Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Ukkie, dan zouden we wel eens dicht bij elkaar in de buurt kunnen wonen! Voor mij was het 10 minuten rijden ;)

@Babyhope, hoe is het nu met je meid? Ik kan uit je banner niets aflezen, maar ik las ergens iets over heel heel lichte streepjes?

2. Wat zijn jullie lief allemaal zeg! :D Bij de meeste 'clubjes' zitten ze vaak niet zo te wachten op meiden die even binnen komen dringen, dus ik was een beetje bang voor de reacties hier, maar jullie zijn super! :D

Ga het er morgen eens met m'n vriend over hebben, en dan beslissen wanneer en hoe snel ik voor een intake ga!

Die 110 kilometer rijden heb ik er graag voor over!

3. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    wij moeten elke keer 153km heen en dan ook nog weer terug rijden. Voor ons is het zeker de moeite waard, hier in een zh willen ze mij helemaal niet helpen. En het helpt mij aan een tweede en dat is wat we willen.
    Welkom en het zal je zeker bevallen hier.

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    BMI van 46 en zie mijn banner ;):D

Voor ons was het ook flink rijden van Flevoland naar Brabant, wel meer dan 110 km volgens mij. Heb het met liefde gedaan, maar we doen het niet weer ;)
    Ik heb ook PCOS en ben nu met het cambridge dieet bezig, zodat ik voor kindje nummer 2 (als ik daar weer medische hulp bij nodig heb) hier in het zkh terecht kan. Daarnaast wil ik niet nog een keer een keizersnede meemaken met dit BMI. De risico's waren me toch wat te groot toen het moment daar was, maar toen kon ik niet meer terug ;):p

Heel veel succes met afvallen. Ik weet hoe f*cking moeilijk het is! En doe ze de groeten bij GG! Als je er een goed gevoel bij hebt, gewoon een afspraak maken! Ik ben supertevreden over GG! :)

5. @Knuffeltje; Wauw, 153 kilometer.. Da's nog een stuk verder dan 110 kilometer! Moet je nagaan; Ik woon gewoon in brabant, maar dan wel heeeelemaal aan de andere kant :p En dan zeggen ze dat Nederland zo klein is! :p Maar je hebt wel gelijk hoor, als dat je helpt aan een kindje is het het absoluut waard!

@Annedore; Ik zit momenteel op 41, en hoop dat ik die toch wel terug kan brengen naar 38! Het mooiste zou natuurlijk zijn als ik 'm nog veel verder omlaag kan krijgen!

6. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    ja en dan ook nog eens enkele reis, de terugweg gaat wel altijd sneller,ik weet niet wat het is.

Volgens mij moet ik mijn onderschrift ook nog aanpassen. Ik ga het zo maar eens doen.

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Jessie nou ik had idd een inimini streepje erop staan.
    Vandaag nog getest weer negatief maar dan na 3 uur zie je wel weer een streepje staan roze ook nog.
    Voor nu is het gewoon negatief ik had dus weer naar geertgen gebeld, ze zei het kan nog positief worden maar ik hoor aan je dat je dat niet ziet gebeuren. Test zondag nog eens en bij negatief mag je stoppen met de utro en estradiol.
    Weet iemand of ik dan ongi ga worden? Ik heb geen pregnyl gehad.
    Dinis twijfelt over nog 1 poging iui of ivf maar ik zie dat eigenlijk niet echt zitten, weer dat gehannes aan mijn lichaam enzo hahaha

Hoe is het met jou en je kleine?

8. @Knuffeltje; Hier zou de 110 km ook enkele reis zijn inderdaad.. Dus 220 kilometer in totaal, per keer..

@Babyhope; Jeetje, dan wordt je ook heen en weer gegooid tussen hoop en onzekerheid.. Sterkte!

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Shaddixx Het gaat wel hoor. We hebben 30maart terugplaatsing gehad van 2 cryo's.
    Omdat het bij jolisa toen meteen gelukt was na 2 jaar en 1ste ivf poging. Waren we nu gewoon veel te enthousiast voor deze cryo's.
    Dus dat het nu nega is komt harder aan dan ik dacht.
    Moet zeggen dat dinis er meer moeite mee heeft dan ik deze keer.
    Vandaar dat hij over nog een poging sprak.

Ik wil dit hoofdstuk gewoon afsluiten nu. En echt afvallen. En wie weet wat de toekomst ons brengt. Ik bedoel alles is goed met ons ik heb pcos maar iedereen weet dat door af te vallen je wel een regelmatigere cyclus kunt krijgen. En ik krijg gelukkig wel een eisprong ondanks de pcos. Soms op dag 36 maar dat wil niks zeggen toch.

10. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    voor ons was het ook steeds ruim een uur rijden. we komen uit tilburg. ook mijn bmi begon bij 42. Nu ondertussen 31, en we zijn zwanger ! we hebben ons ook erg op ons gemak gevoeld bij geertgen! dat ze daar eens een x niet naar kijken! kijk ze zeggen echt wel dat het bevorderlijker is om aftevallen, maar ze hechten er verder geen waarde aan in de zin van, nee we helpen je niet!

Babyhope, wanneer was nou je officieele testdatum? tot die datum gewoon ophouden met die testjes, das alleen maar zonde ;) gewoon testen op de dag dat het mag!! en dan hoop ik voor jullie dat het raak is! :)

marjo, ik duim nog steeds voor je!!!

Voor iedereen trouwens!!!!!!

11. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    shadixx alvast veel succes bij GG het is echt de moeite waard

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Kimmi vrijdag zeiden ze 13a14 dagen na tp dat zou dus morgen of vrijdag zijn. Vandaag zei ze 16dagen dus zondag de laatste test.

Weet je met jolie hebben we toen 12 dagen na tp getest. De assistente zei toen had je pregnyl gespoten dus moest je lichaam daar gewoon mee doorgaan. Maar nu niet nu moet je lichaam dat zelf gaan aanmaken. Dus mischien gaat dat wat trager.
    Mijn moeder testte bij mij pas met 3 maanden positief haha toen geloofde ze het niet meer.

13. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Jessie.. Ik rijd nogal snel dus wie weet wonen we echt dicht bij elkaar..
    Mijn buurvrouw ben je in iedergaval niet want die is al 62 :p

14. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik ben volgens mij ongesteld geworden !!!!
    Al een aantal dagen best veel bruin en nu helder rood, ben meestal maar 1 dag ongesteld dus ik wacht maar even af, morgen maar even bellen.. snap er de ballen niet van want zit op CD23.. zo kort issi nog nooit geweest ????

15. sesa

sesa Niet meer actief

Ik span de kroon. Ik moet 160 km rijden maar heb het er voor over

16. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Sesa, jij wint het idd, wij moeten 138 km rijden. (even opgezocht hihihi)

Kim stop maar hoor, je vingers worden anders zo blauw en blaarderig :)
    Nee ik ben nog niet ongesteld, maar wel al 2 dagen bruinige afscheiding :(

Het is gewoon raar, hoop blijf je houden, maar stiekem weet je dat het niet goed is...

Ik had vandaag op twitter een gesprek met iemand, daarvan wil ik een deel met jullie delen, ze omschreef het zo mooi namelijk:
    Te mooi om niet te delen, met name onder mensen die ook niet makkelijk zwanger kunnen worden.

17. Al jullie reacties geven me ontzettend veel hoop, ben ik zo blij mee.. De gynaecoloog heeft mij een tijd geleden verteld dat ik dus PCOS heb, en dat ik ook niet 'af en toe' en eisprong heb, en dat de kans op een zwangerschap nu gewoon 0,0 is. En dat terwijl ik al zó lang naar een 2e kindje verlang. Dat klinkt misschien ondankbaar, want ik heb natuurlijk al een geweldige zoon en er zijn een heleboel mensen die helemaal nog geen kindje hebben, maar toch.

Het hele gedoe van 'eerst afvallen, dan pas verder' gaf me zo'n waardeloos gevoel. En ja, me waardeloos voelen is óók niet echt bevorderlijk voor het afvallen :p

Zoals ik al zei, ik zie mezelf niet binnen nu en een maand aan een actieve behandeling beginnen bij het Geertgen, want ik en m'n vriend kennen elkaar nog maar ontzettend kort en het zou nu echt veel te vroeg zijn om aan een kindje te beginnen. Aan de andere kant heb ik er ook al heel vaak over nagedacht, voor ik deze relatie kreeg, om het allemaal in m'n eentje te doen en weet ik zeker dat ík 100% klaar ben voor een 2e kindje, en wil ik geen jaren meer wachten. Ik moet het morgen gewoon eens goed bespreken met hem, want ik wil weten waar ik sta, en hoe hij er uberhaupt over denkt. Het is in ieder geval niet iets wat ik moet overhaasten, daarom heb ik ook nog niet gebeld voor een intake, maar de nieuwe hoop die ik nu heb gekregen, van het Geertgen en van de reacties in dit topic, maken me op dit moment zó ontzettend blij. Gewoon het feit dat er wél iets of iemand is die me kan helpen bij m'n kinderwens, zonder daar eisen of voorwaarden aan te stellen, daar ben ik zo blij mee.. Is echt een hele opluchting!

18. sesa

sesa Niet meer actief

Amen!!Zo herkenbaar, ieder uur ff 'checken' op de wc

19. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff idd.. dat snapt niet iedereen, mensen die niet in dit zelfde schuitje zitten of hebben gezeten begrijpen het gewoon niet. helemaal niet! die denkenn er zo makkelijk over allemaal!!! kan ik erg boos om worden.. maar met mij denk ik dat jullie dat gevoel delen!

marjo, dat geeft niet hoor ;) ik hou van duimen!! haha manlief zegt steeds, schat je moet echt stoppen, zo kunnen we het ons kind ook niet afleren strax! die zegt dan gewoon, mama doet het ook!!!!
    zolang het bruinig blijft.. blijf ik echt hoophouden...!!!! *knuf!

20. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Ik blijf ook wel hoop houden hoor :)

En inderdaad sommige mensen...
    Ik vond het ook heel lief wat mijn buuf vertelde in het begin (zij heeft vooraan gestaan bij het vakje zwanger worden). Zei zij: Ik kan niet begrijpen wat je doormaakt, maar wel proberen om het te snappen... Dat vond ik toen ook echt enorm lief!

Dat terwijl andere mensen echt zoiets hebben van je neemt ff kinderen. Die mensen wil ik dus ook echt afschieten soms!!!

Deel Deze Pagina