Marjolente: wil je alleen maar zeggen wat minniemouse25 altijd tegen mij zei en iets waar ze zelf moed uithaalde: iedere ronde dat het niet is gelukt is een ronde dichterbij dat het wel lukt. Heel veel sterkte meis en een dikke knuffel
oohhw marjo, errrruug zuur zeg..!!! wat vervelend voor je! maar probeer het dan zo te zien als dit jullie EERSTE ECHTE kans was, bij hoeveel mensen is het de 1e poging gelijk raak? echt mega weinig. zie het als een ronde dichter bij de ronde wat wel lukt! en ik duim onwijs voor je meis!!!! ff keihard huilen! tuurlijk, en dan weer verder gaan, op die manier kom je er het beste overheen! en idd zoals mariek al zegt, probeer het niet al als een kindje te zien, want dit doet alleen maar meer verdriet, en dat kan je gewoon mentaal opbreken! ik hoop op een hele positieve volgende ronde!! Babyhope, hoe is het met jou?en idd had het al eerder gezegt ja, dat ik het ook erg raar vind dat ze jou zulke hoge percentage's van slagen hebben gegegeven. Hoop onwijs dat het raak is voor je natuurlijk! maar de klap komt zoveel harder aan als het toch niet is gelukt! Mariek, nog ffkes.......... duimduimduim ennnnn..... knuffeltje...... WAUUWWWWW GEFELICITEERD super zeg meissie op naar een hele mooie echo! alex, hoe is het met jou dan? Hier alles goed... nou ik heb toevallig vandaag idd het idee dat ik wat begin te merken aan mn buik, in de zin van dat ie dikker word ofzo.... maargoed, we wachten dat allemaal wel heel rustig af! we zien wel hoe of wat! Dinsdag termijn echo gehad, en daar was ik 4 dagen minder lang zwanger op. ik hou gewoon mijn iui datums aan. we hebben per slot van rekening precies gezien wanneer er wat in mn bm gebeurde!
Omdat het zo ontzettend dubbel is, even een apart berichtje.. @Marjo, dikke knuffel meid en wat K*T dat die supermooie blasto niet bij je is gebleven..
@ marjolente, een dikke knuffel meid!! @ knuffeltje, van harte! Morgen avond ben ik weer bij GG voor een FM
marjo mijn eerste tp was ook een blasto die ging mis en de tweede was een 8 celler en daar hebben we gister de 1ste verjaardag van gevierd gefeliciteerd zwangere en de andere sterkte met het proces ik ga binnenkort ook de molen weer in en dan maar kijken of het lukt
Hier vanmorgen nog eens een pregnyl testje gedaan De test was hetzelfde als 2 dgn geleden Er was nog steeds een licht maar zichtbaar streepje te zien Ik zit nu op dag 12 na de pregnyl en had eigenlijk een witte test verwacht vandaag Nu maar afwachten tot dinsdag en kijken welke kant het op gaat Ik heb er nog steeds weinig vertrouwen in
Hier alles goed. Alweer aan het genieten van mn verlof. Moet wel mn suikers in de gaten houden, maar das voor een goed doel. Ik as met de termijnecho ook 3 dagen minder lang zwanger, maar dat heb ik nu ruimschoots ingehaald. @marieke: je weet maar nooit hoor, kan altijd nog de goede kant opgaan.
Werd gevraagd hoe het gaat. Wisselend. Ik zit nog steeds op randje depressie en heb daar nu eindelijk hulp voor. Vandaag heb ik de 20-weken echo. Zo spannend. Het is bij mij een keer misgegaan in de 20e week. Dus dit is best een slopende tijd. Hoewel mannetje lekker beweeglijk is en m'n lijf goed groeit, blijf toch angstig. Ben ook bezig eventueel een artikel te schrijven over 'de medische molen' om zwanger te worden en dat het dan (eindelijk) wél lukt. Er is niet vanzelfsprekend een roze wolk en dat wordt wel gedacht. Verder ga ik 12-06 trouwen dus daar ook mee bezig. Al met al ups en downs maar gaat het de goede kant op. Heb enkel de rottigheid dat ik vrijwel niet geniet van de zwangerschap dus zal blij zijn als de knul lekker warm en rustig in m'n armen ligt.
Hee marieke, Wat spannend, hoeveel pregnyl heb je gebruikt? Bij mij bleef de 5000 tot 10 dagen positief en 10000 tot 14 dagen. Maar dan werd ie wel iedere dag lichter en bleef ie niet twee dagen hetzelfde.......! Sorry kom zomaar binnen vallen. Schrijf hier bijna nooit meer maar lees wel af en toe mee.
Ik heb 10.000 pregnyl gehad en nog nooit 14dgn over gedaan voor een witte test Ik wacht het gewoon nog even af. We zullen het dinsdag meer weten.
@Nyncke; Wat een mooie uitspraak zeg! @Marjo; Hoe gaat het nu meis? @Ronja; Jee wat zwaar.. Maar wel fijn dat je nu hulp krijgt! @Mariek73; Spanneeeend! Ik blijf wel voor je hopen! Hier gisteravond het gesprek gehad met m'n vriend, was bloednerveus want ik had echt geen idee hoe hij erop zou reageren, maar het is allemaal heel positief verlopen.. Hij zei me dat het natuurlijk niet leuk is om zo'n traject te moeten doorlopen, maar dat hij wel een waardeloze vriend zou zijn als hij dat niet voor me over zou hebben Toen zei ik van 'Eh, ja, maar eh, het is wel 110 kilometer rijden ', maar ook dat was voor hem geen probleem, als dat nodig is om mijn/onze wens in vervulling te laten gaan. Hij begon meteen over zonen, dochters, e.d.. Natuurlijk moeten we niet te hard van stapel lopen, maar dromen mag, toch? Wij hebben besloten om er in augustus voor te gaan! Dat duurt natuurlijk nog even, maar als jullie het okay vinden wil ik wel graag mee blijven lezen en schrijven in dit topic.. Ben benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen bij het Geertgen, en vind het fijn om me op die manier vast een beetje in te lezen zeg maar.. Maar mochten jullie alleen zitten te wachten op meiden die er zelf ook midden in zitten, zeg het maar, dat begrijp ik dan ook wel!
Natuurlijk kan je hier blijven schrijven, gezellig Zo kom je er vast in en kan je wennen aan alle namen van medicijnen en andere termen. Ik denk nog steeds dat het een nee is hier hoor Maar bedankt alvast allemaal voor het duimen xxx
Shaddixx ik leef nog Klinkt depressief he? Is het niet hoor! Gisteren een klein kind geweest. Heb mijn blog volgeschreven en veel reacties erop gehad. Echt supergoed voor mij op dat moment. Veel nieuwe inzichten gekregen en het gaat weer een stuk beter! Vandaag even lekker de stad ingeweest. We hebben de mogelijkheid voor een fietsplan op werk en ben dus even op fietsenjacht geweest. Ik heb dus gewoon even (heel decadent) een fiets besteld Zie er naar uit om meer te kunnen bewegen, heb nu namelijk geen fiets Maargoed nu kwam ik er net achter dat mijn baas denkt dat ik op kantoor woon, heb namelijk geen reisafstand in het systeem staan hihihi, dus ik moet nog even geduld hebben met het kunnen inboeken van mijn reservering. andere dames, onwijs bedankt voor de sterktes. Ze hebben goed gewerkt en voel me al een stuk beter
Marjolente ik ben blij dat je je al wat beter voeld Zie het niet als kritiek wat ik zei maar ik wil je gewoon beschermen zoals ik mezelf bescherm Natuurlijk is het een mega teleurstelling, die heb ik ook keer op keer Maar probeer het na een goeie jankbij van je af te zetten en ga vol goede moed verder Het gaat echt wel gebeuren!!! Kriskras gewoon even een dikke digi knuf Hoe is het verder nu Ronja ook voor jou even een dikke digi knuf, goed dat je hulp hebt nu Beter hulp voor de bevalling als met een prosnatale depressi na de bevalling Misschien dat je nu op tijd bent en kan je straks lekker van je kleintje genieten xxx
na allemaal spannende tijden lees ik nu positieve en negatieve berichten. Jammer en fijn tegelijk. Veel sterkte en knuffels voor iedereen en gefeliciteerd voor de posi testers!! Ik heb even een vraagje (misschien dom maar ja ) Ik moet vanaf zondag aan de utro ballen, en krijg dinsdag een TP (als de ontdooiing goed gaat). De terugplaating is tussen 12 en 2 en in die tijd plaats je ook je utro zeg maar. Kan je dat dan beter voor of na de TP doen? Na dinsdag ook lekker op het wachtbakje. Spannend!!!
@peetjo Bij mij begon het kutkogelschieten ergens rondom de punctie, daarna had ik rond 7 uur, 15 uur en dan rond 23 uur. Dus ik heb geen idee wat voor jou het beste is. @Mariek ik was gisteren gewoon even stuk. Je weet dat het eraan komt (bruine afscheiding) maar toch, de klap is hard. Dat wil niet zeggen dat ik er dan in blijf hangen, maar zoals ik mijn blog had geschreven, dat kwam echt uit mijn hart, zoals het gisteren voelde. Vandaag kijk ik er weer anders tegenover. Ik zei gisteravond nog tegen een lieve dame Blasto wilde ons niet als ouders, die is op zoek naar andere ouders, maar hij gunt ons wel zijn zusje. Dus het komt wel goed Nu gewoon even door dit rottige gevoel heen en daarna weer vrolijk beginnen met die staaf erin
Hoi meide, Ik ben vandaag voor FM geweest. Tegen verwachting in heb ik al een folli van 19mm. Ik moest gelijk decapeptyl zetten ipv pregnyl(omdat deze bijna op is).Morgen om 15 uur ga ik voor IUI8. Werkt decapeptyl hetzelfde als pregnyl?