Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sesa

sesa Niet meer actief

@All, bedankt voor je lieve reacties. Het gaat een stuk beter. Hij krijgt hoge doseringen augmentin(3300 mg per dag). Waarschijnlijk morgen of overmorgen mag hij met ontslag. Gelukkig werk ik 4 verdiepingen lager dan de kinderafdeling.

2. Damyar

Damyar Niet meer actief

hier ook minder nieuws.

eitje is weg, wel een nieuw eitje van 11 mm. Baarmoederslijm 6 mm. Wel loop ik nu met de vorige maand precies hetzelfde, toen ook op dag 12 een eitje van 11 mm. Nu donderdagavond terug bij dokter W.
    Ze zijn met Pasen open voor tp, maar ze kon me nog niet 100% beloven dat ze maandag ook dooien. Volgens assisent is het wel voorgaande jaren gebeurt. Dokter B zei dat ze hoopt dat ik donderdag een mooi groot eitje hebt en gezien vorige cyclus heeft ze daar wel vertrouwen in en wil ze proberen dat als ze maandag dooien dat ik vrijdag pregnyl moet zetten en dat ik dan nog iets erbij moet spuiten om vroegtijdige eisprong te voorkomen. Indien ze maandag niet dooien en alleen tp doen dan is hun voorstel om iui te doen. Moet zeggen dat het me wel allemaal teveel werd, heb flink zitten janken, maar wel pas in de auto.

Marieke knuffels voor jouw, begrijp je reactie ook al moet je eigenlijk positief zijn en denken dat er maar 1 zaadcel voldoende kan zijn. Ik duim toch voor je. Knuffels knuffels en knuffels.

3. carma

carma Niet meer actief

Ach lieverd wat balen zeg. maar het komt vast goed volgende week en je krijgt gewoon een mooie tp
    Voor jou ook knuffels knuffels knuffels

Ja idd pos denken maar ja ik ben ook realistisch en weet wat dr B heeft gezegt
    Onze dochter is verwekt met 600.000 en dat is ook weinig maar 500.000 minder is wel erg weinig
    temp is trouwens idd omhoog nu, gisteravond en vanmorgen 36,6 en net 37,2 net als vorige maand
    het ei is dus vanmorgen tussen 7 en 13.40 gesprongen en ik denk dat het zo rond 11.00/ 11.30 is geweest omdat ik toen echt kramp heb gehad
    We zullen zien, als de temp rond de 15/16de weer omlaag is dan weten we genoeg
    En dan op naar mijn eskimotje
    Moet nog wel even een afspraak maken om de pil te vragen en te vragen met hoeveel blauwe pilletjes ik dan moet starten asl ik ongi ben
    Ik heb er nog genoeg

4. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    mariek wat balen zeg, maar ik blijf duimen want je weet het je hebt maar 1 zaadje nodig. dus wie weet.

5. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Hallo allemaal,

Ik heb vluchtig over de pagina's heen gelezen. Ik kom bijna niet meer op het forum, ook niet op andere forums. Mijn burn out eist zijn tol en ik heb nog niet echt stil kunnen staan bij de verwerking van onze droom. Misschien kom ik daar later aan toe. Vanaf morgen ga ik voor het eerst koffie drinken op mijn werk met directe collega's. Ik ben al vanaf december niet meer op mijn werk geweest dus het wordt een grote stap. Ik maak elke keer twee stapjes vooruit, eentje terug, maar langzaam voel ik me een beetje opknappen.

Voor alle meiden hier, ik wens jullie een prachtig wondertje toe!! In de afgelopen jaren heeft dit forum me enorm gesteund en vooral de meiden hier. Nogmaals enorm bedankt, en dat ik hier niet meer kom..wil niet zeggen dat ik jullie ben vergeten, want vergeten zal ik jullie nooit!

Groetjes KrisKras.

NOD
    suzanb: testdatum 4 april.
    Sesa: testdatum: 4 april
    chevelie :test datum 6 april
    marjolente: 8 april testdatum. Embryo wordt woensdag ingebracht.
    Knuffeltje: testdatum 9 april.

het verlengde wachtbankje:

nog niet zwanger, nod niet bekend:
    mariek73: cd 10 folikel 13mm, starten cetrocide doorgaan 75 eh gonal F en woensdag weer terug. Misschien vrijdag 30 maart al iui
    peetjo:na 6 maanden wachten eindelijk bovenaan de wachtlijst... Nu eerst medicijnen weer afbouwen en weer opbouwen.
    hanied: iui 3 mislukt!

dani: eerst aan mezelf werken, mochten we gaan voor de laatste ICSI
    divaatje:
    wenonline: 26 mrt beginnen met spuiten voor laatste IUI
    suzanb:
    Damyar:

zwanger:
    nyncke: 17 mei 2012, Nu onder controle in het zh!
    cilek 4 juni 2012 uitgerekend, een jongen
    monique0102: uitgerekend 23-6-12
    Alexandra80: 9 juli 2012 uitgerekend van een jongen
    Ronja: uitgerekend 30-08 van een jongen
    kimmiikim:Zwanger

bevallen:
    monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike
    botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011
    minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
    babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!!
    annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle
    mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren.
    mniekie: Lotte geboren op 30 januari
    jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim
    koolmees: Moeder van L.

Gestopt/uitbehandeld:
    KrisKras74: Gestopt februari 2012, na 16x IUI-D en 3x ICSI-D zonder enig resultaat. :(

6. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke knuff kris, wens je al het geluk toe verder!! Dat je je rust maar mag vinden! En je er mentaal weer boven op gaat komen!!!

Mariek, jeetje das idd een domper zeg!! Had je nog ge-appt, je app doet t niet meer :eek: ik hoop onwijs dat er iig 1 zwemmertje tussen zit die wel zo naar je eitje toe komt!!!

Damyar, hoop dat er idd een mooi nieuw eitje doorgroeit!!! Succes meis!!

Sesa, hoe is het nu met de kleine man?

@wachtbankje, hoe gaat t met jullie allemaal... Bijna de 4e..... Meiden k duim onwijs hard!!

7. Dani75

Dani75 Lid

18 nov 2011
    95
    0
    0
    Reisagent
    Noord Brabant
    Kris kras de tranen springen in mijn ogen...mijn ogen die jij me hebt doen openen want ook jij hebt anderen gesteund en nog!
    Ik heb ook hulp gezocht en ik kan me levendig voorstellen hoe groot de stap zal zijn morgen als je koffie gaat drinken bij je collega's.

Laat af en toe nog eens weten hoe het met je gaat?
    Ik zit ook niet zo veel op het forum, lees wel mee maar ik denk vaak aan je, temeer omdat ik zelf ook in een "depressie" ben geraakt en en het ook heel moeilijk heb om buitenshuis te gaan.

Veel liefs, een dikke kbuffel en zorg a.u.b. goed voor jezelf?

8. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    kris een dikke knuffel voor jou, ik vind je zo moedig, succes morgen als je op de koffie gaat.

kimmi wat gaat de tijd snel, alweer 11 weken zwanger geniet er maar van.

ik hoop dat we deze week goed nieuws te lezen krijgen en dat er veel posi testen zullen zijn.

knuffel voor allemaal.

9. carma

carma Niet meer actief

Kriskras hele dikke knuf meis, en veel respect voor jou
    Ondanks dat dit een K..t tijd is komen jullie er wel doorheen
    sterkte lieverd xxx

Vandaag moet mijn opa naar het ziekenhuis, het gaat niet goed met hem
    Hij heeft te weinig zuurstof in zijn bloed en nog veel meer
    hij is nu 91 en het is nog maar 1/3 van de lange trotse man die hij ooit was.
    Hij is op zeg maar en heeft ook niet veel zin meer
    hoop dat hem een lange lijdensweg bespaart blijft

Hier verder geen nieuws, man in buitenland en zieke dochter

10. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD
    Sesa: testdatum: 4 april

mariek73: cd 10 folikel 13mm, starten cetrocide doorgaan 75 eh gonal F en woensdag weer terug. Misschien vrijdag 30 maart al iui
    peetjo:na 6 maanden wachten eindelijk bovenaan de wachtlijst... Nu eerst medicijnen weer afbouwen en weer opbouwen.

divaatje:
    suzanb:
    Damyar:

zwanger:
    kimmiikim: 22 oktober 2012 van een . . . . . . ?

bevallen:
    minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem

Gestopt/uitbehandeld:
    KrisKras74: Gestopt februari 2012, na 16x IUI-D en 3x ICSI-D zonder enig resultaat. :(

11. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff jeej mariek t zit je ff niet mee op het moment..!

ja knuffeltje... 11 weken alweer.... ik geloof het nog steeds niet zo goed hoor. denk pas dat dat komt wanneer mn buik begint te groeien...

Maar het is hier wel tijd voor nog een paar mooie posi testen! meiden ik duim echt onwijs voor jullie allemaal!!!

12. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Kriskras.. Heb je niet gekent maar vind je nu al een bikkel, hopelijk kun je het allemaal een plaatsje geven en ik wens je al het beste van de wereld !!

@Mariek.. Niet zo'n goed nieuws, sterkte meid.. leuk dat we elkaar even gezien hebben :) Wanneer moet/mag je weer terug? Dikke knuffel...

13. carma

carma Niet meer actief

Er heeft wel iui plaatsgevonden dus er is weer een kans al is het een hele kleine
    Als het niet lukt dan gaan we pas na de vakantie weer terug voor tp cryo en uiteindelijk zo nodig weer icsi
    Dus in mei/ juni pas weer terug

Hoe was het bij jou/jullie??

14. sesa

sesa Niet meer actief

@ Mariek, veel sterkte meid!!

Mijn zoontje is vandaag weer thuis gelukkig.

15. sesa

sesa Niet meer actief

NOD

divaatje:
    suzanb:
    Sesa: 13 maart FM voor IUI 8
    Damyar:

zwanger:
    kimmiikim: 22 oktober 2012 van een . . . . . . ?

bevallen:

Gestopt/uitbehandeld:

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Pf kris dikke knuffel meid. Het is ook allemaal zwaar en heftig en vooral oneerlijk:( ik denk aan jullie.

Kimmie ja al 11 weken gaat snel hè. Voor je het weet zit je al op de helft:)

Mariek en ukkie. Ik duim voor jullie ja meiden duimen jullie ook voor mij dan.:)

Hier heb wel een goed gevoel. Mijn reuk is sterk aanwezig en aan de andere kant durf ik er gewoon niet meer in te geloven hahaha maar goed morgen worden de testjes gehaald. Dus die doen we zoiezo.

Marjo hoe voel jij je?

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Sesa en hoe gaat het met je zoontje? En met jou? Nog niet ongi hoop ik

18. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    @kris dikke knuffel en succes met de verweking. Je weet het wellicht, 2 stapjes vooruit, 1 achteruit. Hoe moeilijk ook, maar je komt er wel!!!

@dani ook voor jou geld dat natuurlijk!

@mariek het lukt gewoon! Positief blijven hoor. Er zijn er namelijk 99.999 teveel :)

@sesa gelukkig, ben ik blij om, verwen hem maar lekker, zal ie heerlijk vinden :)

@baby had je eerste bericht nog niet gelezen, anders had ik gelijk wel antwoord gegeven hoor :) Hoe voel ik me? Goeie vraag, pregnylloos? hihihi gisteren een test gedaan. Had al verwacht dat dat de datum was dat ik geen pregnyl meer in mijn lijf heb en dat klopt dus ook. Ik kan wel zeggen, heb grote borsten, supergevoelige tepels voel me misselijk en ben zwanger, maar eigenlijk niets van dat alles. Behalve mijn tepels, maar dat was al toen ik aan de gonal-f zat :D
    Ik ben verder er ook eigenlijk niet heel erg mee bezig, behalve dan 3x per dag omdat ik tegenwoordig aan kutkogelschieten doe ;) Verder doe ik gewoon opletten op wat ik eet en drink, wat gezonder als ik voorheen deed (is altijd goed) en let op wat ik drink en hoeveel ik drink. Verder luister ik niet naar mijn lichaam wat symptomen betreft en wacht netjes tot zondag.
    Alhoewel ik wel moet zeggen dat het bloekloeren is begonnen aangezien ik menstruatiekrampjes heb (denk ik)...
    We wachten dus gewoon maar af...

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hahaha marjo zo herkenbaar:) ik denk er dus ook niet aan alleen die 3 keer per dag met de utro en de estradiol:)
    Voor de rest alles wat ik zo kon typen:) hahahahahaha

20. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babyhope? Waarom moet jij estradiol blijven slikken???
    Haha ja he?? Nog 9weken, dan al op de helft! Zo bizar!! :s

Spannend marjolente!!! Duim duim duim

Sesa, super dat ie weer thuis is!!! :D fijn!!

knuf knuf

Deel Deze Pagina