Ukkie *thumb up* alleen maar goed dat je het hebt verteld. Als ik vanuit mezelf mag spreken maakt dat het leven een stuk makkelijker! Spannend volgende week weer Ga duimen voor je dat je geen medicijnen hoeft... *denkt ineens na, hmmmm samenlevingsonderzoek oooooh ja die moesten wij ook nog eens hebben LOL *
@sesa Komt goed, verwacht niet dat het zoveel "pijn" doet als bij de punctie... We zien het morgen wel. hoop wel dat ze nog even tijd kunnen maken om even goed te kijken, voel mijn eierstokken volgens mij nog een beetje
Sus6 vandaag marjolente. op naar een mooie tp en een warm bedje met veel lijm aan de binnenkant Ik mag straks ook weer om 14.00 Vanmorgen echt een hele kwak slijm, goed teken dus Ik ben heel benieuwd, hoop zo op vrijdag. Zaterdag moet ik werken, dus dan kan het pas maandag duim duim duim
Marjolente ik zal voor je duimen. Hoor Mariek ook aan jou word gedacht ,ik moest vanmorgen ineens heel sterk denken aan kriskras hoe zou het met haar zijn Sesa ik heb al ongesteldheids krampen hoor hoe voel jij je?
@Sandra, ik moet ook ongesteld worden Ik ben niet zwanger iig. Ik zal het maandag ofzo worden. Ik voel me wel een beetje verdietig vandag, ff een dipdag. Wanneer lukt het bij mij nou eens. Hoeveel geduld moet ik nog hebben?
Sesa maar het is jou testdatum toch nog niet dat is toch pas de 4de april Dan kan je nog niet zeggen of je wel of niet zwanger bent Mijn motto GEEN BLOED GEEFT MOED.
Hè moppies Marjo nog een half uurtje meid. Ennuh de tp voel je niks van ja een beetje koud in de bm. Houd hem vast hè Mariek jij heel veel succes meid hopelijk vrijdag zullen we dan alsnog samen mogen zwangeren Sesa geef de moed niet op meid, idd je bent zwanger tot het tegendeel is bewezen. Ukkie. Wij zijn altijd heel open geweest over de mmm iedereen leefde helemaal mee @hier dag 4van de utro plakspul bah. Hahaha Kan bijna niet wachten tot vrijdag ik mag om 9uur bellen hoe ze zijn ontdooid. Ik vroeg aan dr r. Hoeveel kans dat het goed ontdooid hij zegt 60% nou hou het maar op 80% tegenwoordig. Kans op zwangerschap 15% bij 2 30% maar ja zei hij kijk*keek naar jolisa* hahaha
na lange tijd leest ik weer allemaal goed nieuws hier meiden kom op..ik wens alle dames heel veel succes met zwanger worden .....
ik ben er weer Helaas niet vrijdag, de folikel was nu 14mm en het bm slijmvlies 8,6 Volgens dr M komt dat omdat als je start met de cetrotide deze de groei even iets kan tegenhouden Nu vrijdag weer teru (maar goed dat ik in de buurt woon ) om 13. 50 bij dr C Deze is zaterdag voor het laatst huil huil Er lopen al wel wat mensen stage zeg maar om te kijken of er een klik is zodat ze een nieuwe aan kunnen nemen Maar er is nog geen nieuwe dus
Hey sesa ik voel het ook hoor dat ik ongi ga worden heb alle verschijnselen mooi kut pfff sorry Maar wie weet moeten we ons ff vast houden aan mariek haar kreet geen bloed geeft moed hahaah en wie weet volgende keer samen we lopen gelijk meis Mariek zeker fijn dat je om de hoek woont hoor
Sesa en Sandra, nu is het mijn tijd om weer voor jullie te gaan duimen!. Er is bij ons een blastocyst geplaatst. Een embryo deelde niet goed en eentje was nog een twijfelgeval. Daar kijken ze morgen nog een keer na en dan wordt hij wellicht morgen nog ingevroren. Dit krijgen we uiterlijk vrijdag te horen...
Ik heb nog een vraagje. Ik heb best wel last van een bepaald druk gevoel van onderen. Zeg maar alsof je een broek aan hebt die te krap zit. Ook met toiletgang (beiden) zit het niet goed. Links bij mijn eierstok voel ik soms steken. Nu was dit wel de kant waarom vriendlief moest drukken om de punctie makkelijker te laten verlopen. Dit zei ik vanmiddag tegen Dr. C. maar heb er niet echt een duidelijk antwoord op gekregen of dit normaal is. Had het idee dat ze het een beetje wegwuifde namelijk. Is dit normaal en wanneer zou het ongeveer over kunnen zijn?
Marjo ik heb 7dagen pijn gehad vooral s'nachts in bed als ik moest omdraaien haha. Het is toch een open wond hè. Pak anders een paracetamol als het te erg word. En veel drinken en rusten om geen overstimulatie te krijgen meid. Mariek maar geef niet op idd. Je ei komt eraan haha Marjo blastocyst. Is toppie. Toppie Dames bijna iedereen zit nu op het wachtbankje of niet? Ik zeg babyboom geertgen
@marjolente, ik duim weer mee voor jou!! @Sandra, we lopen gelijk nu tenzij jouw cyclus langer of korter is dan die van mij. Hoelang is hij bij jouw?Bij mijn verschild het van 28-35 dagen.Delaatste maanden was het 30.
hoi ik heb een vraagje ik heb een pijn in de buik, net of ik ongesteld ga worden. Maar dat is toch nog te vroeg, wat kan dit zijn??
Sesa ja we lopen inderdaad gelijk ik heb een cyclus van 28 dagen Ik heb nog steeds ongesteldheids krampen zou het zo normaal volgende week woensdag worden Doe jij ook iui in een eigen cyclus of gebruik je hormonen erbij? Ik wilde graag zonder hormonen en ze zagen mijn eitje mooi zitten tijdens de iui was precies op tijd ik voel ook duidelijk aan de buikpijn dat mijn eisprong er is dat is wel erg fijn,probeer er niet teveel mee bezig tezijn maar gaat toch ongemerkt hoor was de net mega misselijk ,maar denk dat dat komt om dat ik nog niet gegeten heb Dus duik nu toch maar ff de keuken in heb zin in frietjes hahah