Tis toch ongeloofelijk wat een redelijk "anonieme" relatie op een forum met je kan doen: de tranen zijn niet eens van verdriet, maar gewoon omdat er zo'n lieve mensen mensen zijn, waarvan ik in het dagelijks leven niet eens het idee zou hebben gekregen dat ze er zijn. Zomaar even een groeps knuffel aan iedereen!
Dani ik doe ff mee Ook een hele dikke groepsknuffel hier Het was niet eens voor mij het mailtje van kris maar zelfs ik had tranen in mijn ogen Ik heb nooit veel vriendinnen gehad maar heb er via dit forum en nog een ander forum veel gemaakt En er ook een paar echte aan over gehouden Voel me gesterkt als ik jullie lieve berichtjes hier lees als het even tegen zit links of rechtsom zullen we allemaal ons plekje vinden in het leven, met 1, 2 enz of zonder kindje. Maar het is zo fijn dat er mensen zijn die begrijpen wat je doormaakt uit ervaring Dank jullie wel lieve meiden xxx Kriskras je bent een topwijfie en een hele sterke vrouw Al wil je dit niet horen nu denk ik Maar waar deuren zich sluiten openen zich nieuwe, en er komt vast iets op je pad waar jij voor in de wieg gelegt bent Misschien niet gelijk maar het komt echt xxx
Kris ik kan niet meer zeggen, dan dat berichtje mij ook diep heeft geraakt. En ben het voor de rest met mijn voorgangers eens. Lief en leed delen we met elkaar. En hoe veiliger kan je je voelen dan hier je gevoelens te uiten. Meiden ik heb ff naar geertgen gebeld om de exacte test datum te vragen want dr r. Zei alleen 25maart als dag 0 te beschouwen. Waarop ik zei dus 8april testen. En toen zei hij ja een paar daagjes later. Dus niet echt een datum. De telefoniste zei bij een verse poging 16dagen. Bij cryo's 13a14 dagen. Dat zou in mijn geval dus volgende week donderdag of vrijdag zijn. Ze stelde mé gerust door te zeggen dat hij nu ABSOLUUT niet al posi kan aangeven dus nu maar wachten tot volgende week. Dinis heeft de testjes verstopt
kriskras, het heeft mij ook diep geraakt en sluit me aan bij de andere berichtjes. Knuffel voor jou. Vanmorgen gebeld omdat ik dacht dat de ongie was doorgebroken. Gebeld en kon zaterdagmiddag terecht. Even later op de wc was er weer niets te zien en tot nu toe helemaal niets. Toch maar even gebeld en de afspraak afgezegd, afgesproken dat als het toch doorzet ik een mailtje moet sturen en dat er dan nog een afspraak voor maandag gemaakt kan worden. Tenzij in morgen toch nog ongie wordt dan gaat het zaterdag nog door. Maar ik begrijp het niet, wat is mijn lichaam aan het doen. Sinds maandag al telkens bruin bij afvegen en 'smorgens ook na het opstaan, maar over de hele dag niets. Ik begrijp er echt niets van. Groepsknuffel
ben je toch niet gewoon zwanger dan?? Misschien een late innesteling waardoor je laat pos test. Bloed en zeker bruin is niet altijd ongi hè toi toi en mocht het een omo test zijn dan hoop ik voor je dat het gewoon snel doorbreekt
ik heb gister getest met een kruidvat test en die was nega, misschien dat ik morgen nog een test probeer van de kruidvat als het niet doorbreekt. Maar het kan natuurlijk wel, want er waren wel 3 misschien 4 eitjes die gesprongen zijn. Ik hou jullie op de hoogte.
duim duim duim meis Maar je staat toch ook pas voor 9 april met testen??? Dat is nog 4 dgn dus het kan nog alle kanten op Wacht anders gewoon tot 9 april als het nog niet doorzet, nog maar 4 dgn
Ja weeeeeet ik hahahaha hier ook altijd Gelukkig heb ik nu de temperatuur methode ontdekt en is deze duidelijk bij mij Hele goedkope test!!! Dus iedere morgen voor het opstaan thermomether in de bibs en hopen dat het nog rond 37,1/37,2 is dan is het goed, zit ik weer op 36,6/ 36,7 is het over en zal ik de volgende dag ongi worden Ik denk in mijn geval nu met de iui met slecht zaad dat ik weer de 16de een lagere temp krijg en dan 17de ongi
nee dan is hij wit of je moet een vmk hebben en daar een bloeding van hebben, dan zit er noh hcg in je urine Maar van de week was hij toch nog wit bij jou? Hoezooo vertel!!!
Hahaha als hij positief is ben je zwanger. Vertel vertel! Of beter gezegd laat eens zien dan kunnen wij een oordeel geven
hier vanmorgen een posi test krijg hem alleen niet op de foto, heb het al geprobeerd. Maar heb nu weer bij het afvegen wat bruinrood. ik weet niet meer wat ik ervan moet denken.
Kan innesteling bloeding zijn meid. En bruin is oud dus meestal van de innesteling ja. Als hij eergisteren negatief was dan is je hcg dus gestegen dus zwanger!
Bel gewoon met gg misschien mag je even langs komen. en anders even afwachten Ik ken veel mensen die afscheiding hebben en gewoon zwanger zijn Eergister had je toch nog een witte test? Is het vaag positief of heel positief Wacht anders nog ff 2 dgn en kijk of hij donkerder word Als je baarmoeder groter word door een zwangerschap kan je oud bloed verliezen en kunnen er adertjes springen Is het alleen bij het afvegen een klein beetje of echt veel.