@ramram veel sterkte en hopelijk komt er snel een positieve test uit voor je! @kim gefeliciteerd met je 2 cryo's het worden vast plakkertjes!
Naja... Als er 1blijft plakken ben k heel erg gelukkig! hihi k ben zeer benieuwd! K ben blij dat k er nu niet zo mee bezig ben!! Naja tis pas dag 1na tp! maar goed, elke dag die k goed doorkom is er 1tje..!! Maar ja voor de rest... K heb er geen gevoel over dit keer. K ga mezelf gewoon niet weer gek lopen maken zoals de vorige ronde... k was er toen zo zeker van dat t gelukt zal zijn! Maar dat was het niet!! dus nee die fout maken we niet nog een x! K zie t wel.... 8nov geloof ik? Iemand had die er al bij gezet op de nod lijst... K moet zeggen mijn vorige nod was 14-10.... En nu 8-11... Kheb dat nog nooit gehad zo 1x in de maand op een nod lijst te kunnen staan! Das echt uniek dit!! haha
Kimmikim idd als er maar eentje blijft. Spannend! En idd niet de kop gek proberen te maken maar das makkelijker gezegd..w.as ik de eerste dagen zo relaxed nu ben ik soms op van de zenuwen...pff Marjolente respectloos had ik niet gelezen, bot was het wel maar je hebt uitgelegd waar dat vandaan kwam, je hebt dat naar sanneke toe gecommuniceerd dan lijkt het me toch oke? Zou het jammer vinden als je nu niet meer durft kan of je mening wilt uiten. Want ieders mening telt, en daar hoef je het niet altijd mee eens te zijn
Hi meiden! Bedankt voor alle felicitaties. Het gaat supergoed met mij en Fee. Natuurlijk wel erg druk aangezien in BAM ben, maar ik geniet met volle teugen.. En Kimmiekim, ik ga ONWIJS voor je duimen de komende weken... Ik hoop dat ik zo het estafettestokje aan je mag doorgeven...
@kim, dat was ik, even snel berekend, je had het zelf of 14 dagen @alexandra, mijn mening blijf ik even maar iets meer gekruid (zoutloze mening word zoutarm ) Uit volgend stukje van een reactie haal ik dat ik niet respectvol omgegaan ben met Sanneke... Of lees ik dat ook al verkeerd? (kan wel, want ik heb mijn bril niet op )
Maar jij was niet de enige hoor; trek t je niet persoonlijk aan! Was meer voor iedereen bedoelt denk ik/weet ik wel zeker!! Haha jaaaaa k ben benieuwd zeg..! 14dagen doe k wel testen voor de eerste x! Eik 16 dagen wachten toch?? Naja k zie t wel! Eerst dacht ik, oohw makkelijk! 12dagen er na word k ongesteld! Maar nu waarschijnlijk niet omdat k nu geen eisprong heb gehad! En de vorige keer wel... Dus k ben benieuwd hoe of wat... Mirr dat stokje kan k goed gebruiken haha @Alex jaaaa k had dat ook hoor! Begin heel chill! En daarna dacht k van alles te voelen! Maar nu dènk k er niet aan! K ga dr niets over zeggen! Ook niet tegen manlief! We zullen zien hoe het eindigt!! 50/50 kans .. Of wel, of niet haha Zooo, t is best koud he?? Pffff k zou zo in mn bed gaan liggen! x
Hoi meiden, ik weet niet of jullie me nog kennen. Ik loop (liep) al een tijdje in t geertgen. Door omstandigheden een uitstapje naar t radboud terug gemaakt, maar dat heeft me alleen maar een hele hoop frustratie en ergernissen opgeleverd. We hebben daar 28 november nog een evaluatiegesprek, maar de kans is heel groot dat we teruggaan naar t geertgen. Deze maand in ieder geval wel. Ik kom dus weer gezellig meedoen hier, (als jullie goed vinden natuurlijk)
Hoi hoi! Jaa tuurlijk weet k nog wie je bent! Waarom gingen jullie weg bij Geertgen? Ziekenhuis is idd niet alles nee...!
Wat fijn haha! We wilden eigenlijk om meerdere redenen naar t ziekenhuis terug. O.a. Praktisch qua reistijd. Maar ook wilde ik weten hoe t radboud staat tov het weghalen van mn linkereierstok middels een operatie en eventueel meer hormonen en eventueel ivf. Mijn eigen gyn heeft me alleen maar tegengewerkt en ik ben door haar zwaar gefrustreerd dus. Het evaluatiegesprek heb ik om die reden bij n andere gyn gepland waar ik meer vertrouwen in heb. Dus t kán nog dat we uiteindelijk toch teruggaan. Maar ik realiseer me wel weer des te meer wat een verademing t geertgen is!!!
@lobi ja, ook ik ken je nog wel Welkom terug in het "oude" nest binnen een nieuw topic (hmmm dat klinkt raar). Hopelijk raak je de frustraties weer kwijt bij Geertgen. En als ik je een tip mag geven, maak een lijstje met de dingen die je kwijt wil in het ziekenhuis, dan weet je zeker dat je niets vergeet. @kim misschien trek ik het teveel naar mijzelf toe, en is het inderdaad ook bedoeld voor anderen. Dank je voor je virtuele steun!
You're welcome huney! Lobi hoop dat die andere arts wel een beetje meezit! K vind t ook ver rijden! Wij komen uit Tilburg en t is toch ook voor ons ruim een uur rijden... Maar t stoort me niet eigenlijk... Voor mn gevoel ben k er altijd zo! En ja net zoals gistere omdat t niet om de hoek zit, heb k de terugplaatsing alleen moeten doen omdat manlief niet kon vanwege werk. Maar goed k heb t er graag voor over... Als k gewoon kijk hoe snel t gaat bij Geertgen.... Eind augustus gesprek gehad voor de tp. En gistere al mn 2e tp! Int ziekenhuis heb je nog giga wachtlijsten! Hier gewoon niet! Nee die reistijd neem k maar voor lief!! K ben nog steeds de jongste die bij Geertgen in behandeling is! Dat is wel erg grappig haha
Marjolente, dank je voor de tip! Volgens mij sta ik in ziekennhuizen al bekend als de vrouw met de lijsten. Soms wel 2 A4tjes vol, dus dat komt wel goed! Kimiiikim, dat klopt inderdaad. Uiteindelijk valt het wel mee. Alleen Radboud zou op mn fietsje vanaf mn werk 2x een kwartiertje zijn en Geertgen 2x anderhalf uur. Dus mn vrije dagen gingen wel heel hard ineens. Maar goed, ik heb het er ook ZEKer voor over! Spannend hoor je 2e tp! ik ga heel hard voor je duimen!!!
Thnxx lief van je!! Ja Joh k ben ook zo benieuwd; Je hoopt echt op een xtra kansje omdat er 2 zijn terug geplaatst.. Maar ja dat zegt natuurlijk ook helemaal niets.... T is zo, of t is niet zo... Merk dat k er tot nog toe niet veel aan gedacht heb. Maar goed t is natuurlijk nog maar de 1e dag na de terugplaatsing... K ben benieuwd of het zo blijft..! Dan zou de tijd wel heel erg snel gaan, en das ff fijn hihi Ja die 2x een kwartiertje is idd beter dan al die vrijde dagen.. Ik moet zeggen dat k geluk heb dat k onder werktijd mag gaan! Dus ik merk t op als een 'uitje' onder werktijd! Toen mijn vriend ook nog bij t zelfde werkte was t helemaaal handig!! Nu moet ie ook uren inleveren... Vandaar dat ie nu ook niet mee kon bij de tp! Hoop voor jullie dat jullie snel verder kunt met alles!!
Even snel een vraagje tussendoor. Ik weet dat ik het beste kan bellen maar ik kom er telefonisch niet goed door en het is al laat. Misschien weet iemand het hier? Morgen weer naar GG. Om 10.20 weer FM maar om 10.00 moet mijn vriend zaad inleveren voor het invriezen. Maar dat moest tegenover, ofzo. Moet je dan eerst naar de normale locatie of kun je meteen naar het andere gebouw gaan? Weet iemand dat misschien?
Dat is helemaal lekker als het tijdens werktijd kan, in de baas zn tijd! Super!! En fijn dat het wachten tot nu toe zo meevalt. Maar wacht maar tot volgende week haha
Ja je kunt je dan gewoon bij t lab melden! Bij die rotonde rechts, dan gelijk links! (als Geertgen dan zegmaar aan je linker hand heb, ) - Ja idd heel fijn! anders had k ook echt geen uren meer over..!
@Lobi, welkom terug.. al had ik natuurlijk liever gezien dat je je zwanger weer was komen melden! Maar nu definitief geen operatie aan "zwevende" eierstok, of mag ik het zo niet zien? @Kim, moet je nu nog iets gebruiken tijdens de wachtweken (pregnyl of utro) of helemaal zonder hulpmiddelen? Al 2 dagen van de lange 14 dagen voorbij..
Jessie, dat ga ik defitnief bespreken de 28e. Dan heb ik die andere gyn. Mijn "eigen" gyn zag IVF al niet zitten terwijl deze gyn er zelf mee kwam. Niet definitief, maar ze was hardop aan het denken. Ze zei jij bent een apart geval, dus dan moeten we verder kijken dan de gangbare wegen. Dus wie weet staat zij ook wel anders tegenover het weghalen van de eierstok. Bij het geertgen doen ze dit niet iig.
Spannend Alexandra, wanneer mag je testen? Ik ben vooral benieuwd naar hoe het gaat na de punctie. Vriezen ze zaadcellen in? Waarom en gaat dat niet ten koste van de kwaliteit? In Dusseldorf doen ze alleen de bevruchting? Vriezen ze cryo's ook meteen in? Apart of met twee? Als je een verse terugplaatsing krijgt, krijg je die dan ook de volgende dag of toch na drie dagen? Sorry, veel vragen, wil altijd alles precies weten Maarreh... eerst nog zondag bellen of we maandag een cryo terug kunnen krijgen. Spannend!! Ik weet hoe erg het is om te horen 'sorry, geen van uw cryo's is goed ontdooid', ik hoop zo dat dit niet gebeurt...