goedemiddag, ik kan er nu niet meer om heen, hier is de test die ik net gemaakt heb. Bekijk bijlage 237553 groetjes
@knuffeltje: nee hier kin je echt niet meer omheen. Probeer ervan te genieten. Heb je het GG al gebeld voor je 1e echo? In ieder geval gefeliciteerd.
Ooooh knuffeltje wat gaaf, nu kun je er inderdaad niet meer omheen, mooie test hoor !! Maandag een dikke knaller denk ik Gefeliciteerd, probeer er van te genieten !!! * Ego: Net gebeld met geertgen... Als je na 18:00 ongi bent geworden moet je de volgende dag als CD1 tellen.. Wist ik niet! Gister ongesteld geworden. Vandaag dus CD1, zaterdag starten met Chlomid, maandag 23-04-2012 nieuwe echo Wel weer bij Dr M... Dr W kon pas om 15:40 en dan kan ik niet
Nog een keer GEFELICITEERD!!!!!!!, ik had er al geen twijfel over Maandag bellen met gg en toeleven naar je eerste echt en een mooi kloppend hartje xxx Hoop stiekum dat ik mag volgen maar ik ben er bang voor
Pas op Superegobericht! En dan kom ik weer wat verdriet zaaien. Dit is mijn blog van vandaag (andere als in mijn handtekening): Vandaag, 5 dagen na de officiele testdatum, is het dan zover. Mijn lichaam en Blasto zijn het niet eens geworden. Blasto heeft besloten een ander huisje te zoeken. Mijn klaargemaakte huisje was niet goed genoeg voor onze Blasto. Hij heeft een hoop troep achtergelaten. Er zal een hoop bloed vloeien, maar ook tranen. Bloed gewoon omdat het hoort. Tranen omdat er toch nog hoop was dat Blasto het eens zou worden met mijn klaargemaakte huisje. Hoe moeilijk ook, we moeten nu geloven dat het klaar is. Helaas mocht het niet zo zijn ondanks dat wij de hoop hadden dat wij de mooie ouders mochten worden. Ik hoop dan ook dat onze Blasto lieve nieuwe ouders vind. Stiekem was je voor ons al een klein kindje, helaas was jij het hier niet mee eens.
Wij gaan wel weer verder, maar eerst wil ik deze klap even verwerken. Weet niet wanneer we weer gaan beginnen, maar voor nu weer even een periode rust. Ik snap nu weer wat mensen bedoelen met die rollercoaster die MMM heet!
Ja snap ik Ik ervaar het alleen anders Het is voor mij altijd even flink janken die dag, maar verder zie ik het als een mislukte poging en niet als een verloren kindje Anders word ik gek als ik dat steeds zo moet zien Daarna ga ik gelijk weer verder vol goede moed Dat hebben we zo gedaan bij de eerste en nu bij de iui's maar ook bij de icsi's Het gaat gewoon lukken!!!
Het is voor ons de eerste echte kans die we hebben gekregen, en dat gelijk met zo'n goed vooruitzicht, een blasto, naar mijn idee kun je niet beter krijgen. Daarom doet het nu ook wel verdriet. Het zag er zo goed uit, maar ineens stort de wereld in, terwijl je weet dat je er rekening mee moet houden dat het niet goed gaat. Alles voelde zo goed, maar helaas mocht het niet zo zijn. Dit is zoals ik het voel, misschien wel omdat het onze eerste keer is op, misschien omdat het zo goed voelde. Geen idee, maar we komen er wel doorheen. En misschien zeg ik volgende week al "GG kom maar op met die staaf", misschien zeg ik over een maand kom maar op. Ik weet het niet, wil eerst dit even verwerken (lees gewoon ff janken als een klein kind)...
Marjo ik snap je wel hoor. Ik voel het nu ook zo. Ik had 2blasto's en ze geven je zoveel kans op positief nieuws je krijgt er al zo'n goed gevoel over en dan wil het weer niet. Pf Dikke knuffel meid. Knuffeltje proficiat. Meid het is je gegunt. Nu op naar een mooi echo'tje mariek ik denk aan je. De rest een dikke knuffel meiden
Sterkte voor een ieder die verdrietig bericht heeft gehad. Een poging die (weer) niet gelukt is is gewoon vreselijk naar. Sterkte! Knuffeltje, yes! Gefeliciteerd!
Sorry knuffeltje vergeet ik jou helemaal te feliciteren *bloos* Ik gun het je van harte hoor!!! (hoop dat je begrijpt dat ik even niet spring vandaag)
marjolente ,heel veel sterkte geef nooit op ergens is er nog altijd hoop ik ben zwanger na 7 jaar had nooit verwacht dat het ooit zou lukken eerste ivf bij gg was zomaar raak en nu denk ik alleen maar ga ik mijn baby echt in mijn armen vast houden, voor meiden zoals ons blijft de mm altijd doorgaan ik den aan jullie lieverds en duim voor jullie
Marjolente ik begrijp het heel goed, heel veel sterkte en ik hoop dat er op een dag een mooie positieve test in jou handen ligt. knuffels. Ik wens dat iedereen toe. Knuffels voor allemaal
Knuffeltje gefeliciteerd meid! Marjo wat tegenstrijdig voor jou en wat k*t Heel veel sterkte met het verwerken. Babyhope daarom begrijp ik ook niet dat ze die kansen tegen jou gezegd hebben want ook al is alles perfect met zelfs een blasto. Dat laatstestukje, de innesteling weten ze nog zo weinig van, het is echt ook geluk hebben. Ik was van dochter ook meteen eerste tp zwanger, dat geeft helaas echt geen garanties bij een volgende keer. Sterkte en succes. Mariek hoe is het met jou? Cilek is het wat rustiger nu in je buik? En herken het heel goed wat je zegt. Hier hetzelfde, ik kan en durf eindelijk wat meer te genieten ondanks alles maar ik ben pas echt blij en van de angst af als. Mn ventje straks huilend en wel op mijn buik ligt. Ronja hoe is het met jou? Ukkie succes.. Shaddi hier een bmi van 33 maar dat was voor ons niet reden om naar geertgen te gaan. Maar zeer tevreden en de 120 km meer dan waard.. Kimmi je bent twaalf weken. Wow moet goed voelen of niet? Merk je al wat aan je buikje? Rest een knuf. Hier hetzelfde...dus hou me heel erg rustig. Mannetje in buik doet t goed en is het allerbelangrijkst!