Kimmi wat schrikken zeg! Gelukkig was alles goed met de beeb En bij jolie gaven ze ons 30% en ik merkte toen niks geloofde er ook niet in maar was toch gelukt. Terwijl ik het niet had verwacht. Ik ga er nu ook niet vanuit ik zie het wel het is geen must snap je. Het zou leuk zijn maar zo niet gaan we lekker genieten van jolisa en over 2 jaar of zo kijken we verder xxxx
@Kim, dat is schrikken zeg! Gelukkig zit beeb nog veilig in je buikje! @Babyhope, oh spannend zeg, ik duim duim duim.. @Mariek, veel succes morgen met IUI! @Damyar, klinkt als goed plan maar ook wel erg spannend. Ik hoop dat je TP hebt van 2 mooie embryo's komende week! @Andere dames, knuffel, zwaai en duim!
@ Babyhope, wat een goed nieuws, lekker broeden meid! @Sandra, ik gebruim pregnyl om dat de IUI dan beter te plannen is voor mij. De LH-testen geven het vaak niet goed aan. vandaar. @mariek, veel suc6 met de IUI maandag @All, de migraine is begonnen en nu moet iik vanmiddag naar een vrijgezellenfeest en daarna stappen. IK heb zo geen zin....
Hier ook hoofdpijn vandaag zomaar ineens en koud ik krijg het niet warm. Lig nu op bed onder de deken en heb het ijs koud haha
oo, wat een goed nieuws overal, en spannende tijden natuurlijk. Veel succes allemaal en ik duim voor iedereen mee. 55% das echt veel kans, super spannend zeg!! Binnekoprt allemaal positieve testen en mooie roze wolken. Ego: Ik ben echt zenuwachtig. Moet volgende week vrijdag voor een echo en dan? geen idee hahaha Wat voor medicijnen krijg ik dan? hoe lang duurd het dan nog voor een tp? geen idee allemaal en dat maakt het nog spannender whaaa. de zaadjes en eitjes zijn wel al in duitsland geweest vorige week dus dat is mooi nieuws. Deze menstruatie is niet zo heftig, maar heb wel al 3 dagen buikpijn/krampen dat heb ik meestal niet. pff hopelijk stopt het snel nu ik vanaf vandaag weer 3 estradiol moet.
@ Babyhope.. Spannend meid we duimen allemaal voor je mee ! @mariek... Succes meid! Ik heb maandag om 13:40 weer een afspraak staan, zaadonderzoek en inwendige echo.. Zie er best een beetje tegenop.. Vriendlief gaat mee maar moet die bij de echo zitten kijken of hoe hadden jullie dit ?
@ukkie87Ik denk dat dat is wat je zelf wil. Vriendlief wilde aanvankelijk overal bij zijn, maar op een gegeven moment ben ik alleen gegaan naar de inwendige echo's. Bij de laatste heb ik overigens wel geroepen dat ik hem erbij wilde hebben, maar dat had te maken dat er ook gesproken werd over de punctie die ik moest gaan doen. Dat verhaal wilde ik niet alleen aanhoren. Verder zag hij de echo's wel als ik de foto's kreeg @kim dat was schrikken, gelukkig is alles goed... @peetje over je heen laten komen en per keer zien wat er gebeurd. Wij kunnen nu wel zeggen je krijgt clomid, maar misschien krijg je wel gelijk Gonal-f of iets anders. Ik weet dat het heel moeilijk is, maar het is op die manier wel beter te overzien (vind ik). @Mariek, hoe was het vandaag? Hebbie hard gewerkt ? Wie heb je allemaal gezien. @babyhope in bed moet je niet op zp zitten hoor, daar hoor je te slapen Hopelijk word je niet ziek! @andere meiden ik ben jullie niet vergeten hoor, maar weet even niet wat ik moet zeggen tegen jullie @ego hier gaat het al iets beter, let er vanaf gisteren op dat ik echt anderhalf liter water druk en daarnaast gewoon gezond blijf eten (lees pieker me suf als ik de etiketten lees in de supermarkt ) en drink gewoon daarnaast nog lekkere dingen
Marjo haha nee jolisa moest slapen en was moeilijk aan het doen dus legde haar lekker bij mij. En ik was op mijn tel hoofdpijn was net zo snel weg als hij er was haha. Maar blijf het wel koud houden. Hahaha ik zit aan de bolognese. Chips heb al de chocolade cake gemaakt lekker glaasje cola erbij hmmm lekker verwennen.
heerlijk gewerkt marjo, geen bners gezien (vrij op zaterdag) maar wel een rondleiding gehad in de gtst studio's Echt een jeugddroom hahaha, voelde me net een klein kind in een snoepkast Ik volg deze serie al vanaf het begin. Moet de 13de weer en dat is op een vrijdag dus dan zal ik er wel de nodige tegen het lijf lopen Vandaag hier pregnyl zetten om een uur of 12 en dan morgen gaan we er weer voor We hebben hier wel afgesproken dat we (als deze niet lukt) een maandje pauze houden ivm vakantie Het word dan allemaal erg kortdag en ik heb geen zin om met alle bijverschijnselen van pregyl het vliegtuig in te stappen Een hormoonvrije vakantie dus En afhankelijk van de zaadjes van mijn man deze keer besluiten we waar we na de vakantie mee verder gaan, iui of cryo tp Ukkie dan moet jij denk ik bij dr R, want ik mag om dezelfde tijd We gaan elkaar zien dus, leuk Niet zenuwachtig zijn hoor meis het zal allemaal wel los lopen Je zal mijn man en mij niet over hetlijf zien denk ik hahaha Grote stevige man en vrouw alle 2 donker kort haar (ik roodachtig) en ik heb een bril. toi toi toi alvast Babyhope is de hoofdpijn weer weg nu? Majolente goed bezig meis. nog even en dan weet je of het gelukt is Sesa jou migraine ook weg nu en was het feesie nog gezellig? Damyar wanneer weet jij iets over de cryo's?? ik duim voor je meis Vandaag er maar even lekker op uit de frisse lucht in fijne dag allemaal xxx
Wauw mariek cool gtst set. Had je mij niet mee kunnen nemen whahaha zie je het al voor je Heel erg veel succes met de pregnyl en ik ga flink zitten duimen moppie. Ja zo gek ik kreeg in een keer knallende hoofdpijn en ijskoud, en die was ook zo plotseling weer over? De kou niet ik blijf het koud hebben haha
Ja het is ook koud, ik heb het ook de hele dag door koud Misschien door alle hormonsters in het lijf.
Ik weet niet. Heb tot nu toe geen last van de utro en estradiol. Ik merk ook niet dat ik wat slik zeg maar haha
Ik voorheen ook niet maar sinds ik zo ben afgevallen wel Ik heb ook nog nooit zo veel slijmerige afscheiding gehad als afgelopen 2x Als je lijf veranders veranders de rest mee denk ik hahaha
Whahaha gekkie. En hoe zag het eruit op de set? Is het groot of klein met een stadje bijvoorbeeld de koning of de rozenboom. Want dat lijkt echt echt allemaal hè
Het is echt klein. Een straatje zeg maar met links en rechts kleine ruimtes (kamers) Trappen en gangen die nergens heen gaan. super leuk om te zien ze moeten daar rondleidingen gaan doen in het weekend, kunnen ze leuk geld mee verdienen denk ik
Mariek, Ik lees al dat je volgende keer foto's moet maken hoor Stel het voor trouwens dat er groepen rondgeleid zouden kunnen worden onder jouw beheer Babyhope en ik gaan wel met je mee. Ik beloof alleen niet dat ik van de lekkertjes afblijf Ik vind trouwens wel dat er om je heen te kijken was hoor En als hubbie net zoals is als jou, dan wordt het moeilijk in de wachtkamer om jullie te vinden
super leuk zeg op de set kijken van gtst, er zijn vast heel veel jaloerse meiden haha Idd volgende keer foto's maken (en met ons delen), of mag dat niet... Ik had het van de week trouwens ook heel koud, en kon het maar niet warm krijgen. het was natuurlijk ook ineens een stuk kouder buiten.
Het feestje was gezellig, het werd alleen afgebroken omdat mijn zoontje een infectie heeft gekregen aan zijn voet. Hij ligt nu opgenomen in het ziekenhuis. Het gaat vandaag al iets beter,hij had een heel rood onderbeen en een rode streep naar zijn lies.
Oe dat is niet goed die rode streep, limfbaanontsteking (of zoiets met limfbaan in ieder geval) Mijn man heeft het ook gehad en daarmee in het ziekenhuis gelegen. Antibiotica via infuus en toen werd het snel beter Sterkte voor je mannetje xxx