wij gebruiken hormonen en heb mijn eisprong heel erg gevoeld, het waren er dan ook drie die sprongen. Maar we hebben geen iui of iets dergelijks gehad, wij moeten zelf klussen omdat het zaad van mijn man van uitstekende kwaliteit is. Het enige wat ik zie bij symptomen voor innesteling is de buikpijn die lijkt op menstruatie pijn, maar zou dat mijn buikpijn verklaren. Ik weet het niet meer moet nog wachten tot 9 april en dan mag ik pas testen.
@Sandra, ik doe ook IUI in eigen cyclus. Ik gebruik wel pregnyl omdat ik dat zelf prettiger vind. Ongemerkt ben je er toch dagelijks mee bezig he? @Knuffeltje, de buikpijn kan vanalles zijn. Vrouwen hebben nu eenmaal vaak buikpijn haha, gewoon afwachten maar.
Sesa wat is dat voor hormoon heb je dan meer kans? Ben een beetje bang voor hormonen inverband meerlingen heb een versleten ruggewervel probeer zoveel mogelijk te sporten om mijn rug goed tehouden maar ben 5 kilo aangekomen door dat ik ben gestopt met het roken en dit geeft al behoorlijk meer pijn,had daar altijd morfine voor maar daar ben ik uiteraard mee gestopt soms wel janken hoor sterf soms gewoon van de pijn zeg niks tegen mijn mannetje die houd ze hart al vast als ik ooit zwanger zal worden Ben wel nieuwsgierig ik heb niet meer zoveel tijd gezien mijn leeftijd dus doe er alles aan om zo gezond mogelijk te leven Moet zeggen voel mijn vandaag ook minder hoor beetje depri gevoel Ach mrg nieuwe dag zal het wel iets beter zijn hoop ik Mijn lichaam is ff de weg kwijt voel van alles
Sesa ben je al ongi geworden?? of is er nog niks Babyhope suc6 vandaag met de tp Ik mag om 13.50 weer even met de benen wijd Zo te voelen is er veel te doen daaronder, ik heb het idee dat ik op ploffen sta bah bah We zullen zien
Jaaaa alle 2 goed ontdooid om half 2 de terug plaatsing. Mariek heel veel succes meid. Ik denk aan je! De rest van de meiden dikke knuffel. En toi toi toi
Hoi, Babyhope, joehoe vandaag mag je weer broeden, spannend hoor. Marieke: succes en misschien morgen iui. Sandra: ik duim enorm voor je. Hier moest ik maandag naar dokter W, op dag 12 omdat mijn ei vaak pas op dag 16 is dus vond ik het dan vroeg genoeg, hahah. Maar nu verlies ik telkens veel slijm en voel het één en ander. Dus ik denk dat de ei er eerder aan komt. Heb gg gebeld en mag vanmiddag om 15:30 uur komen bij dokter R. Heb hem nog nooit gehad, dus ik ben benieuwd.
Dat is juist de ellende damyar, morgen kan het niet omdat ik moet werken van 10.30 tot 14.30 in amsterdam Dus dan moet het of heeeel vroeg of aan het eind van de dag rondhalf 5 Hubby is gewoon thuis dus die kan wel leveren van te voren Morgen openhuizen dag voor ons huis
Marieke, oke dat is even klote, maar ze zijn morgen toch de hele dag open, dan moet het toch te regelen zijn. Kun je anders niet later beginnen met werken? Is dat dan een optie???
Nee helaas niet, dit is een stage bij mijn nieuwe baas, hij betaald de opleiding Binnekort praktijkexamen en dan ben ik gediplomeerd evenemtenbeveiliger Ook wel een hele leuke werkdag bij endemol in amsterdam bij tv opnames Nu heb ik de mazel dat ik spul spuit dat mijn ei niet kan springen dus ik hoop dat het dan maandag kan (zaterdag of zondag pregnyl) Niet dat ik dan met een folikel van 30mm loop hahaha We zullen zien vanmiddag
Jo jo meiden ik ben bezitster van 2 compacte blastocyst emmy's. Kans op zwangerschap ongeveer 55%. Gezien mijn verleden en gezien de 2 emmy's. Dus huppa ff broeden hier xxxx Mariek damyar hoe is het gegaan?
Eitje was bijna 13 mm en dat op dag 9. ( dat is al groot voor mij) Maandag terug en dan wordt er gekeken wanneer ik pregnyl moet zetten ( was aanwezig volgens dokter R). De vorige keer was er een cyro niet goed ontdooit hoorde ik vandaag dus ik heb er nog maar 3.:x Nu wil ik dat ze verder gaan delen dan 1 dag zoals dat afgelopen keer gebeurde. Nu hebben we afgesproken dat ze alle drie worden ontdooit en dat de embryloog ze gaat volgen en de beste twee worden dan teruggeplaatst wanneer de embryoloog denkt dat het het beste is. Vind het dus rete spannend want als het niet lukt dan moet ik beginnen met ivf 2. Pfff wil daar nog even niet aan denken zeg. Babyhope wauw wat een kans zeg, ben wel een beetje jaloers hoor. Nou lekker broeden en hopen dat je 9 april gewoon knal posi test. Ik duim. Marieke hoe is het bij jou?
Maandag iui!!! gelukkig folikel was nu 15mm bij 19 mm (17 gemiddeld) dus nu vanavond en morgen nog cetrotide spuiten en morgenvroeg gonal f en dan zondag ochtend 10.000 pregnyl Maandag om 13.40 iui
ooooohhhhh wat een spannende tijd, mijn duimen draaien overuren. Ik hoop om mooie roze berichten volgende week incl. mijn eigen goed nieuws. duim duim duim duim
Babyhope vandaag tp en dan 8 april al testen?? dat is wel vroeg toch Is toch 14 dgn na tp Damyar ik ben benieuwd Ik ga ook iedere keer zo hard nu met de droei van het folikel Hoop dat er 2 mooie cryo's overblijven Hier weer exact hetzelfde schema als vorige ronde 18de testen (16dgn na iui) ongi is dan de 17de weer als het komt Voor die tijd hoef ik ook niet te testen kan misschien tempen dat werkte ook goed.
Hey babyhope dan mogen we tegelijk testen! Spannend hoor!!! Ik ben vandaag een beetje stout geweest vrees ik. wel rustig aan gedaan maar denk dat ik vandaag iets teveel heb gelopen. Nog net geen paracetamol nodig gehad (pijn is nog te verdragen) maar gewoon wat steekjes. Daarbij komt dat ik op dit moment continue het gevoel heb dat ik moet plassen en zit ik dan op het toilet dan komt er een miniplasje uit (en kleine meisjes plasje zeg maar) en de andere kant wil al helemaal niet lekker gaan. Ga denk ik maar een dekbedje in de keuken neerleggen en een tuinslang ernaast leggen. dan hoef ik echt niets meer te doen Ach we zien het wel hoe alles verloopt Mariek werkse morgen. wat wordt er opgenomen? dan weet ik waar we heen kunnen
Wauw wat een goed nieuws allemaal vandaag. Mariek ik had cryo's die ingevroren waren op dag 4 en afgelopen zondag moest ik als dag 0 beschouwen, ik heb ook geen pregnyl of zo gehad. En dan is 8 april dag 14 Ik mocht op die dag testen van dr r. Maar ook wat later hahaha. Heb wel wat krampjes nu ben benieuwd bij jolie ging het precies zo. Alleen toen kon ik rustig liggen en nu niet haha. Damyar geertgen zei tegen mij dat de kans op zwangerschap 15% was. Genk zegt met 1 blastocyst. Is het zo'n 35% met 2 heb je 50%. Maar aangezien bij ons toen de eerste tp was gelukt gaf ze ons 55%. Marjo ja zelfde dag Ik hou het voor mezelf zo rond de 12e maar waag er wel eentje de 8ste haha
Jeetje meiden wat spannend weer voor iedereen!!! Ik lees mee hoor!! Ooew babyhope, k vind dat heftig wat ze zeggen!! 55% kans!! als het niet raak is is de teleurstelling zo groot... Als k kou was zou ik er nu dus van uit gaan dat het raak zou zijn... Terwijl dat helemaal nog niet hoeft!! Tegen mij zeiden ze dat ook, veel kans, jonge meid, mooie kwaliteit embryo'tjes/cryo'tjes... En geen 1x zwanger van de ivf. Maar goed we blijven duimen...! Meiden echt hoor het word echt tijd dat er een aantal hele mooie posi testen komen!! K duim zo onwijs hard voor julllie!!! Even ego... Pittige drukke week gehad, met een hoop stress!! Ik begon te bloeden en dacht dus echt dat t mis was!! volgende dag een spoed echo gehad!! Gelukkig zat ie er nog!! En t hartje klopte! Er zat wel bloed in mn baarmoeder maar niet bij de baby!! Gelukkig was alles dus goed, maar schrikken is dat wel zeg...! Verder heb k nu afgelopen nacht voor de laatste nacht in ons appartement geslapen..! we gaan verhuizen! Vandaar ook die drukte deze week. No 3maandjes weer terug naar mn mams met manlief, en dan is ons huis klaar en gaan we naar ons huissie!! Ik heb er zin aan!! Nou lady's, fijn weekendje allen en succes met alles!!! Pfff rete spannend weer
Kim, wat schrikken. Herkenbaar. Ik heb ongeveer dertien weken lang bloedingen gehad. Vreselijk slopend.. Maar steeds was alles goed en beeb doet het (nu 18w en 3d) nog goed. Maar herken je angst. Succes met verhuizen!