IUI aanslaat! @sesa ja we hebben heerlijk genoten. Zijn eerst met onze overbuuf en 2 kids naar een vlindertuin geweest en vervolgens nog even gewinkeld. en zojuist nog even boodschapjes gedaan en nu lig ik weer meer dood als levend op de bank...Was stiekum toch nog iets teveel voor me... Maar goed, ik blijf eigenwijs dus luister niet altijd even goed naar mijn lijf. Morgen mooie dag om goed te luisteren en niets uit te voeren. Misschien even bij paps en mams langs, die hebben een grote tuin hihihi @ukkie "helaas" welkom bij de club. Hopelijk voel je je bij Geertgen thuis en ook op dit forum...
@Marjolente & Babyhope.. Dank je wel Heb dinsdag de eerste afspraak.. Kan/wil iemand mij iets meer vertellen wat ze dan gaan doen ?!
hoi ukkie, Je krijgt een gesprek met één van de gastvrouwen, zij nemen de gegevens met je door. Daarna ga je naar de arts en daar gaan ze voor de eerste keer je geschiedenis (zwanger worden) met je doornemen en maken een echo. Elk persoon is natuurlijk anders, maar zo ging het bij mij. Toen ik de echo kreeg bleek ook een eitje op knappen staan en heb dus zelfs nog tijdens mijn eerste afspraak een iui behandeling gehad. Dus het ging heel snel dus. Succes dinsdag. Sandra; na mijn iui had ik de hele week een aanwezig weeig gevoel in de buik, ze zijn met een buisje naar binnen gegaan. Spannend nu je voor het echie bent. Ik duim voor je. Hier mag ik 2 april weer naar dokter W. Ze wilde dat ik op dag 9 al kwam, maar ik vond dat te snel dus nu dag 12. Heb mijn eigen pas rond dag 16. Dus nu hebben we afgesproken dat ik het in de gaten houd met ovu testjes. Scheelt weer een ritje heen en weer. We willen gaan vragen of mijn cyro's twee dagen langer mogen gaan doordelen, want ik vind persoonlijk 1 dag na ontdooiing te snel en voor mijn gevoel ook kansloos. Maar ik heb mijn vragen op papier staan en neem het dan mee zodat ik ze niet vergeet te vragen. Hebben jullie trouwens nog dingen die jullie speciaal voor slikken om het innestellen te bevorderen. Of bepaalde voedingsgebeuren. Ben benieuwd.
Dank je wel lievers Fijn om te weten dat die krampen erbij horen op het moment dat ze het inspoot kwamen de krampen en nu na 5 dagen nog steeds steekjes en zo denk wat is dit zeg ,denk ben ik zo wanhopig dat ik mijn nu val alles ga in beelden Hihi Maar echt meiden rot gevoel in mijn onderbuik,ik mag 4 april testen zei dokter b vond het toch wel ff fijn de eerste keer bij een vrouw pfff o wat klinkt dit truttig en als ik iets niet ben dan is het truttig Ga er niet vanuit dat het raak is hoor probeer er niet elke dag aan te denken,maar toch meiden dit is in mijn leven mijn eerste kans op een zwangerschap
Lijkt mij ook heel spannend sandra, ik ga er maandag (blijf die dtum vasthouden) ook aan geloven... Dan komen de weken voor mij eraan. Riep gister al gekscherend dat mijn tepels gevoelig waren, maar dat komt denk ik van de pregnyl en de andere hormonenbende. Sinds we met hormonen bezig zijn zijn ze toch al gevoeliger
NOD marjolente: 8 april testdatum. Embryo wordt ws. maandag ingebracht. suzanb: testdatum 4 spril. het verlengde wachtbankje: nog niet zwanger, nod niet bekend: ftjl: divaatje: botervliegje: kriskras: mariek73: peetjo: hanied: chenelva dani: divaatje: wenonline: chevelie: suzanb: zwanger: nyncke: 17 mei 2012, Nu onder controle in het zh! cilek 5 juni 2012,onder controle in ziekenhuis monique0102: uitegerekend 23-6-12 Alexandra80: 9 juli 2012, kimmiikim: Zwanger bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012. Geboorte van een zoon. koolmees: Moeder van L.
Zo weer even flink wezen duiken. Dit is het resultaat. De data die erin stonden waren zo verouderd dat ik hem geprobeerd heb up te daten. Hoop dat jullie hem weer bijwerken