Daarom plande ik mé nooit bij hem in. Ik kon trouwens de laatste keren ook gewoon kiezen bij wie ik wilde komen. Maar wat een gek ja dat hij je bms niet wist
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend... nog niet een positieve test, en vanavond een beetje bruin bij het afvegen
@marjolente was k8t zeg @ hanied, ik ben ook niet zo'n fan van hem hoor. Ik heb zelf ook het liefst Dr.W ,Dr.R of de oude Dr. B Ik heb vrijdag een afspraak bij Dr. r
Ik heb het liefst dr W, dr Mi of dr B senior Hoop dat ze snel een nieuwe hebben die het team goed aanvult Plop mag idd wel eens vervangen worden, die mag met een wel verdiend pensioen Misschien moet ik dr K een keer een kans geven Ik ga dr C heel erg missen
mariek, ik ben her met je eens, ik ga dr. C. ook missen, zij was erg prettig en lief. Dr. K. hebben wij toch ook een prettige ervaring mee, misschien omdat ik dezelfde voornaam heb? Marjolente, wat balen, hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Knuffels
Ach, het komt wel goed, en anders hebben we nog 6 jaar Heb onzelf 7 jaar gegeven voor zwanger te worden, lukt het dan nog niet, dan moeten we de droom opgeven vind ik...
Hier hetzelfde marjolente Wij hebben gezegt tot mijn 40ste en dan klaar We hebben nu nog 1 cryo en dan nog 1 icsi vergoed en 1 die we zelf willen doen en dan is het ook klaar Ik ben me nu aan het verdiepen in homeopathie voor mijn hubby Tegen de prestatie stress en voor betere zaadjes Maar misschien gaan we wel weer naar de accupuncurist tegen die tijd
@marieke Kun je niet voorstellen dat ze halverwege jouw behandeling zijn zaad invriezen? Zodat er minder "presteer"stress moet zijn? of is dat een domme vraag
Meiden, sorry dat ik zomaar in jullie topic in kom breken, maar ik lees hier nu al een tijdje mee omdat ik er zelf over denk om naar de Geertgen kliniek te stappen, omdat m'n eigen gynaecoloog me (nog) niet wil helpen ivm mijn overgewicht. Ik heb een heleboel positieve ervaringen over het Geertgen gelezen, en ook dat ze hier minder/geen waarde hechten aan je BMI. Nu las ik net in een ander topic dat ze in een soortgelijke kliniek niet moeilijk doen over overgewicht, mits je BMI niet hoger is dan 35. Weten jullie hoe dit bij het Geertgen is, wat daar het maximale BMI is zeg maar? Ik ben druk bezig met afvallen, maar het gaat zó langzaam. Daarnaast blijft natuurlijk ook de kans bestaan dat mijn PCO niet per sé aan m'n overgewicht hoeft te liggen, en dat het er nog steeds is als ik 12 kilo kwijt ben. Ik was niet van plan om binnen nu en een maand naar het Geertgen te rennen, maar als ik zo langzaam blijf afvallen als ik nu doe, gaat het me nog wel een jaar kosten, en ik wil graag eerder beginnen met actief aan m'n kinderwens werken Jullie komen natuurlijk allemaal regelmatig bij het Geertgen, dus ik vroeg me af of iemand hier weet hoe het daar geregeld is!
hoi welkom, Er wordt bij gg niet gekeken naar je overgewicht, ik heb een BMI van over de 40 en daar hadden ze het niet over.
Hallo shadixxxx Nou ik had een bmi van boven de 40 en ze deden totaal niet moeilijk bij mij Natuurlijk is het altijd beter om wat af te vallen maar voor de behandeling bij gg is dat niet nodig Er is verder ook geen wachtlijst zover ik weet dusssss Heel veel suc6 met afvallen en met de malle molen voor een babytje
Ah wat fijn om te lezen! Ik had ze gisteren ook al gemaild met dezelfde vraag, kreeg na 3 minuten (!! ) al antwoord terug. Was geen geautomatiseerde mail, maar ze gingen ook niet echt in op mijn vragen, ze zeiden alleen dat ik het best kon bellen voor een intake. Nu wil ik natuurlijk best een gesprek daar, graag zelfs!, maar het is voor mij 110 kilometer rijden.. Beetje jammer als ik daar binnen zou stappen en ze zouden zeggen van, nee, sorry, voor ons ben je ook te zwaar! Bedankt voor je antwoord! Mariek73, jij ook bedankt! Geeft weer nieuwe hoop!
zijn er mensen die ervaring hebben met verschillende visies van de arsten binnen Geertgen? Ik ben nu bij 3 verschillende arten geweest en de 1 had me gezegd dat ik meteen met iui mocht beginnen nadat het laatste onderzoek (baarmoederfoto) was geweest. Toen het onderzoek was geweest en ik weer een afspraak met een andere arts had gaf die aan dat we eerst nog 4 tot 6 maanden zelf moesten proberen en daarna starten met IVF. Aangeven dat ik eerst met iui wilde starten in de natuurlijke cycles. Na de eerste mislukte iui poging weer een andere arts die zei dat ik eerst 4 keer iui krijg in de natuurlijke cycles, daarna 6 keer iui met hormonen en daarna pas IVF. Ik heb het gevoel helemaal heen en weer geslingerd te worden en weet telkens niet waar ik aan toen ben. Ben benieuwd wat de volgende arts weer zegt.
ook ik heb een hoge bmi ik had ook positieve verhalen gelezen over gg. toen ook besloten een mailtje te sturen. kreeg ook t zelfde antwoord, gewoon bellen voor een intake...was heel blij dat je toch een kans krijg...gewoon bellen en een afspraak maken je zal zeker geen spijt van hebben , is een huiselijk sfeer bij t gg en je word met open armen ontvangen , ook ik moet 120 km shouwen ieder keer ..alvast succes en je ben ook meer dan welkom hier.