Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani75

Dani75 Lid

18 nov 2011
    95
    0
    0
    Reisagent
    Noord Brabant
    Tis toch ongeloofelijk wat een redelijk "anonieme" relatie op een forum met je kan doen: de tranen zijn niet eens van verdriet, maar gewoon omdat er zo'n lieve mensen mensen zijn, waarvan ik in het dagelijks leven niet eens het idee zou hebben gekregen dat ze er zijn.

Zomaar even een groeps knuffel aan iedereen!

2. carma

carma Niet meer actief

Dani ik doe ff mee
    Ook een hele dikke groepsknuffel hier

Het was niet eens voor mij het mailtje van kris maar zelfs ik had tranen in mijn ogen
    Ik heb nooit veel vriendinnen gehad maar heb er via dit forum en nog een ander forum veel gemaakt
    En er ook een paar echte aan over gehouden
    Voel me gesterkt als ik jullie lieve berichtjes hier lees als het even tegen zit

links of rechtsom zullen we allemaal ons plekje vinden in het leven, met 1, 2 enz of zonder kindje.
    Maar het is zo fijn dat er mensen zijn die begrijpen wat je doormaakt uit ervaring

Dank jullie wel lieve meiden
    xxx

Kriskras je bent een topwijfie en een hele sterke vrouw
    Al wil je dit niet horen nu denk ik
    Maar waar deuren zich sluiten openen zich nieuwe, en er komt vast iets op je pad waar jij voor in de wieg gelegt bent
    Misschien niet gelijk maar het komt echt
    xxx

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Kris ik kan niet meer zeggen, dan dat berichtje mij ook diep heeft geraakt. En ben het voor de rest met mijn voorgangers eens.
    Lief en leed delen we met elkaar. En hoe veiliger kan je je voelen dan hier je gevoelens te uiten.

Meiden ik heb ff naar geertgen gebeld om de exacte test datum te vragen want dr r. Zei alleen 25maart als dag 0 te beschouwen. Waarop ik zei dus 8april testen. En toen zei hij ja een paar daagjes later. Dus niet echt een datum.
    De telefoniste zei bij een verse poging 16dagen. Bij cryo's 13a14 dagen. Dat zou in mijn geval dus volgende week donderdag of vrijdag zijn.
    Ze stelde mé gerust door te zeggen dat hij nu ABSOLUUT niet al posi kan aangeven dus nu maar wachten tot volgende week.
    Dinis heeft de testjes verstopt:)

4. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    kriskras, het heeft mij ook diep geraakt en sluit me aan bij de andere berichtjes. Knuffel voor jou.

Vanmorgen gebeld omdat ik dacht dat de ongie was doorgebroken. Gebeld en kon zaterdagmiddag terecht. Even later op de wc was er weer niets te zien en tot nu toe helemaal niets. Toch maar even gebeld en de afspraak afgezegd, afgesproken dat als het toch doorzet ik een mailtje moet sturen en dat er dan nog een afspraak voor maandag gemaakt kan worden. Tenzij in morgen toch nog ongie wordt dan gaat het zaterdag nog door. Maar ik begrijp het niet, wat is mijn lichaam aan het doen.
    Sinds maandag al telkens bruin bij afvegen en 'smorgens ook na het opstaan, maar over de hele dag niets. Ik begrijp er echt niets van.

Groepsknuffel

5. carma

carma Niet meer actief

ben je toch niet gewoon zwanger dan??
    Misschien een late innesteling waardoor je laat pos test.
    Bloed en zeker bruin is niet altijd ongi hè
    toi toi
    en mocht het een omo test zijn dan hoop ik voor je dat het gewoon snel doorbreekt

6. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    ik heb gister getest met een kruidvat test en die was nega, misschien dat ik morgen nog een test probeer van de kruidvat als het niet doorbreekt. Maar het kan natuurlijk wel, want er waren wel 3 misschien 4 eitjes die gesprongen zijn. Ik hou jullie op de hoogte.

7. carma

carma Niet meer actief

duim duim duim meis :):)
    Maar je staat toch ook pas voor 9 april met testen???
    Dat is nog 4 dgn dus het kan nog alle kanten op
    Wacht anders gewoon tot 9 april als het nog niet doorzet, nog maar 4 dgn

8. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    ja maar wachten duurt langgggggg

9. carma

carma Niet meer actief

Ja weeeeeet ik hahahaha hier ook altijd
    Gelukkig heb ik nu de temperatuur methode ontdekt en is deze duidelijk bij mij
    Hele goedkope test!!!
    Dus iedere morgen voor het opstaan thermomether in de bibs en hopen dat het nog rond 37,1/37,2 is dan is het goed, zit ik weer op 36,6/ 36,7 is het over en zal ik de volgende dag ongi worden
    Ik denk in mijn geval nu met de iui met slecht zaad dat ik weer de 16de een lagere temp krijg en dan 17de ongi

10. sesa

sesa Niet meer actief

hey dames,

13 april ga ik weer voor FM

11. carma

carma Niet meer actief

spannend weer sesa, we duimen weer verder!!!
    toi toi toi

12. sesa

sesa Niet meer actief

@ mariek, ik duim ook weer voor jou hoor.

Voor iedereen die het nodig heeft.

13. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    ja mariek ik probeer nu ook maar te tempen, misschien werkt het.

Succes sesa ik duim voor je.

14. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    even een vraagje, kan een kruidvat test ook positief zijn als je ongie eraan komt of kan dat niet?

15. carma

carma Niet meer actief

nee dan is hij wit of je moet een vmk hebben en daar een bloeding van hebben, dan zit er noh hcg in je urine
    Maar van de week was hij toch nog wit bij jou?
    Hoezooo vertel!!!

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hahaha als hij positief is ben je zwanger. Vertel vertel! Of beter gezegd laat eens zien dan kunnen wij een oordeel geven

17. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    hier vanmorgen een posi test krijg hem alleen niet op de foto, heb het al geprobeerd. Maar heb nu weer bij het afvegen wat bruinrood. ik weet niet meer wat ik ervan moet denken.

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Kan innesteling bloeding zijn meid. En bruin is oud dus meestal van de innesteling ja.
    Als hij eergisteren negatief was dan is je hcg dus gestegen dus zwanger!:)

19. carma

carma Niet meer actief

Bel gewoon met gg misschien mag je even langs komen. en anders even afwachten
    Ik ken veel mensen die afscheiding hebben en gewoon zwanger zijn
    Eergister had je toch nog een witte test?
    Is het vaag positief of heel positief
    Wacht anders nog ff 2 dgn en kijk of hij donkerder word
    Als je baarmoeder groter word door een zwangerschap kan je oud bloed verliezen en kunnen er adertjes springen
    Is het alleen bij het afvegen een klein beetje of echt veel.

20. carma

carma Niet meer actief

hou wel in je hoofd dat je testdatum pas de 9de is dus je bent nog vroeg meis.
    Komt helemaal goed

Deel Deze Pagina