@ Mariek, dikke knuffel @MMiir, ik zit ook in mmm omdat ik geen partner heb alleen is de de deal-IVF niet gelukt bij omdat ik een overstimulatie heb. Ik wil het ook al 5 jaar maar ben nu 1,5 jaar bezig. Ik weet dat er ook een topic is maar iig bedankt.
Mariek moppie dikke knuffel. Lichaam is idd een raar iets. En jou gedachte deelt de mijne. Hier ook licht streepje maar nu omo wit. Ben vrijdagavond direct gestopt met de utro en estradiol, weet jij of ik nu ongi ga worden? Het is wel goed zo voor even. Kijk volgend jaar wel weer wat we doen. Xxxxxx
De zielen zijn ons niet goed gezind op het moment he.... Lieve @babyhope en @mariek Dikke knuffel voor jullie! Mir leuk dat je er weer bent en spannend! Je weet wel dat 2 kinderen totaal anders kunnen zijn he? De ene heel rustig en de ander bijvoorbeeld een huilbaby (hoeft niet natuurlijk!!!)
NOD suzanb: testdatum 4 april. chevelie testdatum 6 april peetjo: Dinsdag 17 april terugplaatsing wenonline:30 april testen. het verlengde wachtbankje: Knuffeltje: testdatum 9 april. nog niet zwanger, nod niet bekend: mariek73: Amerika here we come. hanied: iui 3 mislukt! marjolente: Van het wachtbankje afgekukeld. Nu hersenschudding en eerst even beter worden voor we verder gaan. dani75: eerst aan mezelf werken, mochten we gaan voor de laatste ICSIx Sesa: 13 maart FM voor IUI 8 Damyar: even pauze in verband met ziekte zoon divaatje: Geen nieuws zwanger: nyncke: 17 mei 2012, Nu onder controle in het zh! cilek 4 juni 2012 uitgerekend, een jongen monique0102: uitgerekend 23-6-12 Alexandra80: 9 juli 2012 uitgerekend van een jongen Ronja: uitgerekend 30-08 van een jongen kimmiikim: 22 oktober 2012 van een . . . . . . ? bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. Gestopt/uitbehandeld: KrisKras74: Gestopt februari 2012, na 16x IUI-D en 3x ICSI-D zonder enig resultaat.
De snorkel maar weer eens opgezocht en het lijstje opgedoken. Als het goed is heb ik hem aardig bijgewerkt. Mocht het niet kloppen wijzigen mag altijd
dank je marjolente, weet soms niet waar ik hoor in het lijstje Ook bedankt voor je antwoord. Ik wilde idd al gaan bellen, maar op de meeste vragen hebben jullie ook antwoorden. Weet nu in elk geval dat ik naar de overkant moet. Babyhope en mariek dikke knuffel en sterkte
Knuffeltje: gefeliciteerd zeg, wauw echt gaaf. Marjolente: Balen zeg, vind dat je het heel mooi verwoord hebt. Marieke: ook balen dat het niet gelukt is, je gaat naar amerika? Wanneer precies? babyhope: had echt goede hoop dat je zwanger zou worden met zo'n meegegeven percentage. Las dat je nu eerst ging afvallen, hoeveel wil je eraf hebben? Peetjo succes en idd aan de overkant is de tp. sesa, deca werkt idd ook voor eisprong. Andere meiden zwaai We zijn inmiddels al bijna twee weken in het zh, zijn long gaat iets beter, ze horen iets ademgeruis dus dat is goed. Morgen nog een paar onderzoeken en als de uitslagen ook in de verbeterende lijn liggen, komt er geen operatie en dan word hij overgeplaats weer naar onze woonplaats. Daar zal hij dan nog een 1,5 wk moeten blijven. Wel duurt het nog een jaar voor alles hersteld is, maar ondertussen krijgt hij fysio en meds om dat te bevorderen. Hij mag dan gewoon alles doen, alleen zal sneller vermoeid zijn. Gisteren ben ik nog bij gg geweest, had zon zeur gevoel in de buik en ik maakte me ongerust omdat ik de voor twee weken terug ineens na 14 dagen alweer ongie was. Dervingsbloeding noemde dokter W het. Dus nu had ik weer datzelfde gevoel als toen en heb uit voorzorg gebeld en mocht even komen. Ligt er gewoon een ei van 19 mm. Mannetje had zoiets van nu de onzekerheid over zoontje voorbij is gaan we ook ervoor, dus gelijk deca gezet, lh test was nog net niet knal dus uit voorzorg gezet ( pregnyl komt mondjesmaat binnen en ze zijn binnen gg een strengere selectie aan het maken wie echt afhankelijk is van pregnyl en wie zonder kan of met deca het afkan, zodat ze de alle patienten kunnen blijven helpen. Dit vertelde de mevrouw van de apotheek) Nu wordt er morgen alle cryo's ontdooit (3) en de beste twee teruggeplaatst. We hebben afgesproken om ze per dag te laten bekijken en daar de dag van tp af te laten hangen. Want na de bloeding ( echt veel) zat ik gisteren pas op dag 10 en normaal heb ik dat pas op dag 17/18 dus echt snel. Baarmoederslijm was nu 8,6 mm iets dunner als normaal dus ik hoop dat het goed genoeg is. Volgens dokter B was minimaal 7 mm nodig, dus dat zal dan wel goed zijn. Zo ik brei erweer een eind aan, want de pc is hier niet super Zwaai
hier toch onzekerheid gehad vanmorgen, waarom kan een mens zo onzeker zijn als ze wat voelen dat ze niet vertrouwen. Hier vanmorgen maar een nieuwe test gedaan en zie hier het resultaat Bekijk bijlage 237989 en dit is het rijtje tot nu toe, 1ste 06-04, 2de 12-04 en de 3de vandaag 15-04 Bekijk bijlage 237990
moet ik gewoon utro plaatsen op de dag van TP?? Daar hebben ze dan toch last van tijdens de TP? Als niemand het weet bel ik morgen hoor, maar misschien weten jullie het wel.
Op de dag van de punctie de eerste bollen wordt na de punctie door gg ingebracht ( punctie is dag eisprong) en dan 16 dagen nog zelf 3 x 2 maal Nu bij deze cyryo tp moet ik vandaag beginnen ( is dag eisprong) en ook 16 dagen 3 x 2 bollen
@Damyar: Ik doe IVF met eiceldonatie en heb dus geen punctie of eisprong. Ik moest vandaag beginnen met utro en heb dinsdag de TP, maar vroeg me af als ik die utro heb ingebracht in de ochtend of ze daar geen last van hebben met de TP.
NOD peetjo: Dinsdag 17 april terugplaatsing wenonline:30 april testen. Sesa: testdatum 30 april het verlengde wachtbankje: Knuffeltje: testdatum 9 april. nog niet zwanger, nod niet bekend: mariek73: Amerika here we come. hanied: iui 3 mislukt! marjolente: Van het wachtbankje afgekukeld. Nu hersenschudding en eerst even beter worden voor we verder gaan. dani75: eerst aan mezelf werken, mochten we gaan voor de laatste ICSIx Sesa: Damyar: even pauze in verband met ziekte zoon divaatje: Geen nieuws zwanger: nyncke: 17 mei 2012, Nu onder controle in het zh! cilek 4 juni 2012 uitgerekend, een jongen monique0102: uitgerekend 23-6-12 Alexandra80: 9 juli 2012 uitgerekend van een jongen Ronja: uitgerekend 30-08 van een jongen kimmiikim: 22 oktober 2012 van een . . . . . . ? bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. Gestopt/uitbehandeld: KrisKras74: Gestopt februari 2012, na 16x IUI-D en 3x ICSI-D zonder enig resultaat.
@Mariek.. Bale meid, dikke knuffel! @knuffletje.. Overduidelijk meid ! Ik heb het NOD lijstje geprobeerd aan te passen maar mijn iPad kopieerde het zonder kleuren NOD onbekend: Ukkie87: 23 april echo op CD12 na Chlomid
NOD peetjo: Dinsdag 17 april terugplaatsing wenonline:30 april testen. Sesa: testdatum 30 april het verlengde wachtbankje: Knuffeltje: testdatum 9 april. nog niet zwanger, nod niet bekend: mariek73: Amerika here we come. hanied: iui 3 mislukt! marjolente: Van het wachtbankje afgekukeld. Nu hersenschudding en eerst even beter worden voor we verder gaan. dani75: eerst aan mezelf werken, mochten we gaan voor de laatste ICSIx Sesa: Damyar: even pauze in verband met ziekte zoon divaatje: Geen nieuws Ukkie87:23-4 echo op cd 12 na chlomid zwanger: nyncke: 17 mei 2012, Nu onder controle in het zh! cilek 4 juni 2012 uitgerekend, een jongen monique0102: uitgerekend 23-6-12 Alexandra80: 9 juli 2012 uitgerekend van een jongen Ronja: uitgerekend 30-08 van een jongen kimmiikim: 22 oktober 2012 van een . . . . . . ? bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. Gestopt/uitbehandeld: KrisKras74: Gestopt februari 2012, na 16x IUI-D en 3x ICSI-D zonder enig resultaat. ik heb hem erbij gezet ukkie