Jeetje knuffeltje wat erg! En dan zeggen ze dat de wachtweken lang duren, maar ik denk dat deze week nog 20x langer word Sterkte en alle kracht. Mijn duimen draaien dat het goed gaat komen!
@ Knuffeltje, wat vind ik dit erg om te lezen!! Wat vermoeden ze dan een BBZ? Ik wens je veel sterkte, al helpt het niet erg toch een dikke knuffel van mij
Knuffeltje wat vreselijk voor je meis Ik weet even niet goed wat te zeggen Sterkte xxx Lieve meiden Na er lang over te hebben nagedacht heb ik besloten me uit te gaan schrijven bij zwangerschapspagina Natuurlijk gaan we nog wel door bij geertgen maar ik ben er te veel mee bezig Ik sla nu een andere en nieuwe weg in nu ik geslaagd ben voor mijn examen evenementen beveiliger En wil een aantal dingen achter mij laten en me richten op het positieve in mijn leven Dat houd in mijn man en dochter, familie en vrienden, mijn nieuwe baan en het verder afvallen. Ik merk dat ik het steeds moeilijker vind om andere te steunen in hun proces terwijl mijn proces nog in volle gang is Hopelijk begrijpen jullie mijn besluit en mensen die mij willen blijven volgen mogen mij een pbtje sturen voor bv mijn facebookpagina Ik praat daar alleen niet openlijk over waar we mee bezig zijn (kindje, vakantie) ivm de schuldsanering waar ik nog tot eind dit jaar in zit Kimmie, babyhope en hanied wij houden zo wie zo contact <3 Lieve meiden bedankt voor jullie lieve steun afgelopen jaren En ik wens jullie alles wat wenselijk is voor de toekomst xxx
Marieke, Bijzonder begrijpelijk! Wens jou veel succes in de toekomst en voor nu enorm veel genot van je leven
Wij spreken elkaar zeker nog lieverd!!! Goed van je! Dit besluit!!! ben trots op je meis!! Ohw jeej knuffeltje! K hiip dat alles goed is met t vruchtje en uitgroeit tot een mooi kindje!!!!
Oeh knuffeltje wat heftig denken ze dan aan een bbz? Heb je ook last van je schouder? Sterkte meid. Mariek dat hoop ik wel ja dat we contact blijven houden meid vind het een heel moedig besluit van je. Ik heb er ook vaak aan gedacht de laatste tijd maar sommige topic blijven interesant. maar idd binnenkort ga ik ook tijdelijk afscheid nemen van zp. Ik wens je super veel geluk toe en hoop dat al het goeds nu jou richting op gaat komen meid. Kimmi wow! 13 weekjes alweer gaat goed hè meid. Hoe voel je je?
@ mariek, het is erg begrijpelijk! Veel sterkte en ik hoop dat je snel een pos. test in je handen mag hebben.
Heerlijk een steek onder water...... echt ik heb weinig hier geschreven en begin me steeds vaker af te vragen of ik hier nog wel moet schrijven.... nou ik ga ff het mes uit mijn rug trekken... laterzz
Wendy ??????? waar kreeg je die steek? Heb ik iets gemist? Ik ga mijn naam hier veranderen ivm de toekomst Jullie weten dan vast nog wel welke berichtjes van mij zijn Maar als er dan in de toekomst mensen hier kijken weten ze niet dat het van mij komt Want de berichten blijven staan ondanks uitschrijving
ik ben degene waar ronja op doelt.... ik heb haar via twitter een berichtje gestuurd, vind het alleen jammer dat ze hier even vergeet de hele contect te plaatsen... en ook wat erna nog allemaal is gezegd...
Wendy volgens mij doelt ze op meerdere meiden, mischien bedoeld ze jou er niet mee? Ik weet er verder ook niet het fijne van.
Mariek een dapper en moedig besluit! Ik hoop en duim dat je liefste wens in vervulling mag gaan. Vergeet niet je bent een kanjer met wat je allemaal bereikt hebt, je afvalrace, je diploma. Je eerlijkheid. Ik wens je alle goeds toe. Wenonline ik begrijp het ook niet helemaal, jij hebt tegen ronja gezegd dat ze moest genieten vermoed ik zo. In ieder geval is dit denk ik iets tussen jullie en hebben wij daar niet zo veel mee te maken..
idd, denk niet dat je alles gelijk persoonlijk moet opvatten. en al zou ze het wel over jou hebben? wat maakt dat uit. als dit is hoe zij het voelt, dan is dat aan haar om dat zo te voelen. en als zij dingen anders voelt als jou als persoon dan mag dat. en is dat nog logisch ook want niemand weet hoe iets kan voelen. iedereen beleeft dingen anders. Dus nee ik begrijp jou reactie ook niet goed. ja babyhope, bijna 14 weken alweer! ja erg leuk! ik vind het nog steeds erg bijzonder dat het nu wel zo blijkt te zijn! ik geloof het nog steeds niet zo erg goed, omdat je natuurlijk nog niets voelt of ziet..! dat komt denk ik over een aantal weekjes denk ik nog wel! dat we het echt echt gaan geloven!
Kimmi ik geloof het vaak nog niet... Dan sta ik in zijn kamertje, kijk naar de spulletjes en overvalt me echt dat gevoel van ongeloof... Nu ik hem in 3d echt gezien heb kwam bij mij een beetje het besef en geloof. Er zit echt een ventje in mijn buik en alles lijkt goed met hem.
Kimmi haha ik geloof het ook nog maar amper hoor dat er hier al een in d'r bedje ligt zelfs toen de weeën begonnen en ik mocht gaan persen geloofde ik niet dat ik daar lag haha het is ook gewoon te gek! Maar idd je gaat het binnenkort wel voelen hoor en geniet ervan het is zo leuk. Ik lag de dag na bevalling in bed op mijn buik te tikken dinis zegt wat ben je aan het doen? Ja ik voel niks hahaha hij zegt schatje ze is er al. maar blijkbaar deed ik dat in mijn slaap
@Babyhope, dat gevoel had ik ook. Ik was de de hele dag een met mijn buik ...en toen was hij leeg. Het is zo bijzonder om een kleintje in je buikt te voelen.
Ja hè gek hoe je lichaam dat dan zo kan missen hè pf op het laatst was het wat minder maar dat kwam dat ze klem zat met haar voetje tussen mijn ribben.
Hihi ik ben benieuwd!! Zo bijzonder maar je voelt nu gewoon nog niets. K begin nu wel te merken dat ik dikker word... Maar nog geen zwangerschapsbuikje!!!! Hoe voel jij je verder alex???