Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Ja kimmi wat super. Als het goed is nu warm in je buikkie!
    Nog met unterhose gesproken over de emmys?
    Heel veel succes....samen op t wachtbankje...

2. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    NOD:
    Alexandra80: 4 november
    kimmiikim: 8 november (tp 25-10)

Het verlengde wachtbankje:
    Nyncke: Lichte positieve test, 20 september echo
    Cilek Positieve test, maar kan het nog niet geloven
    Monique0102: positieve test, 8 november 1e echo

Nog niet zwanger, NOD niet bekend:
    ftjl: Na 6 mislukte rondes met OI nu IVF. 21-10 uitgangsecho.
    Divaatje: nov. starten we ivf 3
    Botervliegje: 19 september intake cryoterugplaatsing
    SuzanB: 19 september nieuwe afspraak
    KrisKras: 1 maand pauze i.v.m. huwelijk op 11-11-11!
    marjolente: 29 oktober 2e echo en mogelijk samenlevingsonderzoek
    Mariek73: 1 nov afpraak dr W voor plan van aanpak
    Peetjo: 18 oktober afspraak
    Hanied: tp 2 cryo's fout gegaan. Gyn heeft ze laten vallen!!:( 20-10 gesprek hierover.
    Wenonline: we gaan prikken voor IUI9 Gonal-f 150
    Milla: 1ste ronde na MK (zwanger na 2de IVF) - 8 nov intake IVF 3
    Alexandra80: 4de ICSI, zwanger van tweeling na ICSI 2 maar MK, zwanger na ICSI 3 maar vmk, 21/10 tp van 2 embryo's

ZWANGER:
    Mniekie: 22 januari
    Jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk!
    Koolmees: 28 februari 2012
    cilek:

BEVALLEN:
    Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike
    Botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011
    Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
    Babyhope: 2 juli 2011 na een zwangerschap van 42.2 weken en een 72 uurs bevalling(inleiding) bevallen van Jolisa Lyana!!
    Annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle
    mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren.

3. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    NOD:
    Alexandra80: 4 november
    kimmiikim: 8 november (tp 25-10)

Het verlengde wachtbankje:
    Nyncke: Lichte positieve test, 20 september echo
    Cilek Positieve test, maar kan het nog niet geloven
    Monique0102: positieve test, 8 november 1e echo

Nog niet zwanger, NOD niet bekend:
    ftjl: Na 6 mislukte rondes met OI nu IVF. 21-10 uitgangsecho.
    Divaatje: nov. starten we ivf 3
    Botervliegje: 19 september intake cryoterugplaatsing
    SuzanB: 19 september nieuwe afspraak
    KrisKras: 1 maand pauze i.v.m. huwelijk op 11-11-11!
    marjolente: 29 oktober 2e echo en mogelijk samenlevingsonderzoek
    Mariek73: 1 nov afpraak dr W voor plan van aanpak
    Peetjo: op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren:()
    Hanied: tp 2 cryo's fout gegaan. Gyn heeft ze laten vallen!!:( 20-10 gesprek hierover.
    Wenonline: we gaan prikken voor IUI9 Gonal-f 150
    Milla: 1ste ronde na MK (zwanger na 2de IVF) - 8 nov intake IVF 3
    Alexandra80: 4de ICSI, zwanger van tweeling na ICSI 2 maar MK, zwanger na ICSI 3 maar vmk, 21/10 tp van 2 embryo's

ZWANGER:
    Mniekie: 22 januari
    Jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk!
    Koolmees: 28 februari 2012
    cilek:

BEVALLEN:
    Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike
    Botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011
    Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
    Babyhope: 2 juli 2011 na een zwangerschap van 42.2 weken en een 72 uurs bevalling(inleiding) bevallen van Jolisa Lyana!!
    Annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle
    mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. [/QUOTE]

4. carma

carma Niet meer actief

Och peetjo kan dat zo lang duren? poeh dat is ff een tegenvaller
    Ach weet je zwanger in het late najaar/ zomer en bevallen in de winter is wel lekker hoor (niet zo heet en geen dikke pootjes als je op het laatst loopt)
    Maar positief bekijken
    En daarbij schrijf je KAN, dus het KAN ook veel eerder toch?

Is er z'n tekort aan vrouwen die eicellen doneren?

Ik wil toch ook even wat zeggen over het incident!
    Het leek mij ook een lief gebaar van haar om te zeggen dat we niet moeten wanhopen en niet om te zeggen na na nana na ik ben lekker wel zwanger
    Er zijn veel mensen die hier alleen maar meelezen en nooit schrijven maar iedereen heeft het recht hier te schrijven
    Ik snap dat de hormonen soms in de weg zitten (heb ik ook last van hoor) maar ik zou wel willen dat we elkaar op dit topic met respect blijven behandelen
    Ik zit er al een aardige tijd op, en heb best wat dingen meegemaakt op een aantal topics, maar niks waar we niet uit zijn gekomen
    Daarbij als ik persoonlijk ergens een probleem mee heb stuur ik die persoon een pb en doe ik dat niet openlijk hier op het topic, dat is wel zo netjes.
    Ik hoop dat we weer ouderweds gezellig verder kunnen nu en aan alle kanten een beetje rekening houden met gevoelens.

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Kim, wat goed van beide embryo's goed ontdooid. En nu maar hopen, duimen en bibberen op het wachtbankje. Wij hopen en duimen met je mee!

@Peetjo, wat vervelend dat het zo lang kan duren voordat er een match is.. knuffel voor lange wachttijd alvast!

@Mariek, nog maar 1 week en dan weer afspraak bij Geertgen! Hoe goed is dat.. en dan maar hopen dat jullie voor IUI mogen. Laat je in dat geval emmy nog even in de vriezer zitten?

Trouwens, volgens mij heb ik het al een keer gevraagd, maar is het invriesbeleid nu ook anders (bij IVF en ICSI) omdat de bevruchtingen in Duitsland plaatsvinden? Weet iemand dat?

6. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Jaaaaa ben het met je eens, Mariek! En weet je wat ook nog, de één gaat zelfs op zoek naar allerlei succeservaringen om hoop uit te putten en dan zijn dit soort verhalen, bij onze kliniek notabene, superfijn om te horen. Terwijl de ander liever de oren en ogen dicht houdt en hard gaat zingen zodat het niet binnenkomt bij wijze van. Ik had allebei mijn momenten... Volgens mij probeerde Sanneke die eerste groep aan te spreken met alle goede bedoelingen... En zij heeft óók die nare mmm meegemaakt, dus... Ik kan 'zwangerverhalen' vaak beter hebben van mensen die weten van de wanhoop en het verdriet. En wow, het geeft mij toch ook wel weer hoop, hoor, dat verhaal.
    Het blijft gewoon moeilijk he... Ik heb soms ook het gevoel dat ik iets wil doen voor de meiden die met de 1e bezig zijn. Hoop geven is eigenlijk het enige dat voor de hand ligt. Maar vaak is luisteren en begrijpen ook al erg fijn...

7. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Oh ja: ei 16 mm, 'laagje' 6,7 mm. Morgen Pregnyl zetten bij posi test (anders donderdag) en dan maandag (of dinsdag) tp in Genk als er een embryo goed ontdooit :D:D:D

Mochten er geen goede emmy's ontdooien dan mag ik volgende week beginnen met Deca. Weten jullie in het kort hoe IVF (ICSI) nu gaat met Dusseldorf?

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Spannend Botervliegje!! Ook voor jou dus weer hard duimen!

9. carma

carma Niet meer actief

MMM jessie ik denk dat we eerst voor de cryo gaan en hopelijk nog deze maand en in eigen cyclus
    Als het goed is dan heb ik op 1 nov nog geen eisprong gehad die is pas op z'n vroegst halverwegen die week
    Misschien kan het dus nog, duim duim duim
    Als dat zo is gaat hij deze maand bij mama in de buik hahaha

Ik hoop dat we daarna door kunnen met IUI maar dan moet eerst hubby z'n spulletje onderzocht worden en die is er helaas niet bij 1 nov want die moet naar het buitenland
    Dan starten we of met de 5de IUI of met de laatse ICSI in januari denk ik.
    December haalt niet zo veel uit met alle feestdagen enz

10. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    @botervliegje spannend, succes met wachten, ik ga voor je duimen.

11. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    @Mariek:
    Ja kan idd zolang duren, terwijl we al 4 maanden daar bezig zijn. Het kan vast niet, maar had ons dan gelijk op die lijst gezet:(.
    Dr. W. Had het over een wachtlijst van 6 maanden, maar hij moest het precies even aan Dr. R. vragen. Ik krijg het vanavond telefonisch te horen als het goed is, ben benieuwd. Hopelijk gaat het meevallen want na 4 jaar in de mmm is nog een half jaar wachten best lang vind ik zelf.
    Ik duim voor je mee dat het deze maand nog lukt bij jou!

@Jessie: Dank je wel voor de knuffel!

@ botervliegje: Ik duim voor je!

12. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Mariek helemaal mee eens! Respect is zo belangrijk.

Peetjo jeetje zeg wat balen. Weer wachten :(. Hopelijk telefoontje met goed nieuws. Sterkte meis

Botervliegje....spannend weer! Wat wil je weten allemaal...heb het net allemaal achter de rug, nu in wachtweken...

Kimmikim vertel eens hoe was het?

Mariek ik hoop dat het kan de cryo volgende maand, ik ga duimen.
    Hoe is het met de kilootjes?
    IUI zou wel heeeeeel fijn zijn!

13. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Ik heb met Sanneke via PB contact gehad, hierin aangegeven dat het niet door haar komt hoe ik reageerde. Ook dat ik hoop dat mijn reactie er niet voor zorgt dat ze niets meer wil schrijven.

Ik vind het wel storend dat ik niet hier een mening kan geven. Naar mijn idee heb ik niemand zwart gemaakt of geschaad en heb ik Sanneke met respect behandeld.

Volgende keer zal ik bij een "down"dag niet meer mijn mening vertolken....

14. ramram

ramram Nieuw lid

17 mei 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    hai meiden,
    ik lees eigenlijk al best een tijdje met jullie mee...Ik zal even mijn 'verhaal' vertellen. ik ben ook al jaren bezig om zwanger te raken. Wel van nr 2 dus ik ben al gezegend met een gezond kindje, maar dat maakt het (voor mij iig) niet minder erg.... Ik ben na mijn bevalling zwanger geraakt na ongeveer 13 maanden dit is misgegaan met 11 weken. Dit na een tweede echo, de eerste was goed met kloppend hartje....hele zware klap was dit....Nadien niet meer zwanger geraakt, de miskraam is in januari 2009 geweest en sindsdien niks meer...Heb in het zkh gelopen daar 7 iui's gehad (en nog 2 afgebroken) en in het geertgen inmiddels ook 3 iui's gehad (en ook nog 1 afgebroken) dus de teller staat op 10. We moeten nu over op IVF. We hebben sinds mei even een pauze(nouja niet helemaal natuurlijk zelf aan de klus maar ik bedoel wbt de mmm)....ga na deze ronde het geertgen weer bellen dat we het traject in werking zetten. Spannende tijden dus......
    Ik hoop dat jullie het goed vinden dat ik met jullie mee schrijf....

ik wil iedereen verder succes wensen met alle onderzoeken, terugplaatsingen, zwangerschappen enz.....

15. Monique0102

Monique0102 Actief lid

23 jul 2011
    108
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Beek en Donk
    @Kim: Ik ben heel erg benieuwd hoe het is gegaan. Wat wel leuk is, jij hebt hopelijk 8 november goed nieuws en ik heb 8 november mijn 1e echo bij Dr W.

@Botervliegje: Heel veel succes de komende weken.

16. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marjolente- waarom zou jij niet je mening kunnen zeggen op een forum?? Dat kan wel, maar andere willen daar hun mening weer over zeggen dus je kunt verwachten dat als mensen het niet met je eens zijn hierop reageren! Maar Dìt betekent toch niet dat jij je mening niet kan zeggen? Juist wel! En als jij dit vind, dan is dat toch prima?? Dat mag heus wel! En k vind dat je lekker je mening moet blijven geven! Anders word t ook zo saai ;) nee hòor meid niet druk maken met wat andere vinden of denken! Forum is vrij voor iedereen zn mening!! Dus ook voor die van jou!! ;) *knuf*

Jaa het was goed gegaan! Was in mn eentje, stond maar 1 cryo tp op het blaadje, maar k zei huh? K mocht er 2? Anders zou k t rietje met 1 cryo hebben gekozen! Nou na 40 min wachten had k de tp en k had dr W daar was k al helemaal gelukkig mee! Hij zei dat ie er allemaal goed bij kon, en dat ie wel verwacht/hoopt dat k zwanger zal raken! ;) dus k zo; haha ja dat zei u de vorige x ook! Mr k hoop dat u m goed heeft ingestraald! ;) dus nu is het idd wachten... Moet zeggen; gistere was k mn tp al weer vergeten! Dus dat gaat de goeie kant op..! Nu moet k echt mn bed uitgaan om te werken! :p pfff en mn bedje die ligt me toch lekker warm!!! :eek:

17. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oohw ja; uiteindelijk zijn er wel gewoon 2 terug geplaatst hoor;) en de embryoloog had t er over dat 1Vd 2 embryo's zich alweer had gedeelt nadat ze uit de vriezer zijn gekomen! Dus nu is het maar afwachten!! :)

18. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Kimmikim whoei wat goed! En fijn dat een embryo al was gaan delen. Nu broeden maar! Ja dr W is gewoon heel fijn. Ik had heel erg last van opgeblazen buik toen ik de tp had, zegt ie dat ik maar veel scheten moest laten hahaha :D

Marjolente waarom reageer je zo? Niemand zegt dat je hier je mening niet mag en kan uiten. Maar een mening is niet iedereen het altijd mee eens.
    Daar kan toch ook over gesproken worden. Zoals ik eerder schreef begrijp ik je gevoel alleen ik had dat gevoel niet bij sanneke haar bericht. Wel goed dat je met haar erover contact hebt gehad.

19. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ramram, tuurlijk welkom hier!
    Balen dat t ineens allemaal niet meer zo gaat zoals t zou moeten gaan..! Maar k hoop dat de ivf uiteindelijk jullie uitkomst bied! Weten ze hoe t komt dat t niet meer lukt?? Naja k hoop dat t jullie gauw mag lukken!!

20. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    @kimkim, ik vind inderdaad dat je een mening mag geven, maar blijkbaar wordt het niet gewaardeerd. Ik weet wel dat ik in het vervolg mijn ongezouten mening even zout, peper en bakvocht meegeef, en niet meer op een downdag ga geven ;)

@alexandra Ik reageer zo omdat ik respectloos genoemd word. Ik maak mijn gevoel kenbaar, misschien op een "botte boer" methode, maar zo voelde het vooor mij op dat moment het beste. Vervolgens is het een "incident" en had ik het niet mogen zeggen in het openbaar, maar moet ik het doen "in een achterafstraatje (pb)". Sorry zo ben ik niet. Ik houd van open en eerlijk, dan weet je tenminste wat je aan elkaar hebt.

Deel Deze Pagina