Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    O jongens (meiden ;))wat is het spannend bij iedereen!!

Gelukkig mag ik nu ook mee doen met de spanning. Ben gisteren bij geertgen geweest en Dr K zei: en heb je een dag in gedachten? Ik zeg hoezo? (wist niet dat het nu ineens zo snel ging) zegt ze voor de TP.
    Na de echo bleek mn slijmvlies nog niet dik genoeg, maar heb de 17de een terugplaatsing!!! Vet spannend en ineens heel snel.
    Kreeg nu dus ook een keer een tas met medicijnen mee naar huis hahaha.

2. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    goedemorgen,

vanmorgen een nieuwe test gedaan, helaas van een ander merk, en die gaf een heel licht streepje. Hij was bijna niet te zien.
    Ik ben bang dat het nog mis gaat en anders doe ik over een paar dagen een nieuwe test als ik nog niet ongie ben geworden.

3. carma

carma Niet meer actief

lieve knuffeltje
    Ik weet niet welk merk je hebt gebruikt, maar de kruitvat 2 voor 5 zijn het gevoeligst
    deze laten al wat zien bij 25 hcg en bv de clear bleu pas bij 50 hcg
    Als je dus van de week pas licht pos had bij kruitvat kan het heel goed dat een andere nog heel licht is
    Houd moet meis xxx

4. carma

carma Niet meer actief

#2804 carma, 8 apr 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 apr 2012
    Peetjo spannend meis, nog even en je mag ook op de bank
    Erg hè hoe blij je kan zijn met een tas medicijnen hahaha
    toi toi toi

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Knuffeltje. Foto:) en welke test heb je gedaan.

Marjo het is zondag!!:)
    Hier gisteravond nog getest maar staat weer een heel licht streepje ja bijna nega dus weer wachten tot donderdag nu. Geloof er niet zo meer in, wel gek want waren 2 toppertjes en bms was 12mm is toch gek dat er dan niet 1 blijft zitten.
    Bij jolie verwachte ik het ook niet hoor! Maar toch was het zo haha mijn lichaam zegt nu wel dat het gelukt is dus dat de test zo goed als negatief is spreekt mij dan tegen.
    Nog even geduld

6. sesa

sesa Niet meer actief

@Cilec, sterkte meid, gewoon goed rust houden, dat is niet leuk maar wel het beste. Ik heb 4 mnd bedrust gehad toen ik zwanger was van mijn zoontje.

@Mariek, ik ben thuis. FF wachten tot vrijdag dan heb ik weer een FM en hoop snel de IUI.Ik wil graag snel verder (dat herkennen we allemaal). Jij kan kan strx ff lekker geestelijk bijtanken met je vakantie he?

Iedereen fijne paasdagen

7. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Knuffeltje en babyhoop: ik duim voor jullie, geef de hoop nog niet op hoor!! geen bloed geeft moed heb ik hier geleerd hahaha.

Mariek: dank je wel! nog anderhalve week dan zit ik ook op de bank idd, spannend!!! Was idd super blij met een tas medicijnen hahaha

Iedereen fijne pasen!!

8. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Nou hier geen 2 streeptjes :( Maar ook nog geen bloed, dus houd moed...

Vermoed dus gewoon dat het te vroeg is om te testen en anders dat mijn voorgevoel goed voelde en blasto voor nu besloten heeft om een ander gezinnetje te zoeken...
    Wellicht de volgende keer kiest de ziel van ons kindje wel voor ons...

9. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    de test is te licht om goed op de foto te krijgen, maar nu hij is opgedroogd is het wel duidelijker te zien. Over 4 dagen doe ik weer een test als ik niet ongie ben en dan zet ik hem op de foto.

Babyhope: een lichte test voor jou is nu toch ook positief, had je ook pregnyl gespoten dan?

10. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    marjolente: het kan nog, ons motto is geen bloed geeft moed. Volhouden, ik weet dat het moeilijk is maar toch proberen.

knuffels

11. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Knuffletje.. Wat maak jij het allemaal spannend zeg, ik hoop dat je over een paar dagen een KNAL positieve test hebt zodat al je twijfels weg zijn, en zoals mariek zegt, kruidvat is het gevoeligste!

Ik mag morgen weer voor een inwendige echo (nummer 2).. heb vannacht best veel oud bruin bloed verloren.. geen idee wat dit wil zeggen, ga het wel even melden!

12. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Ik denk aan jullie en duim me suf!

Hoop op een roze golf!

13. sesa

sesa Niet meer actief

Nou we kunnen alle duimen gebruiken hoor!ik hoop ook dat voor me mag gebeuren.hoeveel geduld moet een mens hebben zeg!

14. carma

carma Niet meer actief

ik duim voor je mee sesa
    Ik had van de week de verkeerde naam bij mijn commentaar gezet, Sorry (schaam)

Ik bedoelde celic die nog thuis was en dus niet in het ziekenhuis

Hier ook nog steeds wachtende
    Het rare is dat dat ik na de pregnyl geen " last" van mijn borsten had, nee dat kwam gister pas 9dgn na de pregnyl
    Herkend iemand dit

15. sesa

sesa Niet meer actief

@mariek,dat had ik al begrepen haha. Mis ben je wel zwanger, de pregnyl is na 9dagen wel uit je lichaam hoor.

16. carma

carma Niet meer actief

Nou hier niet hoor
    Ik heb vorige ronde een test gedaan na 10 dgn maar ik had toen nog een streepie en die werd op dag 12 lichter
    Ik breek langzaam af denk ik
    Ik werd een dag voor de testdatum van gg ongi
    Nu 18 april test en dan dus 17de ongi

We zullen zien
    Tot die tijd hou ik de boel in de gaten met tempraturen en die is nog hoog 's morgens 37.0/ 37.1
    Als hij weer omlaag gaat naar 36.6 weet ik dat het over is

17. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
  18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Jaaaa knuffeltje gefeliciteerd meid:) mooi posi testje. (wat is dat eigenlijk voor een test)

Mariek wie weet is het wel raak!

Hier test donderdag pas weer. Maar mijn gevoel is zo dubbel. Kan het zijn op dag 8 nog nega en op dag 13 posi? Of moet ik er al vanuit gaan dat het niet is gelukt.
    Pf merk dat het toch wel veel met mé doet. Terwijl het eigenlijk niet zo'n must was.
    Nu we toch de kans kregen met 2 toppers doet het toch meer met mé dan ik dacht.

19. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    van een drogist hier in het dorp.

20. carma

carma Niet meer actief

WHAAAAAAAAAA knuffeltje gefeliciteerd meis