Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Kimmi ik weet niet tot de 8 weken moet ik die 2slikken en die bollen. Ik heb ook geen pregnyl of eisprong. Gehad alleen goede bms opbouw door die pillen

2. carma

carma Niet meer actief

Klopt dat had ik ook toen met de tp
    2 a 3 blauwe pillen en mutsbollen met een proppenschieter hahaha
    Ach ja als het maar werkt toch

3. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Mariek.. Oke dus nog even spannend, wanneer mag je gaan testen? Ik duim met je mee meid...

@Babyhope.. Natuuurlijk duimen wij ook voor jou !

Maandag 2-04-2012 bij Dr. Wissman..
    Leuke vent, hij stelde me enorm op mijn gemakt..
    Zo.. Inwendige echo viel gelukkig wel mee, vond het gelukkig niet zo gênant!!! Het deed wel een beetje pijn, ofja pijn... Vervelend is een beter woord zo'n koude staaf die ze heen en weer aan het duwen zijn brrr.. We kregen meteen de uitslag van de zaadjes 4,6 miljoen, woow das veel, niet dus was 20 miljoen is gemiddeld.. Flinke tegenvaller! 28% zwemt dus dat is ook niet heel veel. Maar niets om zorgen over t maken zei hij! Gelukkig maar.. Mijn bloedwaarde LF en FSH zijn getest deze waren te hoog, Dit is ook de rede. Dat mijn cyclussen zo onregelmatig zijn. De echo zelf zag er opzich wel goed uit alleen groeien er in mijn eierstok wel 10 eitjes in verschillende groottes. Geen idee of dit goed is ja of nee, de dokter had wel een 'vlekje' ontdekt in mijn baarmoeder dus moest voor de zekerheid ook nog een zwangerschaptest doen !! Hij dacht dat het een beginnende zwangerschap was maar dan écht het begin !! Helaas.. Test negatief dus wat het nu is? Geen idee.. Ben dus een klein beetje verward! Maargoed gelukkig mag ik volgende week dinsdag weer terug..

4. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    @ukkie als je twijfelt gewoon bellen hoor meis...
    Ook daarvoor is watt ooit aan het uitvinden geslagen :)

@baby erg he wel naar je lichaam moeten luisteren maar het ook weer niet doen :) Ach nog paar daagjes en dan merken we het...

5. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Zo even paar dagen niet geweest op het forum wat gebeurd er toch veel

Sesa ach je zoontje hoop dat alles weer goed gaat

Kim heerlijk meisje al weer 11 weken zwanger

Mariek wat zielig van je opa heb zelf een oma van 93 zij is mijn allesje ben wel 5. Dagen van de week bij haar ze is volledig verlamd

Marjolente ik duim voor je

Lieve kriskras ik denk veel aan je lieverd,blijft moeilijk hoor meisje voor je sterkte hoor makkelijk is het niet

Babyhope ook voor jou draai ik duimen hoop dat je gevoel goed is

Hier ff een dip ben ongesteld maar gewoon doorgaan
    Op naar poging nr 2
    Voor iedereen die ik vergeet een dikke knuffel

6. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    wanneer en waarvoor moet je die mutsbollen eigenlijk?

Iedereen verder veel sterkte met wachten enz.
    Ik duim voor iedereen!

7. sesa

sesa Niet meer actief

@All, ik ben maandag ongi geworden hoor.

@Sandra, jij ook op maandag?

@Babyhope, ik verwen hem hoor. Hoe gaat het wachten?

@Suzan, al gestest?

@Marjolente, nog bijna meid, spannend hoor.

@Ukkie, fijn dat het meeviel.

8. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Sesa, inderdaad nog even spannend. Maar moet zeggen dat het wel moeilijk is hoor, echt moeten wachten tot zondag met testen...

Heb gisteren een beetje erge kramp gehad, net alsof er iets uit mijn baarmoeder moet, hoop dus niet....
    Maar goed nog geen bloed gespot, alleen maar wit spul (Yagh) Dus blijf nog steeds hopen.... :)

Strax moet ik 8 maanden stil liggen op bed. Heb al gezegd dat ze me dan moeten vastbinden, anders gaat het echt niet goed komen. Vond die paar weken met overstimulatie al een ramp....

9. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    als ik vandaag een test zou doen, zou die dan al positief kunnen zijn. Mag pas testen vanaf 09 april, of ben ik dan nu te vroeg?

10. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Knuffeltje heb je pregnyl gespoten en zo ja wanneer en hoeveel?

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hahaha knuffeltje ik ben ook stout geweest vandaag. Heb ook getest.
    Niet met ochtend urine maar de 5e of zo.
    Er lijkt in de verre verte iets te staan. Maar goed. Dag 5 na tp welke gek test dan ook hahaha werd er gewoon down van dat ik niet duidelijk iets zag. Dus nu echt nog een paar dagen wachten hoor

12. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    heb geen pregnyl gespoten, maar ik wordt er gek van het wachten
    zeker nu ik ook sinds maandag bij het opstaan wat heb zitten bij het afvegen. en de rest van de dag niets, alleen af en toe als ik geniest heb dan ook bij afvegen. verder helemaal niets geen buikpijn zoals anders bij menstruatie, ik wordt er gek van.

maar als je bedenkt dat er 3 zijn gesprongen en misschien wel een vierde, ik weet niet wat ik er van moet denken.

babyhope succes met wachten.

13. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Die buikpijn. Is bijzonder herkenbaar :))
    Ook het testen overigens Hihihi
    Bij mij alleen nog geen streep ook niet in de verste verte niet, maar had geen ochtendurine ...

14. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    goedemorgen dames..ik reageer hier niet altijd maar leest elke dag mee soms weet je gewoon niet wat je moet zeggen tegen iemand om te troosten...gisteren ook weer ongesteld geworden dus hoef niet meer te testen helaas...volgend week heb ik weer een afspraak voor de 2ivf rondes . want mijn cryos zijn nu op.

kimmikim wat gaat t hard bij jou....ik zou zeggen geniet maar lekker van je zwangerschap.

alle dames die nog op de wachtbank zitten ik hoop dat jullie een positieve test in handen mogen hebben...spannend allemaal

babyhope goed gedaan hoor 2 blast......wie weet krijg je 2 mooie doglas (mixjes) nog even geduld hebben met testen, ik weet dat t moeilijk is

derest van de dames dikke knuffel. we gaan gewoon verder.

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Marjo spannend hè haha.
    chevelie Thx. Meid. Hopelijk hou jij ook snel een posi test vast.

Hier pf zo slecht dat ik die testjes gekocht heb. Heb net weer een gedaan en niks te zien. Maak mezelf gek terwijl het nog veel te vroeg is om wat te kunnen zien. Heb het andere doosje achter in de kast gegooid haha
    Mijn oh zo vertrouwen. Verdwijnt er gewoon van. Dus voor mij ff geen test hahaha

16. carma

carma Niet meer actief

Het is ook nog te vroeg babyhope en ik denk ook dat ze jou veel te veel hoop hebben gegeven dat de kans op negatief heel klein is
    Misschien is het makkelijker in je hoofd te houden dat het negatief is dan valt positief altijd mee
    Nu is het andersom
    Daarbij is niet elke zwangerschap hetzelfde en maak je misschien nu langzamer hcg aan of is het door omstandigheden minder snel meetbaar in de urine

Hier ga ik zeker uit van een nee en ga ik uit van ongi op 17 april (net als vorige maand)
    Ik zal ff bellen met geertgen voor de pil en met de vraag met hoeveel blauwe pilletjes ik moet starten voor tp cryo als ik na de vakantie weer ongi word

17. carma

carma Niet meer actief

Dames die van het bankje zijn gevallen een hele dikke knuf en op naar de volgende ronde xxx

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ja het is zeker nog te vroeg zoiezo is het pas 6 dagen na tp. Maar ja ik weet dat als ik testen in huis heb ik ze MOET doen. Hahaha is gewoon verslavend :)

19. carma

carma Niet meer actief

HEEEEEL HERKENBAAR
    Dat komt omdat we controlfreaks zijn en hier kunnen we niks aan doen en met testen heb je het idee dat je toch iets doet hahaha

Ik heb dat nu met tempen
    Is wel een goedkope manier van testen moet ik zeggen
    Als mijn temp op 37 of hoger blijft dan is het goed en als het weer daald naar 36,6 dan is het weer klaar en word ik de volgende dag ongi

20. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Lieve Dani, ik kan het niet laten, moet toch even reageren op je lieve veelzeggende bericht.
    Het raakt me want het is moeilijk, oh zo moeilijk om die hoop te houden. Ik vind het enorm goed van je dat je hulp hebt gezocht. Ik hoop ook dat die hulp je weer de mooie dingen van het leven kan gaan laten inzien. Natuurlijk zijn er bij mij ook nog veel 'zwarte' dagen, dan zie ik niets moois, want het mooiste....dat kan ik nooit krijgen. Maar soms, heel soms en steeds iets vaker zie ik ook andere mooie dingen... de lente, de vogeltjes, de kindjes van mijn vriendinnen waar ik op mag passen.. en de liefde tussen mij en mijn liefste man waar ik nu 5 maanden mee ben getrouwd! Maar de leegte blijft.. ja, de leegte blijft. Ik beloof goed voor mezelf te zorgen Dani en ik zal hier af en toe komen vertellen hoe het met me gaat.. maar wil jij mij dan ook iets beloven? Dat jij voor jezelf zal zorgen zoals je ook voor anderen zorgt, en van jezelf zult houden als je ook van anderen houdt? Want die twee dingen zijn essentieel om weer een beetje geluk in je leven te kunnen krijgen en de mooie dingen van het leven te kunnen ontdekken..

Sterkte meis! Liefs KrisKras.

Deel Deze Pagina