Knuffeltje, heel veel sterkte. Wat een onzekerheden. Ik hoop dat alles goed komt. @ rest, ik ben niet zoveel meer actief hier op zp. Ook ik heb besloten om jullie gedag te zeggen en iedereen alle geluk toe te wensen! @babyhope, ik ga je zo even pb!
ik baal er gewoon van dat zie hier gaat lopen klagen over iets wat op twitter gebeurt is.. en dan mag ik dat toch ook hier neerzetten. ik snap dat genieten moeilijk is als je door de mmm zwanger bent geraakt maar waar ok op heb gereageerd en wat mijn dwars zat is dat ze begon over dat ze nu zo dik werd en niks meer leuk vond staan, ik zou er een moord voor doen om zwanger te zijn en dat viel bij mij en een aantal anderen dus verkeerd ben ik dan een slecht persoon als ik zeg dat ze daar niet over moet zeuren.. nou ja dat zal dan wel maar het komt gewoon keihard aan..
Hoi allemaal, Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen, maar ik heb een vraag en ik denk dat jullie me misschien wel kunnen helpen. Ruim twee weken geleden heb ik een eerste iui-behandeling gehad bij Geertgen en sinds vrijdag heb ik nu positieve testen (echt onwerkelijk). Vandaag heb ik een digitale gedaan van ClearBlue en die geeft ook duidelijk 'zwanger' aan. Mijn vraag is: hoe nu verder? Moet ik nou morgen Geertgen bellen? En wanneer zou ik dan een echo krijgen? Heel erg bedankt voor jullie hulp!!
Hè meid gefeliciteerd ja je moet nu geertgen bellen en een afspraak maken voor een echo over 3 weken. Voel je je onzeker tussendoor kan je altijd bellen voor een tussendoor echo heel veel succes
T@wen ik snap dat je daar van baalt ja maar wij weten daar niks van dus het is een beetje een 'vreemde' situatie om te lezen. Verder vind ik het nu een beetje moddergooien naar elkaar en dat jullie dit met elkaar uitmoeten zoeken. @hanied jammer meid maar begrijpelijk. Heel veel succes eerst met je operatie. Het ga je goed. @ lisa gefeliciteerd meid. Morgen idd bellen en dan heb je over driie weken een echo @ kimmi ik voelde mn dochter met 15 weken voor het eerst. Verder gaat het hier nog niet zo maar ja dat zal niet veranderen. Harde buiken blijven en heb heel erge pijn aan mijn bekken. Maar ja mijn ventje doet t super en daar gaat het om.
Dank jullie wel! Ik vind het kei spannend! Over drie weken is gelukkig wel te overzien, sneller dan bij de verloskundige . Heel erg bedankt voor jullie reactie! En dan ga ik morgen maar eens bellen.
Hallo allemaal, Terug van weggeweest. Mijn 2e IVF/ICSI in januari zag er hoopvol uit, maar ben toch gewoon ongesteld geworden, had ook geen positieve test. Ik zou in maart weer gaan, maar heb dat uitgesteld, wil nu starten voor 3e poging. Ze hebben de tijden veranderd, er is nu tussen 3 en 4 spreekuur voor gesprekken. Maar als ik kom, is het meteen voor een gesprek en een echo en hormonen. Anders blijf je aan de gang. Anyway ik heb woensdagmiddag de afspraak, maar ik ben nu al ongesteld geworden. En ik heb thuis nog maar 1 Decapeptyl en voor 1 dag Fostimon liggen. Ik kom dus minstens 1 Decapeptyl te kort (korte schema). Wat zal ik doen, de helft gebruiken???? Even een receptje naar apotheek faxen zal ook niet makkelijk gaan. Of de afspraak van woensdag naar vandaag doen, zal ook moeilijk zijn (zullen wel vol zitten). Ik wil niet nog 4 weken wachten, ik ben al 42 en ik heb al 3 maanden pauze gehad... Ik zie dat er hier wat zwangeren zijn? Dat is goed nieuws! Groetjes!
Hoi SuzanB, Ik zou straks direct bellen en het voorleggen. Wie weet kun je vanmiddag gewoon komen. Succes
Ze kunnen wel een recept naar jou apotheek faxen hoor Gewoon even bellen Ik wacht op mijn nieuwe naam hier en dan kan ik opzeggen Tot die tijd lees ik nog even mee en reageer ik ook nog wel
He meiden, ik heb weer even een vraagje. In de wachtweken kan er een bloeding komen, waardoor je weet dat het mis is. Is dat een menstruatiebloeding, of een bloeding waarbij je het vruchtje verliest zeg maar? Ik heb namelijk nooit menstruaties van mezelf gehad, dus dat zou bij mij dan nu ook niet gebeuren. Ik ben blij dat ik nog steeds geen bloed zie, maar is dat dan wel terrecht zeg maar? Hopelijk snappen jullie mijn vraag. Iedereen een dikke knuffel! SuzanB: Ik zou inderdaad ook naar GG bellen om te overleggen. Ze hebben bij mij ook wel eens een receptje doorgefaxt naar mn eigen apotheek, meestal geen probleem.
Okay en hoe gaat het dan met de verzekering, je moet wel contant betalen bij je eigen apotheek neem ik aan?
Volgens mij niet hoor suzanB Peetjo door de medicatie krijg je meestal wel menstruatie een innestelingsbloeding kan je krijgen maar dat heeft maar 25% van de vrouwen Dus meer niet als wel Ga er gewoon vanauit dat je niet zwanger bent en als je niet ongi word gooi je er gewoon een testje tegen aan en dan weet je het
ik hoefde niks te batalen bij de apotheek. Regelen ze allemaal voor je. Dank je Mariek! Ook al vind ik het moeilijk om van het negatieve uit te gaan... ik zal het proberen. Maar omdat we altijd zeggen: geen bloed geeft moed vroeg ik me af hoe dat zit. Die spreuk blijft dus ook voor mij gelden, dus ik houd moed
O je moet ook zeker moed houden Maar omdat je zei dat je van nature niet ongi word, weet je dan ook niet of je zwanger bent of niet Dus om jezelf te beschermen is het dan makkelijker om er vanuit te gaan dat je niet zwanger bent Des te leuker is het als het wel zo is Misschien word je door de medicatie wel gewoon ongi Sterkte met wachten
@wen Ik vind dit forum hier verder niet zo gepast voor. Maar je bent niet de enige. Dat je je aangesproken voelt zegt wel iets maar je was enkel de druppel van het 'je moet genieten', 'je moet niet klagen dat je te dik wordt', 'wees blij dat je zwanger bent, ik zou er een moord voor doen' (en zo schreef je me ook eens dat ik tenminste wist dat ik zwanger kon worden, jij niet. Auw?). Die uitspraken hoor ik al heel m'n zwangerschap. Jij was louter de druppel. Maar ik merk dat de communicatie op deze manier niet werkt. Mijn post hier was puur ook om te laten zien dat die roze wolk niet vanzelfsprekend is en deze wel verwacht wordt. Ik begrijp emoties van iedereen enorm goed. Geloof me, ik had ook erg gemengde gevoelens als iemand zwanger raakte terwijl ik nog in die molen zat. Maar ik probeerde dan doorgaans niet zo primair en vanuit emotie te reageren. Uiteindelijk kan een ander daar niks mee, namelijk. Dus jammer van je manier van communiceren en onbegrip. Ik uitte louter mijn gevoel en waar ik tegenaan loop. Ook om een 'discussie' te ontpoppen. Ik hoop dat je ook gelezen hebt hoeveel vrouwen niet op die roze wolk belanden. Ieder zijn en haar situatie is anders. Überhaupt in het leven natuurlijk maar ook hier. Zou fijn zijn als dat door mensen geaccepteerd werd. Verder ga ik er hier over stoppen. Niet de juiste plek voor. M'n schuldgevoel van het niet kunnen genieten wordt er alleen maar erger door en ik moet daar met hulp en mensen naast mij uitkomen. Liefs voor iedereen.
@ronja probeer te genieten van je zwangerschap het is heel moeilijk je hebt een lange weg gehad en nu ben je zwanger . de roze wolk is er bij mij ook nooit geweest en ik geniet volop van maaike maar ook de kraamtijd was geen roze wolk. Wat een ander ook zegt leg het naast je neer jij hebt nu het geluk en voor een ander mag het hopelijk ook nog eens gaan lukken. laat je geluk niet afhangen van anderen maar van je eigen gezin daar moet je je leven mee verder
@alexandra ik ben hier niet over begonnen hier maar toen ze hier ging schrijven erover wilde ik er wel ff op reageren wat op twitter gebeurt moet daar blijven dat is wat ik vind... maar ja das mijn mening maar ik vind wel dat ik me hier mag verdedigen als ze hier een bericht daar over plaatst of heb ik het dan heel erg mis
ik had kunnen reageren op de post van ronja maar daar heb ik geen zin in en daar is het forum niet voor al jullie door haar post mij een heks vinden dan is dat maar zo ik ga me om haar echt niet meer druk maken er zijn veel belangrijke dingen in het leven dan dat
Wendy ronja. Heeft hier geen namen genoemd alleen gezegd dat er in een ander topic meiden zijn die zeggen dat ze moet gaan genieten. Jij komt vervolgens zeggen dat het op twitter is gebeurt en dat JIJ Hebt gezegd dat ze niet moet zeuren om d'r dikke buik. Dus degene die laat weten hoe of wat ben je zelf. Wij weten verder ook nergens wat van af. En eigenlijk vind ik dat er al teveel persoonlijke dingen zijn gezegd. Laat iedereen gewoon in eigen waarde, jij bent jij en voelt je zo ronja. Is ronja. En voelt zich zo. Daarom is iedereen anders en iedereen heeft het recht om zich te voelen zoals ze zich voelen.